• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [MissSharp maakt een punt.. Er zijn wel erg veel meldingen.. En dan niet eens zulke vriendelijke..]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Iemand zo lief om naar Souf te gaan? Hij is in de hal. :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Neen, maar het is niet omdat jullie klaar zijn, dat iedereen klaar is, en als jullie de meldingen niet vriendelijk vinden, zorg dan dat ik ook niet alles honderd keer moet zeggen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily Devon
    Omdat het enige meisje dat reageerde weg liep, stond ik ook maar op en liep achter haar aan. Gehaast, om haar niet kwijt te raken liep ik door de deur, naar de hal, waar ik tegen een jongen opbotste.

    [Deh, daar heb je hem, Souf. :P]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IHEARTZAYNx schreef:
    [Iemand zo lief om naar Souf te gaan? Hij is in de hal. :D]

    Jade wil wel.
    Trouwens is mn andere personage goedgekeurd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben al naar Souf.] (nerd)
    [Moment, even naar boven verhuizen.] (nerd)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jade
    Voor mijn ogen zag ik dat Lily tegen Souf opliep en ik liep er naartoe. 'Gaat het?' Ik stak mijn hand uit naar haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jason Quinten Happle
    'ik zeg het niet graag maar wij zijn ook niet echt typische Aigles,' zegt ze twijfelend. 'Wat bedoel je daarmee?' Vraag ik als ik mijn mond leeg heb. Ik kietel haar door haar belediging en grijns.

    Madison Quin Prime
    Ik open mijn ogen en doe een Shirtje aan met een klein spijkerbroekje. Ik doe mijn kniekousen aan en doe er leuke laarsjes onder. Het zag er leuk uit. Ik liep naar de eetzaal en liep naar binnen. Ik ging zitten en liet al het lekkere eten naar mij toe zweven. Ik vond dat wij het lekkere eten mochten hebben.

    Fay Valentina Rush
    Ik wist niet waar ik moest gaan zitten. Ik liep naar het raam toe en ging erop zitten. Ik was licht dus het kon me dragen nik miste mijn vrienden. Ik had dringend gezelschap nodig.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [rollen goedgekeurd]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aminthe

    'Veel te laat. Maar goed, ik ben moeeeee, en ik heb totaal géén zin,' zucht ik, terwijl ik een boterham besmeer met aardbeienjam.
    'Wat hebben we eigenlijk eerst? Ik heb het rooster nog niet eens bekeken, omdat ik het toch weer zou vergeten,' grinnik ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Iedereen botst altijd tegen hem op XDD toevallig *Wenkbrauwwiebel*]

    Soufian Nigel Prángé.

    Wanneer ik bijna bij de eetzaal ben, botst er voor de zoveelste keer, iemand tegen me op. 'Eh, kijk uit' Roep ik en haal mijn armen even omhoog. Dat is dat nieuwe meisje, achja, Tigre of niet, ze loopt toch tegen me aan. Denk ik. 'Gaat het?' Vraagt Jade aan haar, terwijl ik verder loop. 'Ik heb honger jij?' Zeg ik tegen Madison, wanneer ik naast haar ben komen zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lily Devon.
    'Ja, dankje.' zei ik, 'moment.'
    En ik rende terug achter de jongen aan en ging naast hem zitten aan de eetzaal.
    'Sorry,' zei ik tegen hem, 'Het spijt me dat ik tegen je was opgelopen. Ik ben Lily, Lily Devon. En jij?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [@Sitka, had je al gezien dan Thimo had geantwoord? Dan spelen wij gewoon nog even die avond af (':]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Daniël
    Ik stapte uit bed, douchte en kleede me aan waarna ik door de hallen liep. Opeens zag ik mijn zusje staan en liep grijnzend op haar af. 'Hey zussie!' Ik sloeg tegen haar schouderblad, niet zacht maar ook niet hard.

    Jade
    Een beetje verdwaasd keek ik om naar mijn broer maar kreeg toen mijn normale blik terug. 'Man doe normaal en sla mij niet alsof ik een van je gabbers ben!' Ik zag hem grinniken en ik stak mijn hand alvast op om hem te bevriezen, maar hij pakte mijn hand en trok me mee in de eetzaal om niet precies naast souf en de anderen te zitten, maar ook niet te ver.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissSharp schreef:
    [Eh, ik wil niet veel zeggen. Maar over de gaves was onduidelijkheid, dat is nu opgelost. En over de dagwissel, tsja, ik vond het wel goed zo. Het is niet dat jij deze RPG geopend hebt, dat jij dan mag bepalen wanneer de dag om is.]


    [Normaal gezien beslist da eigenaar van het RPG wanneer de dag om is en begint. ^^ Dat was toch zo in de rpg's waar ik ooit aan mee heb gedaan. :p]


    Take me to wonderland