• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    "Ja, goed idee!" roept Fáilte enthousiast met kleine pretoogjes. Ik kijk hem lachend aan. 'Ik alleen maar goede ideeën, dat weet je toch wel Fáilte,' zeg ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ganz Pitrómon.
    Met prop volle mond glimlach ik mijn tanden bloot. 'Ohh, ik voel me gelijk stukken beter' zeg ik sarcastisch maar niet gemeen. 'Het wordt maar eens tijd dat ik jou 'lief' meisje met rust laat, douche tijd.' zeg ik en sta op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik kijk hem even raar aan.
    Weet die kerel niet wie ik ben?
    "Nou, veel doucheplezier," zeg ik zwoel en kijk hem speels aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Madison en Soufain zijn er niet. Meh, ik verveel me hier.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Othilie
    'Jup, ik negeer het gewoon. Welke gave heb jij eigenlijk?'
    Mijn koffie was op en ik begon aan mijn nagels te bijten. Het was een slechte gewoonte, maar ik kon er gewoon niet mee ophouden.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:01 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    [ik laat Liam wel even wakker worden a.]

    Liam Jayden Keano

    Geeuwend word ik wakker en kijk op de wekker. Tijd om op te staan. Ik spring uit bed, trek snel wat kleren aan en loop naar de eetzaal. Ik zie een meisje zitten die ik nog niet eerder heb gezien. 'He, ik ben Liam,' zeg ik met een charmante glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ganz Pitrómon.
    'Wat?!' zeg ik geschrokken. 'WTF, rot op man!' roep ik tegen het meisje. Gadver, ik had moeten weten met wie ik praatte. Ik keek om me heen en liep toen met gebalde vuisten de zaal uit. Slet.

    Thimo Parker.
    Ik kijk om en zie dat Fedea zwaait, wat moet die nou weer? Ik grijns en bijt op mijn lip. Langzaam loop ik op haar af. 'Ja? Wat is er?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik kijk hem grinnikend achterna.
    Zal je leren, klootzak. Ik drink triomfantelijk van mijn koffie.
    Er gaat een steek van jaloezie door me heen wanneer ik Thimo met een knappe brunette zie praten.


    Fedea

    "Ik ga zo naar de bieb, en deze twee tortelduifjes gaan zich in de keukens moeien. Ga je misschien mee?" vraag ik lief.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik denk aan wat er de avond daarvoor heeft afgespeeld en glimlach. Ik haal mijn schouders op. 'Uhm, oké.' zeg ik en stop mijn handen in mijn zakken. 'Nu meteen?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fedea

    Ik neem nog een hap van mijn boterham en sta recht.
    "Als je dat wil?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales

    Kon ik dat maar negeren, dacht ik even bij mezelf. Daarna schrok ik op uit mijn gedachten.
    'Eh,- visioenen. Niks bijzonder dus.' Zei ik pruimend bij mezelf.
    'En jij?' Vroeg ik vervolgens nieuwsgierig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Thimo Parker.
    'Ja, is goed...' zeg ik glimlachend. Ik help haar overeind en wandel naar de bibliotheek.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lily Devon
    'Liam?' vraag ik verbaasd, terwijl ik niet meer let op het antwoord van Madison. 'Liam? Is dat niet een Ierse naam? Ik ben Lily Devon.' Ik steek mijn hand die hij aanneemt. 'Tweede jaars, zestien jaar. Mijn kracht -dat wil iedereen blijkbaar weten- is dat ik mijn uiterlijk kan veranderen. Maar meestal zie ik er hetzelfde uit.' Ik pakte een pluk vast. 'Jade heeft deze kleur gekozen. Ken je haar? Ik vond haar echt heel aardig!'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Othilie
    'Visioenen, niets bijzonder? Ik heb anders nog nooit iemand gekend met zo een gave.'
    Toen bedacht ik me plots dat ik maar een paar mensen zo goed kende dat ik hun gave wist.
    'Maar ik ken ook niet veel mensen met een gave.' Ik glimlachte dom.
    'Ik kan door concentratie mijn zintuigen versterken. Ook niets speciaals.'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    MissSharp schreef:
    [Madison en Soufain zijn er niet. Meh, ik verveel me hier.]

    Jade en Daniel dan maar?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.