• Lionsgate wilt verder met Twilight maar dan op TV!
    Voor meer info moet je even naar telegraaf.nl ik zit op mijn ipod dus kan niet kopieren xd

    Maar wat vinden jullie hier van?

    Twilight gaat door AMSTERDAM - Twilightfans kunnen opgelucht adem halen The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2, wordt toch niet de laatste film in de vampierreeks.

    Dat meldt de producent Lions Gate Entertainment tegen de Amerikaanse krant Los Angeles Times.

    "We verwachten dat Breaking Dawn Part 2 ruim zevenhonderd miljoen dollar gaat opbrengen", zegt topman bij Lions Gate Jon Feltheimer.

    Lions Gate nam vrijdag producent Summit Entertainment, dat haar succes voornamelijk dankte aan de Twilight-filmserie, over voor 412,5 miljoen dollar. Hierdoor is de kans groot dat Twilight verder gaat op tv omdat Lionsgate ook een televisietak heeft.

    Kaskraker
    The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1 verscheen in november 2011 in de Nederlandse bioscopen. De film, gebaseerd op de boeken van de Amerikaanse Stephenie Meyer, bracht wereldwijd zo'n 697 miljoen dollar in het laatje.

    In het eerste deel van Breaking Dawn gaan Bella en Edward na hun bruiloft op huwelijksreis naar Rio De Janeiro. Daar ontdekt Bella, tot grote schrik van Edwards familie, dat ze zwanger is. Hierdoor komt de kwetsbare band tussen de vampieren en weerwolven nog meer onder druk te staan. En ondertussen blijft ook de dreiging van de Volturi bestaan.

    The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 moet rond 16 november 2012 in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.

    bron

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 jan 2012 - 16:01 ]


    Believe in yourself.

    Op televisie?! T_T
    Wat is dat nou voor iets idioots.. :S


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    LordSarita schreef:
    -zucht

    Ik ga een schuilkelder bouwen.

    Mag ik komen schuilen?

    Nee serieus, die films waren al slecht, waarom er dan ook nog een serie van maken, zo word het alleen maar nog langdradiger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cherokees schreef:
    Neeeeeeeeeeee, niet nog meer Twilight! D:


    26 - 02 - '16

    Cherokees schreef:
    Neeeeeeeeeeee, niet nog meer Twilight! D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Frigga schreef:
    (...)
    Mag ik komen schuilen?

    Nee serieus, die films waren al slecht, waarom er dan ook nog een serie van maken, zo word het alleen maar nog langdradiger.


    Ja hoor _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    JAA :O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ja hoor _O_


    En ik ook?


    26 - 02 - '16

    oke, lijkt me niet hetzelfde als de films,, maar als ze dezelfde mensen gaan gebruiken, awesome.
    als ze dat niet doen, ben ik weg..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Daar twijfel ik erg aan.


    comfort in c h a o s

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    En ik ook?


    Ja. Er is plek zat. Alleen schuilen is zo saai.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gumi schreef:
    Ik ben geen Twilight fan, maar nog meer is zonde. Het verhaal is op een gegeven moment afgelopen. Net als Harry Potter, dat is ook klaar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ja. Er is plek zat. Alleen schuilen is zo saai.


    Yaaay! Dan gaan we dikke party houden met chips enz :')


    26 - 02 - '16

    Ik vind ook dat het moet stoppen!
    Als het door gaat zijn er sowieso acteurs die vervangen moeten worden,
    En dan is Twilight geen Twilight meer..


    (l) mis ahijados!

    hoe leuk ik twilight ook vind, klaar is klaar. want ik weet zeker dat de acteurs niet hun hele leven als 'die twilight mensen' bekend willen staan, dus zullen ze sowieso een andere cast nemen. plus, ik zie het punt niet, want er valt niks meer te vertellen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    hoe leuk ik twilight ook vind, klaar is klaar. want ik weet zeker dat de acteurs niet hun hele leven als 'die twilight mensen' bekend willen staan, dus zullen ze sowieso een andere cast nemen. plus, ik zie het punt niet, want er valt niks meer te vertellen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.