• Lionsgate wilt verder met Twilight maar dan op TV!
    Voor meer info moet je even naar telegraaf.nl ik zit op mijn ipod dus kan niet kopieren xd

    Maar wat vinden jullie hier van?

    Twilight gaat door AMSTERDAM - Twilightfans kunnen opgelucht adem halen The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2, wordt toch niet de laatste film in de vampierreeks.

    Dat meldt de producent Lions Gate Entertainment tegen de Amerikaanse krant Los Angeles Times.

    "We verwachten dat Breaking Dawn Part 2 ruim zevenhonderd miljoen dollar gaat opbrengen", zegt topman bij Lions Gate Jon Feltheimer.

    Lions Gate nam vrijdag producent Summit Entertainment, dat haar succes voornamelijk dankte aan de Twilight-filmserie, over voor 412,5 miljoen dollar. Hierdoor is de kans groot dat Twilight verder gaat op tv omdat Lionsgate ook een televisietak heeft.

    Kaskraker
    The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1 verscheen in november 2011 in de Nederlandse bioscopen. De film, gebaseerd op de boeken van de Amerikaanse Stephenie Meyer, bracht wereldwijd zo'n 697 miljoen dollar in het laatje.

    In het eerste deel van Breaking Dawn gaan Bella en Edward na hun bruiloft op huwelijksreis naar Rio De Janeiro. Daar ontdekt Bella, tot grote schrik van Edwards familie, dat ze zwanger is. Hierdoor komt de kwetsbare band tussen de vampieren en weerwolven nog meer onder druk te staan. En ondertussen blijft ook de dreiging van de Volturi bestaan.

    The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 moet rond 16 november 2012 in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.

    bron

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 jan 2012 - 16:01 ]


    Believe in yourself.

    > Ik heb even het artikel opgezocht en in je beginpost gezet (:

    Ik vind Twilight wel leuk, maar ik vind niet dat ze er nog mee door moeten gaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wut? Dat is toch hartstikke zonde? Dan wordt het verhaal echt heel slecht, want het is gewoon klaar nu. Net als iedereen hierboven zegt, op een gegeven moment is het af.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Puur voor de money als je het mij vraagt. Afgekauwd, want het verhaal hoort nu gewoon klaar te wezen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Gumi schreef:
    Ik ben geen Twilight fan, maar nog meer is zonde. Het verhaal is op een gegeven moment afgelopen. Net als Harry Potter, dat is ook klaar.


    I'm short

    ik hoop wel dat ze er iets moois van maken dan!


    Confession is always weakness, The grave soul keeps its own secrets and takes its own punishment in silence. Dorothy Dix

    kijk, ik vind het dan wel weer leuk, maar ik ben het r wel mee eens dat het wel is een 'verkrachting' zou kunnen zijn, dus ik kijk gewoon episode 1 en als het me te verneukt is ga ik metteen weer stoppen, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het net zo word als the vampire diaries: Anders dan de boeken, maar toch leuk. nee, ik ga nit van te voren zeggen wat ik er van vind tot episode 1 er is. als het leuk is is het leuk, en anders is het verneukt, punt.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Neeeeeeee! Ik dacht er bijna vanaf te zijn D: De boeken zijn verfilmd, dan moet het toch ook klaar zijn? Je kunt niet eeuwen doorgaan met iets. Je hebt boeken, die zijn verfilmd, nu is het klaar. Wat komt er na die tvserie? Een musical? Please, no.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Neeeeeeee! Ik dacht er bijna vanaf te zijn D: De boeken zijn verfilmd, dan moet het toch ook klaar zijn? Je kunt niet eeuwen doorgaan met iets. Je hebt boeken, die zijn verfilmd, nu is het klaar. Wat komt er na die tvserie? Een musical? Please, no.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hahaha lachen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat zou toch wel erg vreemd zijn. Bedoelen ze dat ze dan na het einde van Breaking Dawn met dezelfde acteurs verder willen op tv? Wat voor verhaal willen ze daar nog van gaan maken dan? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Usui schreef:
    Ik ben geen Twilight fan, maar nog meer is zonde. Het verhaal is op een gegeven moment afgelopen. Net als Harry Potter, dat is ook klaar.


    The odds are néver in our favor.

    Wat en dan lijkt Edward opeens ergens midden in de twintig? Serieus, ze kunnen echt niet langer doorgaan. Vampiers worden niet ouder!

    kan niet wachten dan!!!XDxDxDxD


    s.a kalkman

    CallYouOut schreef:


    Le this....


    Take me to wonderland