• Lionsgate wilt verder met Twilight maar dan op TV!
    Voor meer info moet je even naar telegraaf.nl ik zit op mijn ipod dus kan niet kopieren xd

    Maar wat vinden jullie hier van?

    Twilight gaat door AMSTERDAM - Twilightfans kunnen opgelucht adem halen The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2, wordt toch niet de laatste film in de vampierreeks.

    Dat meldt de producent Lions Gate Entertainment tegen de Amerikaanse krant Los Angeles Times.

    "We verwachten dat Breaking Dawn Part 2 ruim zevenhonderd miljoen dollar gaat opbrengen", zegt topman bij Lions Gate Jon Feltheimer.

    Lions Gate nam vrijdag producent Summit Entertainment, dat haar succes voornamelijk dankte aan de Twilight-filmserie, over voor 412,5 miljoen dollar. Hierdoor is de kans groot dat Twilight verder gaat op tv omdat Lionsgate ook een televisietak heeft.

    Kaskraker
    The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1 verscheen in november 2011 in de Nederlandse bioscopen. De film, gebaseerd op de boeken van de Amerikaanse Stephenie Meyer, bracht wereldwijd zo'n 697 miljoen dollar in het laatje.

    In het eerste deel van Breaking Dawn gaan Bella en Edward na hun bruiloft op huwelijksreis naar Rio De Janeiro. Daar ontdekt Bella, tot grote schrik van Edwards familie, dat ze zwanger is. Hierdoor komt de kwetsbare band tussen de vampieren en weerwolven nog meer onder druk te staan. En ondertussen blijft ook de dreiging van de Volturi bestaan.

    The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 moet rond 16 november 2012 in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.

    bron

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 jan 2012 - 16:01 ]


    Believe in yourself.

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ja. Er is plek zat. Alleen schuilen is zo saai.


    In dat geval..
    -Gaat belangrijke spullen inpakken-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    The Twilight Saga is cool, Midnight Sun is ok, maar een serie is er te veel aan!
    Dat ze dan een vervolg maken op Vampires Sucks... xD


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    LordSarita schreef:
    -zucht

    Ik ga een schuilkelder bouwen.

    Ik kom bij je wonen.

    Nog meer Twilight betekend wel minder obsessede (?) Hunger Games/Twilight fans die ruzies gaan maken over team Peeta en team Gale, dus dat is het enige goede:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben een Twilight Fan en ik vind dat het daarna gewoon moet eindige net zoals bij Harry Potter.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga maar weer onder mijn steen leven.


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    Ik ga maar weer onder mijn steen leven.


    mee eens


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fuck

    Sarietje ik ga mee naar je schuilkelder...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Waarom moeten ze altijd toch alles blijven rekken als het al uitgerokken genoeg is? :/

    Flagitious schreef:
    Waarom moeten ze altijd toch alles blijven rekken als het al uitgerokken genoeg is? :/
    Jep maar ik ga alleen als die serie betrouwbaar is ik ga het alleen kijken als het afwijkt van het boek en de Cullens in een achterbuurt gaan wonen. Das nou es leuk om te kijken xD
    -Sorry Ben een Beetje melig op dit moment-

    Amused schreef:
    Ik ben fan, maar dit vind ik echt dom. De films zijn al een verkrachting van de boeken, ik wil niet weten hoe het gaat zijn als het niet gebaseerd wordt op de boeken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben geen fan, maar dit is echt lelijk. Je moet zulke filmseries niet op tv uitwerken dan verpest je het gewoon!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:14 ]


    =

    Gumi schreef:
    Ik ben geen Twilight fan, maar nog meer is zonde. Het verhaal is op een gegeven moment afgelopen. Net als Harry Potter, dat is ook klaar.


    Tell me about it, stud.

    Gumi schreef:
    Het verhaal is op een gegeven moment afgelopen. Net als Harry Potter, dat is ook klaar.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik kan het bewijs niet vinden op het internet (cat), ook niet op telegraaf.nl


    Not all those who wander are lost.

    Het verhaal is ten einde, kunnen ze dat niet gewoon respecteren?


    Ex astris, sciencia