• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason Quinten Happle
    Ze trekken zich er niets van aan en mijn hart breekt in miljoenen stukjes. 'Oke dan. Veel plezier samen.' Zeg ik grommend. Ik had het niet zo bedoelt te zeggen. Ik wou het wat normaler zeggen, maar mijn zenuwen lieten dat niet toe. Ik zag hoe hij onder haar truitje ging en ik slikte. Ik wou hier niet bij zijn denk ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madison Quin Prime
    'Ik wil dat je weet, dat ik.. Dat ik je geen pijn wilde doen' zegt hij mompelend. Ik verman mezelf. Uchtend ik bedoel vertrouw mezelf en ga recht zitten. 'Mij pijn doen? Ik ben de koningin van de pijn.' Bijt ik hem toe. Mijn ogen kleuren wat roder, dat is een bijwerking van mijn pijngave, en vuur het op hem af. Ik voelde dat mijn pijn hem net niet trof. Ik kon het niet. Ik kon diegene waarvan ik hield geen pijn doen. Mijn ogen kleurde terug hoe ze normaal ook waren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie
    'Oke dan. Veel plezier samen.' hoor ik Jason ineens grommend zeggen. Ik duw Fáilte snel zacht van me af en kijk Jason geschrokken aan. 'Jason...h-het is ni-niet w-wat h-het l-lijkt,' stamel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    "En als we gezien worden?"
    Ik concentreer me zo goed mogelijk op de leerlingenkamer tot ik er hoofdpijn van krijg.
    "Als we snel zijn, ziet niemand je," zeg ik en sta recht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fay Valentina Rush
    Ik zie dat de zon al weer scheen en liep weer naar buiten. Nu kon ik verder gaan met de boom. Ik ging weer zitten aan het tafeltje en zag dat de jongen (Ganz) nog steeds tegen de muur stond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason Quinten Happle
    'Jason...h-het is ni-niet w-wat h-het l-lijkt,' Staneld ze naar me. Mijn blik verzacht. 'Wat is het dan?' Vraag ik met een verstikte stem. Ik keek Fáilte aan, maar liet mijn blik van hem los en keerde me toen weer baar Cassie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fáilte

    Opeens hoor ik achter me iemand iets zeggen. Wanneer ik me omdraai zie ik dat het Jason is.
    "Fuck," mompel ik hardop. Ik haal meteen mijn hand van onder Cassie shirt. Oh, ik heb het goed vrpest.


    Take me to wonderland

    Thimo Parker.
    Als ik zie dat Mary's ogen bijna dichtvallen wrijf ik over haar arm. 'Is goed.' Ik pak haar hand en trek haar overeind, dan loop ik de gang op. Schichtig kijk ik om me heen. 'Welke kant moeten we hebben?' vraag ik en kijk naar het moeien meisje naast me. 'Nog even wakker blijven liefje.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik wijs naar links en concentreer me weer op de leerlingenkamer.
    "Snel, seffens is er iemand..."
    Ik loop zo snel ik kan mee, maar echt makkelijk gaat het niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    'Wat is het dan?' vraagt Jason verstikt. Ik schud verward mijn hoofd, 'i-ik weet n-niet, h-het ge-gebeurde gewoon,' stamel ik weer zachtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Inmiddels sleep ik Mary meer dan dat ik haar hand vasthoud. Ik loop de leerlingenkamer snel langs en zie dan de deur met Mary erop. Snel maak ik hem open met mijn overgebleven hand en leg haar op haar bed.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Failte

    Als bevrorEn keek ik naar het tafereel. Cassie moest zich verontschuldigen bij Jason door mijn schuld.
    Ik walgde van mezelf. Ik voelde hoe mijn lichaam oververhit raakte.


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik wijs even naar de deur, die meteen op slot klikt.
    "Zo kunnen ze ons niet lastigvallen," fluister ik.
    "Murmelio," mompel ik er nog achteraan zodat ook niemand ons kan horen.
    Ik steek mijn hand naar hem uit wanneer ik op mijn bed lig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@Darius kan je misschien met Ganz Die buiten Staat spelen?]
    Jason Quinten Happle
    'i-ik weet n-niet, h-het ge-gebeurde gewoon,' Stamelde ze weer. Ik zucht. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik had de liefde van mijn leven betrapt met een jongen. 'Je vind hem echt leuk hè?' Vraag ik haar dan. 'Maar wie vind je leuker.' Zeg ik er zacht en snel na zodat ze het beide bijna niet horen. Ik dacht eigelijk hardop, maar dat deed ik wel vaker.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@HurtedHeart, is goed (:]
    Thimo Parker.
    Ik ga naast haar op het randje van het bed zitten. Vlug pak ik haar hand als ze die uitsteekt. Ik leg hem op mijn schoot en sluit die van mij eromheen. 'Ga maar slapen, ik maak je wel wakker wanneer het middag word.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."