• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste
    "Heeft deze arme Steef je pijn gedaan?" vraagt Steef met een grijns. 'Ja, dat heeft arme, kleine Steefje. En als arme, kleine Steefje niet oppast ga ik hém pijn doen,' zeg ik dreigend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eey doe Jason ook ff ;P ik verveel me dood ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kan ik nog joinen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Kan ik nog joinen?


    [moet je even aan Scotch vragen denk ik...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zag de jongen verward kijken. Aimee noemde hem Jason. Ik stak mijn hand naar hem uit. 'Jason? Wil je mee komen? Dan gaan we even naar buiten. Vind je dat goed?'

    Jason Quinten Happle
    'Jason? Wil je mee komen? Dan gaan we even naar buiten. Vind je dat goed?' Hoor ik een meisje zeggen. Ik zie dat Vince in een ijsblokje was veranderd. Selena verdedigde me. Aardig. Ten hij ontdooit was werd hij gegrepen door Lianen. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan. Ik kijk het meisje aan. 'Ja hoor.' Zeg ik schor. Ik sta op en sta klaar om haar te volgen naar buiten


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    'Ja hoor,' zei hij met een schorre stem. Ik glimlachte en pakte hem bij zijn hand. Samen met Jason liep ik naar buiten. We gingen in het gras tegen over elkaar zitten. 'Vertel me alles,' zei ik vriendelijk. 'Wat is er gebeurd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Ja, dat heeft arme, kleine Steefje. En als arme, kleine Steefje niet oppast ga ik hém pijn doen." Dreigde ze. "Eerst zien dan geloven, zónder je gave. Alsjeblieft." Smeekte ik, zonder dat ik het meende. "Ik word liever geen biefstuk."

    Aimee Jade Tempeste
    "Eerst zien dan geloven, zónder je gave. Alsjeblieft." zegt hij zogenaamd smekend, 'Ik word liever geen biefstuk'. 'Hmmm, wat zou ik toch eens doen,' ik doe alsof ik diep na denk en als hij even niet oplet spring ik bovenop hem en begin hem te kietelen. Af en toe geef ik hem een piepklein schokje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [oke: het laatste dat ik weet is dat Luna de gave van Fateh weet, waar kan ik inspringen?]

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Hmmm, wat zou ik toch eens doen." Zei ze en dacht diep na. Ik lette even niet op en ze sprong boven op me en begon met te kietelen, met af en toe een klein schokje. "St-stop!" Riep ik en begon haar terug te kietelen. "A-aan de a-and-andere kant, k-komt m-a-aar op! Zol-a-ang ik g-e-een b-b-biefstuk word!"

    Vince~ Emotie beheersen

    Bij mijn hoofd is al het ijs al weg en de rest van mijn bovenlichaam bijna, ik voel een soort pijn en kijk even naar mijn onderlichaam. Ik zie a ik nog helemaal ingewikkeld zit in lianen. 'Eh niet om te storen, maar wil een van jullie me even helpen?' vraag ik aan Steef en Aimee die het dichtstt bij me staan.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 15:41 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Vince was nog ingewikkeld in lianen. "Eh, niet om te storen, maar wil een van jullie me even helpen?" Vroeg hij aan ons. Ik knikte en tilde Aimee van me af en zette haar weer in de stoel. "Be right back." Mompelde ik en trok een sprintje naar de keuken. Ik pakte het scherpste mes en liep terug. Met een paar simpele bewegingen had ik de lianen van Vince afgesneden. "Beter?"

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 15:46 ]

    Aimee Jade Tempeste
    Hij begint me terug te kietelen. "A-aan de a-and-andere kant, k-komt m-a-aar op! Zol-a-ang ik g-e-een b-b-biefstuk word!" Ik schud lachend mijn hoofd. Hij stopt even om Vince te bevrijden. Zodra hij klaar is begin ik hem weer te kietelen. 'ik verander geen luie 30 jarige mannen in een biefstuk, die zijn niet lekker genoeg,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 15:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Ik verander geen luie 30 jarige mannen in een biefstuk, die zijn niet lekker genoeg." Grinnikte ze. "Nou, en bedankt, hé!" Riep ik en ging, nadat ik Vince bevrijdt had, boven op Aimee zitten. "Nu kun je niet meer weg."

    [iemand waar ik kan inspringen??]