• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Bij Selena zitten er bloemen en takjes in haar haar zo kan de altijd sturen. Water kan ze uit de lucht halen net als lucht. Vuur van ze uit haar handen laten komen dus zo kon ze lianen sturen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Bij Selena zitten er bloemen en takjes in haar haar zo kan de altijd sturen. Water kan ze uit de lucht halen net als lucht. Vuur van ze uit haar handen laten komen dus zo kon ze lianen sturen.]


    Owww ok ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena Claire Sensorene
    Ik kijk naar de jongens en mijn lachspieren beginnen te trillen. Zag er grappig uit. Ik hield me in en keek ze venijnig aan. Wie aan mijn vrienden kwam kwam aan mij.

    Jason Quinten Happle
    Moordenaar! Wie ga je hierna vermoorden. O wacht we offeren je Lucy wel.' Roepen een aantal kinderen en lucy wordt naar voren geschoven. Ik was nog maar 10. Ik rende weg. Naar huis. Middelbare school ging goed tot ik boos werd. Ze pestte me. Ik had bijna iemand dood gemarteld. Niemand nam me meer aan bij solicitaties. 'Je bent een monster we sturen je naar een gekkenhuis!' Klonk mijn moeder. Ik werd uit de flashbacks gehaald en mijn ogen keken in het Rond. 'Heb je behoeft om te praten?' Vroeg een meisje. Ik haalden mijn schouder op ik wist het echt niet meer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    Ik zag de jongen verward kijken. Aimee noemde hem Jason. Ik stak mijn hand naar hem uit. 'Jason? Wil je mee komen? Dan gaan we even naar buiten. Vind je dat goed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waarom reageert er niemand? D: ik verveel me kapoet XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [oke wat heb ik gemist in heel topic 4??]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 23:23 ]

    HurtedHeart schreef:
    [Bij Selena zitten er bloemen en takjes in haar haar zo kan de altijd sturen. Water kan ze uit de lucht halen net als lucht. Vuur van ze uit haar handen laten komen dus zo kon ze lianen sturen.]
    [Maar dat is toch niet echt leuk, dan heb je al die krachten al en dan ook nog eens andere krachten tegen houden.]


    I only miss you when I'm breathing

    ...


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Spyclon schreef:
    (...)[Maar dat is toch niet echt leuk, dan heb je al die krachten al en dan ook nog eens andere krachten tegen houden.]
    [O ik dacht dat ik Krachten Tegenhouden hadweggehaald. Ik hou die niet meer tegen. Die horen duw weggehaald te zijn. XD. Ze kan niet tegen andere gaves, maar wel als het met de natuur te maken heeft ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Destiney = Tuin & Stephen = Woonkamer. Heb ik nog wat gemist?]

    SomeMusic schreef:
    [Destiney = Tuin & Stephen = Woonkamer. Heb ik nog wat gemist?]


    [Alex en Aimee zaten grapjes te maken over Jason in friday the 13th en wie eerder vermoord zou woorden maar dat vatte de Jason in het huis verkeerd op dus die is nu een beetje overstuur en Selena heeft Alex en Vince in een ijsblok veranderd :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Alex en Aimee zaten grapjes te maken over Jason in friday the 13th en wie eerder vermoord zou woorden maar dat vatte de Jason in het huis verkeerd op dus die is nu een beetje overstuur en Selena heeft Alex en Vince in een ijsblok veranderd :s]


    [Okeeii, lol. XD]

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Alex en Aimee zaten grapjes te maken over Jason in friday the 13th en wie eerder vermoord zou woorden maar dat vatte de Jason in het huis verkeerd op dus die is nu een beetje overstuur en Selena heeft Alex en Vince in een ijsblok veranderd :s]


    [Ok dat laatste wist ik niet?
    En Aimee & Luna zijn bij Jason]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Ok dat laatste wist ik niet?
    En Aimee & Luna zijn bij Jason]


    [oja is ook zo :S ik laat mijn poppetje denk ik daar maar weggaan dan kunnen jou poppetje en jason praten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [Ok dat laatste wist ik niet?
    En Aimee & Luna zijn bij Jason]


    [In de vrijetijdsruimte of woonkamer?]