• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk haar aan.
    "Wat hebben we nu weer gedaan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (com tijd op ik ga verder bj ninu)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Maya, zie je wel!" Ik spring overeind maar de arts houd me tegen.
    "Laat me naar haar toe gaan!" Schreeuw ik en probeer me los te krijgen.
    "Hoor je dat dan niet!?" schreeuw ik tegen de arts. "Kalm aan." Zegt hij alsof ik een paard ben. "Nee!" Schreeuw ik weer en wil me los krijgen, ineens hoor ik een geluid vlak voor mijn voeten, ik kijk naar beneden en zie mijn geweer. Mijn ogen worden groot.
    "Ik moet naar Maya!" Schreeuw ik snel en paniekerig. "Nu!" De arts kijkt van mij naar de grond.
    ____________________________________________________________________________

    Kyle

    "Ik meen trouwens echt wat ik tegen je vader zei, dat ik van je hou," Fluisterd hij. Ik kijk hem met glinsterende ogen aan.
    "Weet ik toch." Glimlach ik lief. "Ik hou ook van jou." Zeg ik en buig weer naar zijn gezicht toe en kus hem licht op zijn lippen om hem te plagen. Ik grijns ervan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dood hier]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik lach naar Charlotte maar al snel ik mijn gezicht weer serieus. Ik pak de borden van de tafel. Met een vies gezicht begin ik de resten weg te gooien en de vaatwasser in te ruimen. Als ik iets ranzig vind dan zijn het etensresten. Maar mobiel trilt op de tafel. Ik besluit om hem te negeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:33 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    Ik had nieuwe vrienden gemaakt, nou ja wat je vrienden noemt. De grote kale is 19 jaar en heet Bobby maar hij haat zijn naam en iedereen noemt hem Beuker. Dan had je nog een kleine ik schat hem rond de 13 die noemen ze Muis. En dan had je nog Kat en Hond dat was een tweeling. En als laatste had je White Fox die was nogal stil maar ze noemen hem zo omdat hij wit haar heeft en een erg witte huid. 'Laten we een bank beroven?' Zegt Muis 'Nee te riskant' antwoord Kat gelijk 'Maar een geldautomaat opblazen is wel leuk' zegt Hond daarna


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Wat hebben we nu weer gedaan?" vraagt Mary.
    Ik zucht wanneer ik ook Michael's glimlach zie verdwijnen.
    "Jullie, niks," zeg ik zachtjes. Ik haal mijn hand door mijn haar.
    Alsof je een varken wilt laten vliegen.
    "Kan ik helpen?" vraag ik aan Michael.

    Irial

    "Ik hou ook van jou," zegt Kyle waarop hij me plagerige kusjes geeft. Hij grijnst. Ik grijns terug en laat mijn hand onder mijn t-shirt glijden. Met de toppen van mijn vingers ga ik over zijn ribben.
    Ik kus hem liefdevol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Zijn hand glijd onder het t-shirt die ik aan heb. Hij laat zijn vingertoppen over mijn ribben gaan. Hij kust me liefdevol.
    Ik laat ook mijn hand onder zijn shirt gaan en streel zijn buik. Mijn andere hand leg ik op zijn wang. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem iets ruwer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "Zitten!" Zegt de arts boos en duwt me hard in een stoel, meteen sta ik overeind en wil weglopen. "Terug!" Zegt hij ruw en duwt me er weer in waarna mij mijn handen vast zet an de stoel. Hij pakt zijn telefoon en beld naar de politie. mijn ogen worden weer groot. "Nee! Ik heb niks gedaan, ik heb hem voor mijn eigen veiligheid!" Schreeuw ik naar de man. Hij gebaard me mijn mond te houden. "Nee!" Schreeuw ik weer. Niet weer de gevangenis!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Pfff..
    Mijn band is nu echt lek. Ik gooi mijn fiets tegen een lantaarnpaal en slenter verder. Het is nog zeker 6 km naar mijn huis. Achter me hoor ik een auto toeteren.
    "Lift?" vraagt een jongen die uit zijn auto leunt.
    Pablo.
    Snel stap ik in.
    "Ik moet nog even iets afhandelen." zegt hij lachend.
    Ik knik, beter dan lopen. Pablo rijdt richting de stad. Hij rijdt een rustige, verlaten parkeerplaats op. Via beide kanten kan je de parkeerplaats oprijden. Er staat een grote auto waar een dikke man tegen aan leunt.
    "Blijf hier." zegt Pablo tewijl hij iets uit het dashboardkastje haalt. Händig stapt hij uit en loopt hij naar de man toe.
    Dan gaat het heel snel. Er komt een auto het terrein oprijden. Ik hoor het geluid van schoten. De dikke man duikt in zijn auto en rijdt weg. Het is weer rustig. Nou ja, rustig?
    Pablo ligt kermend op de grond. Snel ren ik naar het toe. Al snel ligt er een plas boeld om hem heen. Ik pak mijn mobiel en druk het alarmnummer in.
    Ik leg het verhaal, zonder de drugs natuurlijk, uit. De vrouw belooft dat ze er zosnel mogelijk aan komen. Ik ontfem me over Pablo. Met schot wonden kan ik niets dus scheur ik een rand van mijn jurkje af en verbind zijn wonden. Ik moet nog iemand bellen.
    Michael.
    Snel tikt in zijn nummer in.
    Neem op, Neem op!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    Ik sla Charlotte's aanbod af als mijn mobiel voor de tweede keer af gaat.
    Donna. Staat er op het schermpje.
    "Met Michael." meld ik me.
    "Pablo, wond, drug, pistool." hoor ik Donna hijgen.
    "Waar ben je?" vraag ik en ik pak een briefje om het op te schrijven.
    Donna geeft me een adres.
    "Don, blijf daar ik kom eraan." Zeg ik tegen haar en ik hang op.
    "Er is iets met Pablo, er is geschoten of zo iets." zeg ik tegen de meisjes.
    "Ik moet erheen."
    En ik pak mijn jas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Er stappen twee agenten binnen in het kamertje, ik kijk hen bangig aan, mijn handen zitten nog aan de stoel vast. "Bezit van een wapen en ook nog eens minderjarig." Zegt een van de agenten hoofdschuddend en pakt een notitieboekje,
    "Agent alstubliefd begrijp me, het is voor mijn eigen veiligheid." Zeg ik haast smekend. "Er zitten nieteenw kogels in, en die heb ik ook niet." Zeg ik eerlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Elise bent gij er nog? :P)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik werd wakker van het herry van beneden. Wie zal ik bellen dacht ik twijfelend. Was André vrienden met quincy en heidi volgens mij wel. Ik belde nar andré
    [ze slipe]xD

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 15:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan