• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    Ik sta wat met mijn I-phone te K*tten als er ineens een zuster/docter door de deur naar me toe komt lopen.
    "Je mag binnen komen hoor, ze heeft je nodig." Zegt ze, ik knik beleefd en loop naar binnen,
    "Maya, gaat het?" Vraag ik en durf eerlijk gezegt niet dichterbij te komen omdat ze bezig zijn met haar.
    Ineens kijkt er een docter op naar mijn arm.
    "Kom maar even mee." Zegt hij en wenkt me. "Oh man." Zucht ik, heb ik eens de gelegenheid bij haar te zijn word ik weeral weggeplukt. 'Sorry' Zeg ik onhoorbaar en loop achter de docter aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk als gehypnotiseerd naar de sigaretten, maar klem mijn vingers steviger om het bestek. Ik ben er niet echt trots op dat ik rook, dus houd ik me in. Het kost me teveel geld. En daarbij, ik rook niet tijdens het eten. Ik neem nog een hap van de pasta.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    "Maya, gaat het?" hoor ik en wil praten maar een zuster houd haar hand voor mijn mond.
    angst bekruipt me als ik denk aan wat er 5 min. geleden was gebeurd en ik nog steeds niet de kans had om André alles uit te leggen.
    ik wil hem roepen als ik een kap op mijn mond krijg "niks zeggen maar goed inademen en hierin knijpen." ik krijg iets in mijn hand geduwd en voel dat ze bezig zijn met mijn keel.
    tranen rollen over mijn wangen van de pijn en hetgene wat ik in mijn hand kreeg heb ik kapot geknepen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    CHar nam op neem nou op. Ik keek smekend naar mijn mobieltje. Alsje blieft zeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Nee! I-Iri!" Lucht!" zegt Kyle die adem probeert te halen.
    Ik haal mijn handen van zijn buik af en laat hem even flink wat lucht in zijn longen zuigen. Dan neem ik zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen ruw op de zijne.
    "Ook geweldig?" fluister ik met een diepe stem.

    Charlotte

    Dan steekt Michael een sigaret op.
    Seriously, aan tafel?
    Ik moet lachen wanneer ik Mary als een zombie naar het pakje sigaretten op tafel zie staren. Ik leun achterover en kijk lachend van de één naar de ander.
    "En jullie denken dat jullie zo anders zijn," grinnik ik terwijl ik met mijn hoofd schud. Ik stop nog wat eten in mijn mond tot ik plots mijn mobiel in mijn broekzak voel. Ik kauw snel mijn eten weg en neem op.
    "Met Charlie," zeg ik verbaasd.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [char i call you]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Wat heeft dat er nou mee te maken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [post aangepast]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik haal mijn schouders op en gooi het pakje op het aanrecht. Langzaam sta ik op en tik met mijn sigaret op een asbakje. Snel ga ik weer aan tafel zitten. Een beetje ongemakkelijk is het wel. Ik weet niet zo goed waar ik over moet praten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    EIndelijk neemt ze op. 'char ik heb je nodig ik kan het niet aan' roep ik snel in mijn mobieltje en begin gejaagd te ademen terwijl er een paar tranen overm ijn wangen rollen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    ik begin hevig te snikken wat nog meer pijn doet en wil gillen, mijn ogen worden groot als er geen geluid uit mijn keel komt en ik geen adem meer kan halen.
    ik begin wild om me heen te meppen en doe er alles aan om weer lucht te krijgen maar tevergeefs...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Het ziet er niet goed uit jongen." Zegt de Docter als hij mijn arm heeft bekeken.
    "Dat zal gehecht moeten worden." Mijn ogen worden groot.
    "U-U bedoeld, met verdovings naald?" Vraag ik bibberig.
    "Als je wilt dat het geneest zou ik het moeten hechten." Zegt de docter eerlijk.
    "Met naald?" Vraag ik weer. De man knikt. "Naald?" Ik kijk om me heen. "Nee alsjebliefd, het is wel goed, het geneest wel." Knik ik hevig.
    ________________________________________________________________________
    Kyle

    Gelukkig stopt hij, en ik kan flink inhaleren. Ineens neemt hij mijn gezicht vast en drukt zijn lippen op de mijne.
    "Ook geweldig?" Fluistert hij.
    "Geweldiger." Fluister ik terug en neem nog wat lucht in mijn longen. Waarna ik hem aankijk en glimlach.
    Die ogen om in te verdrinken.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Lil? Kalmeer nou eerst even," zeg ik wanneer ik haar snel hoor ademhalen.
    Ik steek mijn hand op als excuus en ga met mijn mobiel in de zetel zitten.
    "Probeer me eens rustig uit te leggen wat er aan de hand is."
    Ik ga comfortabel zitten en en wacht af tot ze antwoordt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lily
    Ik probeer rustig te worden. Deels lukt het. 'Ik ik ben verliefd op Heidi denk maar ik weet nu niet wat ik moet doen' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    ik hoor van alles op de grond kletteren en kijk de zusters angstig aan, ze zijn nog steeds bezig met mijn keel en negeren alles wat ik doe.
    Ik probeer weer te ademen en gooi nog meer om maar ze reageren nergens op.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »