• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Smoesjes, je bent gewoon laat,' grinnikte ik. 'Maar ik vergeef je, omdat ik nu eenmaal geweldig ben. Met mij is dan ook alles prima, met jou en je eh, Drizzle?' vroeg ik terwijl ik één wenkbrauw omhoog trok en vol minachting naar het beest keek. Even draaide ik me snel om, om naar Liam te seinen dat ik er zo aankwam, daarna weer terug naar Jules. Even haar mijn aandacht geven.


    everything, in time

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
          ''Met mij is dan ook alles prima, met jou en je eh, Drizzle?'' praatte Drizzle, Chase na op een zeurende toon. ''Nou het gaat fantastisch hoor, Cháse.''
          ''Drizzle,'' zei ik streng en keek naar Drizzle. Hij mokte zachtjes wat en was toen wel stil.
          ''Met mij is alles goed en met Drizzle ook,'' Ik lachte. ''En met Elia?''
    Ik keek naar de schattige Elia en wilde hem over zijn kopje aaien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Liam Oliver Sanz - Moose Beer

    Ik zucht terwijl Chase naar me gebaart dat hij zo komt. Wat verveeld leun ik tegen de muur aan en kijk even naar mijn telefoon. Ik kijk naar de meisjes die voorbij lopen en glimlach naar een bijzonder knap meisje.

    Ichigo Amane
    ik glimlachte tegen Adriana en ik wist dat ik het goed zou kunnen vinden met haar. Ik rekte me uit. 'Zullen we een stukje gaan lopen, Ninjan?' Panda streelde mijn gedachten goedkeurend. Ik pakte hem op. 'Ga je mee, Adriana?' vroeg ik aan haar. 'Waar gaan we heen lopen dan?' ik haalde mij schouders op. 'Gewoon... Beetje ronddwalen ~.'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana Minola

    'Hello world, here I am!' Zong een meisje dat de slaapzaal binnen kwam. Ik keek even op van Ichigo. "Hello" Zei ik random tegen het meisje.
    "En tuurlijk ga ik mee." Zei ik were tegen Ichigo.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:52 ]


    Take me to wonderland

    Seryna L'amoure
    Ik glimlachte vrolijk naar Adriana. 'Haai' zei ik en zuchtte overdreven. 'Verveling heerst. Ik ben trouwens Seryna' latoya beet ongeduldig in mijn jeans. 'En ik dan?' ik lachtte. 'En dit is mijn Totum, Latoya. Zo, zin in het nieuwe jaar?'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Ho, tell her not to touch the hair.' Wederom moest ik lachen.
    'Met mij is alles prima en met Elia ook, maar hij heeft liever niet dat je zijn haar aanraakt. Luister eens, ik ging eigenlijk net mijn kamer checken met Liam. Wil je mee, of ga je liever je eigen kamer opzoeken?' Ik wachtte niet op antwoord, maar liep al weg en liet haar met haar spullen achter. Ze kon zelf prima beslissen of ze mee wilde of niet, maar no way dat ik die spullen ING dragen, de mijne waren al zwaar genoeg.


    everything, in time

    Ichigo Amane
    'Hihiiiii Seryna, ik heet Ichigo, dat betekent aardbei in het Japans,' zei ik enthousiast. 'Adriana en ik wilden net een rondje lopen, ga je mee?'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana Minola

    'Verveling heerst. Ik ben trouwens Seryna. En dit is mijn Totum, Latoya. Zo, zin in het nieuwe jaar?' Zei ze. "Mooie naam." Glimlachte ik. "En wat is je totum schattig." piepte ik enthousiast. "Jup, zit veel liever hier dan thuis waar niets te doen is. Wil je anders niet mee met mij en Ichigo wandelen?" vroeg ik.


    Take me to wonderland

    Liam Oliver Sanz - Moose Beer

    Ik grijns als ik chase terug zie komen lopen. 'Jij bent ook geen gentelman
    he?' Ik schud lachend mijn hoofd en stap de lift in. Ik weet niet of
    zijn meisje mee gaat dus hou ik de deur maar even open.

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
          ''Tss, zijn haar niet aanraken? Mijn veren zijn touchable.'' Drizzle stond op springen. Hij mocht Elia en Chase niet, en eigenlijk begreep ik niet waarom. Maar meestal kon er ik wel meelachen.
          ''Ik draag je spullen wel, juffie.'' Drizzle sprong van mijn schouder af en pakte met zijn snavel het handvat van mijn koffer vast. Hij fladderde zijn vleugels en probeerde omhoog te komen, maar het was te zwaar.
          ''Nee, Drizzle. Ik draag het zelf wel,'' grinnikte ik en klopte Drizzle op zijn kopje. Zachtjes zuchtte ik toen ik zag dat Chase al weg was.
          ''Ik ga even kijken waar hij is, ookal houdt hij daar niet van.'' Ik glimlachte naar Drizzle. ''Ik heb hem lang niet gezien, vind je het gek? Kijk niet zo naar me.''
    Drizzle rolde zijn ogen. ''Wat jij wil.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    (Kunnen andere totums elkaar wel horen? (: )


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (Kunnen andere totums elkaar wel horen? (: )


    [Jupsss. Ik zal het wel even melden ^.^]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Hoe bedoel je, "jij bent geen gentleman"?' snauwde ik naar Liam. 'Ik vraag toch of ze mee gaat? Ik kan haar spullen niet drage, al zou ik het willen. De mijne zijn al zwaar genoeg, of verwacht je soms dat ik die beneden laat staan?' Ik zuchtte diep en liep met mijn koffer de lift in, wachtend op Jules, haar stomme papegaai Drizzle en Liam, die de deur open hield.
    Elia zei dat ik gelijk had, maar dat Liam dat gewoon niet begreep omdat hij toch jonger was dan ik, al was het maar twee jaar. Ik grinnikte in mezelf om zijn woorden en keek daarna naar Moose, de totum van Liam, die me aan stond te staren.
    'Lomp beest. Jules, schiet eens op, liefje,' voegde ik er op het laatste moment aan toe.


    everything, in time

    Seryna L'amoure
    'Stoer ik houd van aardbijen! Ik eet ze altijd bij ijs en in de zomer en ik houd er gewoon van!' Ik glimlachte. 'Ja, ze is een snoetje. Dus jij heet Adriana. Dat hoorde ik net van Ichigo!' ik keek de twee vrolijk aan. 'Tuurlijk ga ik mee! Waarom niet he? Waar wouden jullie heen gaan? Of gewoon, een stukje wandelen'


    Cool Story Bro, Tell Us Again