• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
          ''Ik? Liegen? Meneertje, je moet eens opletten of ik lieg.'' Drizzle vloog op en fladderde rond bij Chase's hoofd.
          ''Jongens, ik ga mijn spullen zoeken.'' zei ik paniekerend, straks waren ze echt weg. ''En stop met dat geruzie.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Ze zijn NIET weg, ik zweer het, dat beest liegt!' Misschien had Drizzle wel gelijk, maar dat kon ik nu niet meer toegeven.
    'Maar goed, ga maar kijken dan, geloof je liegende totum vooral boven je vriend. Wanneer heb ik ooit tegen je gelogen?' Was ik net weer met haar samen, wilde Jules er alweer vandoor. Gezellig.


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Energie is goed, gezellig. Beter dan dat je maar de hele tijd op je luie gat zit, haha. Het is trouwens ook wel handig, trainen voor een goede conditie!' grinnikte ik. Lucy zei dat ze dezelfde kamer had als vorig jaar, toen ik op de lijst keek, zakte de moed in mijn schoenen. 'Vierde etage, kamer 10,' ik vond het niet erg dat ik alweer alleen zat, eerst wel, maar dat kon niet op tegen het feit dat ik bij Liam en Chase op dezelfde etage zat. Zij waren gemeen, ik vertrouwde hen niet, ook al zei Momo dat ik Liam heus wel kon vertrouwen. Liam hoorde bij Chase: allemaal één pot nat.
    'Ach, tenminste kan ik ook aan mijn conditie werken als ik de trappen loop,' glimlachte ik, al was het niet van harte.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:33 ]


    everything, in time

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
    Ik stopte met lopen en bleef stil staan.
    ''Maar goed, ga maar kijken dan, geloof je liegende totum vooral boven je vriend. Wanneer heb ik ooit tegen je gelogen?''
    Ik mocht misschien goed van binnen zijn, maar ook is was dat niet altijd. Met een kwaad gezicht draaide ik me om.
    ''Jules, hou je in.'' piepte Drizzle zacht naar me.
    ''Moet ik iedere keer op gaan noemen wanneer je tegen me loog? Want ik herinner me dat anders wél.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Verschillende mensen op het plein keken ons aan, God, ik haatte Jules als ze zo deed.
    'Doe nou niet zo liefje, ik hou van je en probeer je alleen maar duidelijk te maken dat die vogel van jou niet te vertrouwen is. Hoef je niet meteen zo bitchy te reageren hoor,' zei ik met een kleine grinnik, alsof ze zo alleen maar zichzelf voor schut zette zo.


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Energie is goed, gezellig. Beter dan dat je maar de hele tijd op je luie gat zit, haha. Het is trouwens ook wel handig, trainen voor een goede conditie!' grinnikte ik. Lucy zei dat ze dezelfde kamer had als vorig jaar, toen ik op de lijst keek, zakte de moed in mijn schoenen. 'Vierde etage, kamer 10,' ik vond het niet erg dat ik alweer alleen zat, eerst wel, maar dat kon niet op tegen het feit dat ik bij Liam en Chase op dezelfde etage zat. Zij waren gemeen, ik vertrouwde hen niet, ook al zei Momo dat ik Liam heus wel kon vertrouwen. Liam hoorde bij Chase: allemaal één pot nat.
    'Ach, tenminste kan ik ook aan mijn conditie werken als ik de trappen loop,' glimlachte ik, al was het niet van harte.


    everything, in time

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
    ''Ik zie je straks wel weer, Chase.'' zei ik zuchtend, draaide me om en wandelde weg met Drizzle die me achtervolgde.
    ''Je hebt het goede gedaan, Jules.'' zei hij bemoedigend, maar ik reageerde er niet op. Afentoe was Chase zo'n zak.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Ja, loop maar weg ja!' Ah, als ze zo doorging zou ik echt nog een keer een meisje slaan. Ik balde mijn handen tot vuisten, maar liet ze weer los toen Elia me kalmerende dingen influisterde.
    'Bitch.' Zo, daarmee sloot ik mijn woede weer even af en liep terug naar binnen, waar het nog steeds een geweldige drukte van was. Ik haatte de terugkomst van de vakanties.



    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo

    'Energie is goed, gezellig. Beter dan dat je maar de hele tijd op je luie gat zit, haha. Het is trouwens ook wel handig, trainen voor een goede conditie!' grinnikte ik. Lucy zei dat ze dezelfde kamer had als vorig jaar, toen ik op de lijst keek, zakte de moed in mijn schoenen. 'Vierde etage, kamer 10,' ik vond het niet erg dat ik alweer alleen zat, eerst wel, maar dat kon niet op tegen het feit dat ik bij Liam en Chase op dezelfde etage zat. Zij waren gemeen, ik vertrouwde hen niet, ook al zei Momo dat ik Liam heus wel kon vertrouwen. Liam hoorde bij Chase: allemaal één pot nat.
    'Ach, tenminste kan ik ook aan mijn conditie werken als ik de trappen loop,' glimlachte ik, al was het niet van harte.


    everything, in time

    Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    Eleanore begroette me en vroeg naar mijn vakantie.
    'Gewoontjes, niet echt bijzonder,' gaf ik als antwoord. 'En die van jouw?'
    Ik keek even naar beneden waar Layla ongeduldig rondjes om mij en mijn grote koffer aan het lopen was. Ze zag dat ik keek.
    'Schiet asjeblieft op.' Ik keek haar even bestraffend aan. 'Rustig, ik praat alleen maar even.'

    [Yayde kun je CallyJunior veranderen naar SuperSav =D?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik loop wat verder en zie Katherine. Ik kende haar wel, had nooit echt een gesprek met haar gehad maar ze was wel aardig geloof ik. 'Ga dan met haar praten.' Moose stond weer naast me en ik keek op. 'Waarom zou ik?' Antwoord ik rustig. Dan kijk ik weer naar Katherine en steek mijn hand even naar haar op als begroeting.

    Lucy Benneth

    Ook katherine lag weer op de zelfde kamer als vorig jaar en aan haar gezicht te zien was ze daar niet helemaal gelukkig mee. ‘Kom, we gaan mijn spullen halen,’ zei ik tegen haar. ‘Ik kom je bij op de kamer, zoals ik gezegd had. Dan kunnen we samen aan onze conditie werken,’ glimlachte ik en draaide me om en botste zowat tegen Liam op die me blijkbaar niet had zien staan. ‘Ook hallo voor jou,’ zei ik tegen hem. Shadow ging wat beschermend voor me staan, iets wat hij altijd deed als een jongen bij me in de buurt kwam, ookal was het niet voor mij maar een ander. Ik gaf hem een klein duwtje zodat hij wat opzij ging maar hij ging weer net zo hard terug staan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Dan knal ik tegen iemand aan. ‘Ook hallo voor jou,’ Ik kijk en zie Lucy.
    'Oh sorry hey.' Ik glimlach naar Lucy tot haar totum met een grom voor haar
    springt. 'Rustig maar.' Glimlach ik gerustellend. 'Hoe is het met je?' Vraag ik aan Lucy.

    Lucy Bennet & Shadow - sneeuwpanter

    ‘Oh sorry hey,’ glimlachte hij terwijl hij Shadow geruststelde. ‘Hoe is het met je?’ vroeg hij daarna. Alsjeblieft, ga niet zo voor me staan. Hij is oke en duwde weer een keer tegen Shadow aan. Dit keer ging hij niet terug staan maar kwam aan mijn voeten zitten terwijl hij Liam nauwlettend in de gaten hield. ‘Let maar niet op hem,’ zei ik tegen Liam terwijl ik naar shadow gebaarde. ‘Met mij gaat alles goed, we zijn weer terug op school,’ glimlachte ik. ‘En hoe gaat het met jou, een fijne vakantie gehad?’

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    ‘En hoe gaat het met jou, een fijne vakantie gehad?’ Ik glimlach en haal mijn schouders op. 'Ja het gaat wel mijn vakantie kon beter die van jou?'
    Ik kijk even naar haar totum. Hij zorgde ervoor dat ik me ongemakkelijk voelde.

    Lucy Benneth & Shadow – Sneeuwpanter

    Ik slikte even voordat ik die vraag weer ging beantwoorden, tussendoor wierp ik een schuin blikje naar Katherine voordat ik weer naar Liam keek. ‘Mijn vakantie was te doen, laten we het erop houden dat ik weer dolblij ben om terug op school te zijn,’ antwoorde ik en zag de ietwat ongemakkelijke blik op Liams gezicht bij het zien van Shadow’s wakende ogen. Please, Shadow. Laat dat! Stop met staren. Na deze woorden plofte hij op de grond neer, wierp nog een korte blik naar Liam en legde toen zijn hoofd op zijn poten om zo even wat te doezelen. ‘Sorry, hij is wat overbeschermd. Waar is Moose?’ vroeg ik Liam daarna, hopende dat hij nu niet weg zou gaan vanwege Shadow.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    'Saai, wat wil je, met ouders zoals die van mij.' Ik grinnikte een keer en wees dan naar Layla. 'Volgens mij wordt iemand een beetje ongeduldig.' Met een glimlach verontschuldigde ik mij en beende weg naar buiten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik werp een blik op Katherine. Ik was vanplan met haar t praten maar nu stond ik toch tegenover Lucy. 'Ohh hij is vast in de buurt.' Antwoord ik
    en kijk even rond opzoek naar hem. 'Kijk daar!' Ik wijs. 'Moose!' Roep ik. De beer komt terug rennen en gaat naast ons staan.