• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Luel ~ Jolan: Beheerst vuur

    Een beetje verveeld wacht ik af of er nog meer jongens komen. Na een tijdje ga ik liggen op mijn bed en begin Nyan Cat te spelen op mijn mobiel.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 15:37 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Johnsen


    Verveeld duw ik de deuren open die naar de meidenslaapkamer leiden.
    Even gaap ik rond om te kijken wie er aanwezig zijn.
    'Hoi.' Mompel ik droog terwijl ik mijn koffer naast een willekeurig leeg bed neergooi.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lucy Benneth

    'Nou mocht je dit jaar weer alleen liggen dan kom ik gewoon bij je op de kamer,' glimlachte ik naar haar. 'Wil je eerst kijken welke kamer je hebt, of liever eerst je spullen halen?' Vroeg ze waarop ik even bedenkelijk keek.'Laten we eerst kijken welke kamer, kan daarna altijd mijn tassen nog ophalen,' antwoordde ik en liep samen met haar naar de hal om op het bord te kijken op welke kamers we sliepen. Wil je haar even mijn excuses aanbieden? Ik geloof dat ik haar bijna omver gelopen heb daarnet. Met een gefronst gezicht keek ik naar Shadow. 'Af en toe ben je echt een lomperik,' mompelde ik tegen hem en richtte me vervolgens tot Katherine. 'Shadow zegt sorry voor de bijna botsing van net. Je moet niet op zijn drukke momenten letten dan lijkt hij net een losgeslagen kat,' zei ik tegen haar waarop Shadow beledigt gromde.

    [Let niet op evt typfouten, reageren via foon is wat lastiger ><]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou graag of niet hoor,' zei ik met één opgetrokken wenkbrauw toen Jules bleef twijfelen, maar uiteindelijk gaf ze toch toe. Ik nam haar hand en liep via de achterdeur de achtertuin in, waar ik op een van de bankjes ging zitten.
    'Goed, brandt los!'


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Ah, dat vind ik echt heel lief!' lachte ik. Momo kriebelde een beetje in mijn nek om te laten blijken dat hij trots op me was, ik zelf ook om eerlijk te zijn.
    'Wat ontzettend lief, maar dat geeft niet. Het leek erop dat jullie veel plezier hadden en er is niets gebeurd, dus is er ook geen enkele reden om er een probleem van te maken!' zei ik, meer gericht tegen Shadow dan tegen Lucy.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 15:52 ]


    everything, in time

    [ho wait, even aanpassen haha. ]


    everything, in time

    Adriana Minola

    Ik moest giechelen om ichigo haar enthousiasme voor eten. "ik rammel ook." Zei ik als ik mijn handen op mijn buik leg.

    [Zit op iphone, dus ik reageer wtat trager en minder uitgebreid. :p]


    Take me to wonderland

    Even via de ipad, typen lukt dus maar half.

    Jules.
    Ik grinnikte zacht toen chase zei dat ik los moest branden. Snel begon ik van alles te vertellen over mijn vakantie en had niet door dat het nauwelijks verstaanbaar was, zo enthousiast was ik.
    "ik heb je wel gemist." zei ik toen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Jules begon te praten en te praten.. en te praten. Ik vroeg me af of ze ooit nog zou ophouden en ik was eigenlijk allang niet meer geïnteresseerd. Het enige wat ik deed was regelmatig knikken om haar het gevoel te geven dat ik wel naar haar luisterde.
    'Ik heb je wel gemist,' zei ze toen. Eindelijk!
    'Ik jou ook, baby,' grijnsde ik en gaf haar opnieuw een zoen. 'Daarom wilde ik nou dat Drizzle en Elia er niet bij zijn. Vooral Drizzle niet, dan had ik dit niet kunnen doen.' Hup, daar plantte ik weer een kusje op haar lippen.


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Ah, dat vind ik echt heel lief!' lachte ik. Momo kriebelde een beetje in mijn nek om te laten blijken dat hij trots op me was, ik zelf ook om eerlijk te zijn.
    'Wat ontzettend lief, maar dat geeft niet. Het leek erop dat jullie veel plezier hadden en er is niets gebeurd, dus is er ook geen enkele reden om er een probleem van te maken!' zei ik, meer gericht tegen Shadow dan tegen Lucy.


    everything, in time

    Jules

    Genietend sloot ik mijn ogen toen chase zijn lippen op de mijne duwde, maar dat kon ik niet voor lang toen ik het gekrijs van Drizzle hoorde. Iedereen rondom ons deden hun handen op hun oren. Tja dat was Drizzle's gekrijs. De papegaai landde op mijn schouder en keek vuil naar chase.
    "wat kom je doen, Drizzle?"


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Annelyn Johnsen


    Even loop ik weer naar beneden om iemand te leren kennen. Nieuw zijn is altijd vervelend, vooral als iedereen elkaar al kent en je het buitenbeentje word.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Ah!' Geschrokken hield ik mijn handen over mijn oren. 'Wat moet dat rotbeest van je?' Ik keek hen beide boos aan, ze had haar totum beter moeten temmen!
    Ik bedacht me dat Elia nu alleen was en dat vond ik niet zo'n prettig idee, maar gelukkig kwam hij al aangerend. Kijk, en zó train je nu je totum.


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Ah, dat vind ik echt heel lief!' lachte ik. Momo kriebelde een beetje in mijn nek om te laten blijken dat hij trots op me was, ik zelf ook om eerlijk te zijn.
    'Wat ontzettend lief, maar dat geeft niet. Het leek erop dat jullie veel plezier hadden en er is niets gebeurd, dus is er ook geen enkele reden om er een probleem van te maken!' zei ik, meer gericht tegen Shadow dan tegen Lucy.


    everything, in time

    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    Als ik geen zin meer heb besluit ik terug te gaan naar de hal. Zijn hier dan alleen maar meisjes? Tot nu toe heb ik nog geen enkele jongen gezien, behalve die kort de kamer binnen kwam.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jules Jólé Montgomery.
    ''Je spullen zijn weg, Jules.'' zei Drizzle met zijn blik gericht op Chase en Elia. ''Pfft, rot aapje.''
          ''Mijn spullen? Wacht, hoe kan dat?'' vroeg ik geschrokken, terwijl ik al op stond.
          ''Een of andere jongen nam ze mee, nadat hij me eraf wilde duwen. Heel raar.'' zei Drizzle rustig.
          ''Waar zijn ze nu heen dan?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Haar koffers zijn weg,' vertelde Elia me. Godzijdank kon hij Drizzle wel verstaan, want ik kon niets van dat gekraai verstaan.
    'Dat is niet waar, hij liegt,' zei ik tegen Jules. 'Hij wil gewoon niet dat jij en ik samen zijn, snap dat dan.'


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    'Ah, dat vind ik echt heel lief!' lachte ik. Momo kriebelde een beetje in mijn nek om te laten blijken dat hij trots op me was, ik zelf ook om eerlijk te zijn.
    'Wat ontzettend lief, maar dat geeft niet. Het leek erop dat jullie veel plezier hadden en er is niets gebeurd, dus is er ook geen enkele reden om er een probleem van te maken!' zei ik, meer gericht tegen Shadow dan tegen Lucy.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:24 ]


    everything, in time

    Lucy Benneth

    Shadow spinde tevreden en liep voor ons uit terwijl we door liepen naar het bord. 'Shadow is net zo blij als mij om weer terug hier te zijn, hij moest even zijn opgekropte energie kwijt,' zei ik tegen Katherine. 'Al is hij van nature ook af en toe hyper, wij allebei trouwens af en toe,' lachte ik daarna. Toen we bij het bord aankwamen zocht ik meteen mijn naam op. Lucy Benneth , verdieping 2 kamer 6. 'Dezelfde kamer als vorig jaar, en jij?' Vroeg ik aan Katherine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'