• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zullen ik en Archer alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaan ik en Archer op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    - Escritura:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - MrCarrotCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - Tempesta:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,5
    - ILOVENIKKI:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,75
    - Defensive:
    Opdracht 1 Cijfer: 9
    - BandanaMan:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - niallvember:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,25
    - Discord:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Shewerewolf:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - Siva:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    - ALTERMOON:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    -Disposition
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Bronte:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - AwesomeCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    - Elements:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - IHeartNourry:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,75
    - Dovahkiin:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    - Winterelf:
    Opdracht 1 Cijfer: 6

    Opdracht Twee:

    voor deze opdracht mogen jullie je inleven in een disneyfilm. Uit deze disneyfilm moet je een scene kiezen en deze herschrijven zoals jij hem liever had gezien. Vergeet niet bij de inleiding te zetten welk stukje uit de tekenfilm je hebt gekozen!

    De lijst met films staat in de story.

    Bij de scene die je herschrijft hoef je geen rekening te houden met de rest van de film! als jij besluit dat een van de hoofdpersonen komt te overlijden of wordt ineens omvergelopen door een koe (ik noem maar wat) dan mag dat gewoon.
    Deze ronde vallen er 4 mensen af.
    Het verhaal moet uit minimaal 800 woorden bestaan.
    De uiterlijke inleverdatum is: 10 februari


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:29 ]

    Het is niet alleen omdat ik een slecht cijfer heb, maar ik heb het super super druk met school. Ik zou graag willen meedoen, maar de tijd heb ik niet/nauwelijks, btw ben ik zaterdag ook jarig dus weekenddrukte is er ook :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tempesta schreef:
    (...)
    Het kan wél origineel zijn. Het hangt er gewoon helemaal van af op welke manier je een personage laat sterven.


    dat is waar.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    shewerewolf schreef:
    Het is niet alleen omdat ik een slecht cijfer heb, maar ik heb het super super druk met school. Ik zou graag willen meedoen, maar de tijd heb ik niet/nauwelijks, btw ben ik zaterdag ook jarig dus weekenddrukte is er ook :P

    Hmm, we hebben het allemaal druk. Eventueel kan je nog om uitstel vragen of zo... Still, ik vind 't jammer dat je wil stoppen, want ik heb toch het gevoel dat het om het cijfer gaat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Niallvember schreef:
    (...)

    dood laten gaan is niet origineel.


    Laat die stiefmoeder Assepoester's voeten eraf hakken! 8D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:11 ]


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Laat die stiefmoeder Assepoester's voeten eraf hakken! 8D

    Kan ook.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    shewerewolf schreef:
    Het is niet alleen omdat ik een slecht cijfer heb, maar ik heb het super super druk met school. Ik zou graag willen meedoen, maar de tijd heb ik niet/nauwelijks, btw ben ik zaterdag ook jarig dus weekenddrukte is er ook :P

    Maar als je nu een goed cijfer had gehad, was er waarschijnlijk toch nog meer kans geweest dat je verder deed, niet? Als ik jou was, zou ik er toch nog even over nadenken. Als je echt gemotiveerd bent, vind je vanzelf wel tijd.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Maar als je nu een goed cijfer had gehad, was er waarschijnlijk toch nog meer kans geweest dat je verder deed, niet? Als ik jou was, zou ik er toch nog even over nadenken. Als je echt gemotiveerd bent, vind je vanzelf wel tijd.

    Nét wat ik wou typen


    Ex astris, sciencia

    tijd wil ik zeker, ik wil erg graag meedoen. Maar ik ga mijn best doen. Het jammere is dat ik in een schrijfersblock zit (wat kan komen door dat cijfer wat een vriendin van mij geheel onterecht vind maar daar hebben jullie niks aan) maar ik ga mijn best doen. Zou ik alsjeblieft ook uitstel mogen want er zijn echt teveel dingen nu, ook wat nare, dus het is wat lastig...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Een 7? Nu ben ik blij. *O* Ik had iets rond de 6 verwacht.

    Okay people, NIEMAND STOPT voor alle uitslagen online staan en iedereen weet waarom hij/zij een 5,5 of een 10 heeft! Godver gaat het alleen maar om cijfers of zo want dan kunnen we net zo goed niet UREN EN DAGEN zitten nakijken en goede commentaren bedenken en uitschrijven...

    shewerewolf schreef:
    tijd wil ik zeker, ik wil erg graag meedoen. Maar ik ga mijn best doen. Het jammere is dat ik in een schrijfersblock zit (wat kan komen door dat cijfer wat een vriendin van mij geheel onterecht vind maar daar hebben jullie niks aan) maar ik ga mijn best doen. Zou ik alsjeblieft ook uitstel mogen want er zijn echt teveel dingen nu, ook wat nare, dus het is wat lastig...

    Je bent natuurlijk niet verplicht verder te doen, maar eigenlijk blijf ik het gevoel hebben dat het door het cijfer komt. x) Een 5,5 is trouwens nog niet écht slecht, ik heb zelf ook maar een 6,5. Volgens mij verbeteren Hel en Archer gewoon heel streng, wat goed is want dan weet je ten minste waar je de volgende keer aan kunt werken. En dan is het natuurlijk jammer als je het opgeeft tegen de volgende keer.
    Maar goed, nu hou ik op met preken. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hel schreef:
    Okay people, NIEMAND STOPT voor alle uitslagen online staan en iedereen weet waarom hij/zij een 5,5 of een 10 heeft! Godver gaat het alleen maar om cijfers of zo want dan kunnen we net zo goed niet UREN EN DAGEN zitten nakijken en goede commentaren bedenken en uitschrijven...


    True this. Hel en Archer proberen jullie goede kritiek te geven en iedereen te helpen beter te worden. En dan opgeven om een cijfer is nogal.. nja.. zwak. Wedstrijden zijn om te verbeteren, niet zozeer om te winnen. Daarom is het commentaar zo cruciaal bij een wedstrijd. Hoe kun je leren en beter worden als niemand je wijst op je fouten en deze wilt helpen te verbeteren?

    Kijk, als je echt tijd tekort komt, okay. Maar dat kun je sowieso niet weten zolang voordat je in moet leveren. Probeer het tenminste nog even.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:22 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Je bent natuurlijk niet verplicht verder te doen, maar eigenlijk blijf ik het gevoel hebben dat het door het cijfer komt. x) Een 5,5 is trouwens nog niet écht slecht, ik heb zelf ook maar een 6,5. Volgens mij verbeteren Hel en Archer gewoon heel streng, wat goed is want dan weet je ten minste waar je de volgende keer aan kunt werken. En dan is het natuurlijk jammer als je het opgeeft tegen de volgende keer.
    Maar goed, nu hou ik op met preken. :/

    Inderdaad. Eigenlijk vind ik dat nogal logisch, als je ziet welke prijzen Hel uitdeelt. Het is de bedoeling dat je vooruit gaat door deze wedstrijd, dat gaat dus niet als we iemand met 25 grammaticale fouten in zijn tekst een 9 geven...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voor de zoveelste keer, ik geef het niet op alleen maar door zo'n cijfer. Ik ga toch ook niet stoppen met school omdat ik een 5 voor Wiskunde heb?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    shewerewolf schreef:
    Voor de zoveelste keer, ik geef het niet op alleen maar door zo'n cijfer. Ik ga toch ook niet stoppen met school omdat ik een 5 voor Wiskunde heb?

    Tja, je moet het zelf weten -al is een vergelijking met een verplicht instituut van de regering waarin je je diploma niet krijgt als je gebuist bent voor wiskunde niet echt een gegronde vergelijking met een compleet vrijwillige wedstrijd. Ik vind 't alleen vreemd dat je zo snel voor de deadline al weet dat je het niet gaat halen, omdat je één weekend jarig bent... Er zijn toch vast nog andere momenten waarop je kan schrijven? Je bent toch nu ook online...


    Frankly my dear, I don't give a damn.