• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zullen ik en Archer alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaan ik en Archer op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    - Escritura:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - MrCarrotCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - Tempesta:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,5
    - ILOVENIKKI:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,75
    - Defensive:
    Opdracht 1 Cijfer: 9
    - BandanaMan:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - niallvember:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,25
    - Discord:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Shewerewolf:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - Siva:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    - ALTERMOON:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    -Disposition
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Bronte:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - AwesomeCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    - Elements:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - IHeartNourry:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,75
    - Dovahkiin:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    - Winterelf:
    Opdracht 1 Cijfer: 6

    Opdracht Twee:

    voor deze opdracht mogen jullie je inleven in een disneyfilm. Uit deze disneyfilm moet je een scene kiezen en deze herschrijven zoals jij hem liever had gezien. Vergeet niet bij de inleiding te zetten welk stukje uit de tekenfilm je hebt gekozen!

    De lijst met films staat in de story.

    Bij de scene die je herschrijft hoef je geen rekening te houden met de rest van de film! als jij besluit dat een van de hoofdpersonen komt te overlijden of wordt ineens omvergelopen door een koe (ik noem maar wat) dan mag dat gewoon.
    Deze ronde vallen er 4 mensen af.
    Het verhaal moet uit minimaal 800 woorden bestaan.
    De uiterlijke inleverdatum is: 10 februari


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:29 ]

    Jeetje, zelfs als ik een 4 had zou ik niet stoppen. Deze wedstrijd is juist bedoeld om je schrijfstijl te verbeteren, dan heb je toch juist veel meer aan goede tips etc dan aan een of ander zachtaardig commentaar? Just saying. ;)

    Btw, je hebt nog veertien dagen als ik goed heb gerekend :') vandaag niet meegeteld, dus als je elke dag 75 woorden schrijft heb je nog drie dagen om het na te kijken en te verbeteren. 75 woorden per dag valt wel mee hoor ;)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:30 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik stop NIET voordat Dominique zegt dat ik eruit lig!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Kenai schreef:
    Ik stop NIET voordat Dominique zegt dat ik eruit lig!


    Dank u!

    I'm stuck, but I won't give up.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ja, sorry dat ik eruit ben gestapt, maar ik heb echt megaveel huiswerk, + wat stress hier thuis ook, dus ik heb echt geen tijd en zin om dan nog te schrijven :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    Ja, sorry dat ik eruit ben gestapt, maar ik heb echt megaveel huiswerk, + wat stress hier thuis ook, dus ik heb echt geen tijd en zin om dan nog te schrijven :/


    Nou van jou snap ik het nog enigszins, je bent ook gestopt met een 7,5.

    Maar op moment wordt ik chagrijnig van iedereen die zegt te willen stoppen zonder dat ze de onderbouwende commentaren hebben terwijl ik en archer zonder gekheid wel avonden opofferen om commentaren te geven die mensen verder helpen. Als ik alleen maar cijfers hoefde te geven hadden ze de cijfers al meteen na het inzenden kunnen krijgen. Ik probeer alleen iets mee te geven en ze de kans te geven er ook wat mee te gaan doen in deze wedstrijd. Dat we rechtdoorzee zijn heb ik van tevoren aangegeven. Wij zijn eerlijk, in sommige gevallen tot frustrerend toe, omdat we niemand kennen. En een onbekende zal altijd eerlijk zeggen wat hem of haar niet aanstaat. Dus in sommige gevallen zijn we lovend, in andere gevallen wil men ons het liefste de nek om draaien, maar we proberen ook alleen maar te bekijken wat men kan doen zodat ze beter worden.

    Hel schreef:
    (...)

    Nou van jou snap ik het nog enigszins, je bent ook gestopt met een 7,5.

    Maar op moment wordt ik chagrijnig van iedereen die zegt te willen stoppen zonder dat ze de onderbouwende commentaren hebben terwijl ik en archer zonder gekheid wel avonden opofferen om commentaren te geven die mensen verder helpen. Als ik alleen maar cijfers hoefde te geven hadden ze de cijfers al meteen na het inzenden kunnen krijgen. Ik probeer alleen iets mee te geven en ze de kans te geven er ook wat mee te gaan doen in deze wedstrijd. Dat we rechtdoorzee zijn heb ik van tevoren aangegeven. Wij zijn eerlijk, in sommige gevallen tot frustrerend toe, omdat we niemand kennen. En een onbekende zal altijd eerlijk zeggen wat hem of haar niet aanstaat. Dus in sommige gevallen zijn we lovend, in andere gevallen wil men ons het liefste de nek om draaien, maar we proberen ook alleen maar te bekijken wat men kan doen zodat ze beter worden.


    Daarom doe ik mee, ik WIL beter lereschrijven.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    -Damn, ben het volgende slachtoffer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt voor het goede commentaar! :3
    Dat van die aanhalingstekens had ik serieus nog nooit eerder opgemerkt o.o


    i put the fun in funeral

    Een acht? You are joking right? Ik had een zes verwacht, hoogstens een zeven, maar een acht.


    Ex astris, sciencia

    Wauw, bedankt voor de commentaar! Hier ben ik echt iets mee.

    Ik zei dat dat van mij nergens op sloeg en ik heb gelijk gekregen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik zei dat dat van mij nergens op sloeg en ik heb gelijk gekregen


    We hebben niet gezegd dat het nergens op sloeg, je moet alleen letten op de stukken die je overslaat en de hoeveelheid info die je geeft ;)

    Bronte schreef:
    Een acht? You are joking right? Ik had een zes verwacht, hoogstens een zeven, maar een acht.


    Je zal vanavond wel zien waarom, zo eerst even eten en douchen als ik eindelijk weer thuis ben van school en dan doe ik de laatste twee van jullie clubje

    Ik heb -eh- ook mijn commentaar geven.
    En ja, dat moest er gewoon even uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt