• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zullen ik en Archer alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaan ik en Archer op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    - Escritura:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - MrCarrotCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - Tempesta:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,5
    - ILOVENIKKI:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,75
    - Defensive:
    Opdracht 1 Cijfer: 9
    - BandanaMan:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - niallvember:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,25
    - Discord:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Shewerewolf:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - Siva:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    - ALTERMOON:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    -Disposition
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Bronte:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - AwesomeCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    - Elements:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - IHeartNourry:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,75
    - Dovahkiin:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    - Winterelf:
    Opdracht 1 Cijfer: 6

    Opdracht Twee:

    voor deze opdracht mogen jullie je inleven in een disneyfilm. Uit deze disneyfilm moet je een scene kiezen en deze herschrijven zoals jij hem liever had gezien. Vergeet niet bij de inleiding te zetten welk stukje uit de tekenfilm je hebt gekozen!

    De lijst met films staat in de story.

    Bij de scene die je herschrijft hoef je geen rekening te houden met de rest van de film! als jij besluit dat een van de hoofdpersonen komt te overlijden of wordt ineens omvergelopen door een koe (ik noem maar wat) dan mag dat gewoon.
    Deze ronde vallen er 4 mensen af.
    Het verhaal moet uit minimaal 800 woorden bestaan.
    De uiterlijke inleverdatum is: 10 februari


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:29 ]

    Hel? Hoe staat het met de beoordelingen?(flower)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:53 ]


    Ex astris, sciencia

    ok, ik ben klaar met alles c: Nu is het wachten op Dominique. Sorry voor het wachten guys.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    ok, ik ben klaar met alles c: Nu is het wachten op Dominique. Sorry voor het wachten guys.


    maakt niet uit hoor :)(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bronte schreef:
    Hel? Hoe staat het met de beoordelingen?(flower)


    Ik ben ermee bezig, de datum voor het inleveren zal wel verplaatst worden, heb met een paar drama's te kampen waar ik niet uit/vanaf kom... Dus ik probeer die van vandaag in ieder geval online te zetten (tm elements), ik hoop dat ik de andere morgen af krijg... I'm sorry

    Ik moet morgen avond oppassen op Luna, en die heeft alle Disneyfilms die er onderhand zijn, dus heb ik vandaag popcorn gekocht, en ga ik morgen lekker samen met het kleine prinsesje naar Sneeuwwitje en de zeven dwergen kijken! Ik heb er nu al super veel zin in!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    iheartnourry schreef:
    Ik moet morgen avond oppassen op Luna, en die heeft alle Disneyfilms die er onderhand zijn, dus heb ik vandaag popcorn gekocht, en ga ik morgen lekker samen met het kleine prinsesje naar Sneeuwwitje en de zeven dwergen kijken! Ik heb er nu al super veel zin in!


    Ghehe, veel plezier ^^

    Wow, bedankt. ik dacht echt dat er vele meer schrijffouten gingen inzitten, dat het amper origineel ging zijn enzoverder. Echt bedankt voor de goede commentaar, ik ga hier zeker iets mee doen!


    Ex astris, sciencia

    Nu ben ik pas echt zenuwachtig!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Oh my god :D
    Ik had mijn commentaar echt niet zo positief verwacht, wow. (:
    Bedankt voor alle tips, ik zal er volgende keer beter op letten!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Bedankt voor het commentaar en tips. Hopelijk lukt volgende opdracht beter. Moet denk ik met spelling regels ernaast gaan nakijken voor ik het inlever. Dacht dat ik het probleem afgelopen jaar aardig verholpen had maar het blijft een zwak punt voor me! Maar gewoon een extra uitdaging om het beter voor elkaar te krijgen:')


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    ik las net jullie commentaar op opdracht 1 en ik wil jullie zeggen, misschien is het jullie niet opgevallen? Mijn verhaal is een fantasy verhaal... Mijn te weinige achtergrond informatie kwam omdat ik had zien staan dat het maar 1000 woorden mochten zijn (ik had er eerst veel te veel)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zo, hier is alweer veel gebeurd zeg!
    Domi, je gaat mijn schrijfwedstrijd wel achterna, lol. Je hebt, net zoals ik, iemand eruit gekickt en je bent hard op weg om mijn record schrijfwedstrijdtopics te verbeteren! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    shewerewolf schreef:
    ik las net jullie commentaar op opdracht 1 en ik wil jullie zeggen, misschien is het jullie niet opgevallen? Mijn verhaal is een fantasy verhaal... Mijn te weinige achtergrond informatie kwam omdat ik had zien staan dat het maar 1000 woorden mochten zijn (ik had er eerst veel te veel)


    Eeh, in de opdracht staat duidelijk minimaal 700 woorden, ik geef nooit een maximum dus dat is onzin. De opdracht staat nog steeds in de story.

    WALD0RF schreef:
    Zo, hier is alweer veel gebeurd zeg!
    Domi, je gaat mijn schrijfwedstrijd wel achterna, lol. Je hebt, net zoals ik, iemand eruit gekickt en je bent hard op weg om mijn record schrijfwedstrijdtopics te verbeteren! D:


    Nah, als het gezeik nog langer doorgaat ga ik óf heel veel mensen kicken, óf ik sluit de schrijfwedstrijd alweer want ik word langzaam een beetje bloedlink hier... En dan stop ik ook helemaal met Q want hier heb ik toch echt géén behoefte aan.

    Hel schreef:
    (...)

    Nah, als het gezeik nog langer doorgaat ga ik óf heel veel mensen kicken, óf ik sluit de schrijfwedstrijd alweer want ik word langzaam een beetje bloedlink hier... En dan stop ik ook helemaal met Q want hier heb ik toch echt géén behoefte aan.

    nee! Zeker niet doen! Nu er weer een goede schrijfwedstrijd is, kan je hem toch moeilijk meteen terug sluiten!
    En néé, dat laatste mag je zeker niet doen!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 11:03 ]


    Ex astris, sciencia