• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zullen ik en Archer alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaan ik en Archer op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    - Escritura:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - MrCarrotCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - Tempesta:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,5
    - ILOVENIKKI:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,75
    - Defensive:
    Opdracht 1 Cijfer: 9
    - BandanaMan:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - niallvember:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,25
    - Discord:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Shewerewolf:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - Siva:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    - ALTERMOON:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    -Disposition
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Bronte:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - AwesomeCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    - Elements:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - IHeartNourry:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,75
    - Dovahkiin:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    - Winterelf:
    Opdracht 1 Cijfer: 6

    Opdracht Twee:

    voor deze opdracht mogen jullie je inleven in een disneyfilm. Uit deze disneyfilm moet je een scene kiezen en deze herschrijven zoals jij hem liever had gezien. Vergeet niet bij de inleiding te zetten welk stukje uit de tekenfilm je hebt gekozen!

    De lijst met films staat in de story.

    Bij de scene die je herschrijft hoef je geen rekening te houden met de rest van de film! als jij besluit dat een van de hoofdpersonen komt te overlijden of wordt ineens omvergelopen door een koe (ik noem maar wat) dan mag dat gewoon.
    Deze ronde vallen er 4 mensen af.
    Het verhaal moet uit minimaal 800 woorden bestaan.
    De uiterlijke inleverdatum is: 10 februari


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:29 ]

    Hel schreef:
    (...)

    Nah, als het gezeik nog langer doorgaat ga ik óf heel veel mensen kicken, óf ik sluit de schrijfwedstrijd alweer want ik word langzaam een beetje bloedlink hier... En dan stop ik ook helemaal met Q want hier heb ik toch echt géén behoefte aan.


    Naaahw, don't leave us! (no_chears)


    i put the fun in funeral

    (no_chears) Oh god, is het weer zo ver? Mensen, ik kijk al héél lang uit naar deze wedstrijd, okay? Please stop ruining this for the people who dó like it here.

    Dominique en Archer weten tenminste waar ze het over hebben.
    Stop nagging.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar het was toch alleen Biologist die de boel op zijn kop zette? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Maar het was toch alleen Biologist die de boel op zijn kop zette? (no_chears)


    I don't know, I just want people to stop pissing dominique off, it's ruining the contest. and I like this contest, so...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WALD0RF schreef:
    Maar het was toch alleen Biologist die de boel op zijn kop zette? (no_chears)


    Mhm.. Ik geloof dat er wel meerdere users waren die het niet eens zijn met hun commentaar of cijfer :c.
    Ik hoop niet dat ze het nu voor alle andere users verpest hebben...


    i put the fun in funeral

    Escritura schreef:
    (...)

    I don't know, I just want people to stop pissing dominique off, it's ruining the contest. and I like this contest, so...

    Ik ken wel een paar methodes om mensen de mond te snoeren... :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Ik ken wel een paar methodes om mensen de mond te snoeren... :Y)


    Let's go for it. (duivel)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Mhm.. Ik geloof dat er wel meerdere users waren die het niet eens zijn met hun commentaar of cijfer :c.
    Ik hoop niet dat ze het nu voor alle andere users verpest hebben...

    Eentje heeft opgegeven omdat ze haar schaamde voor haar cijfer.
    Eentje heeft opgegeven omdat ze vond dat onze commentaar ongegrond was.
    En nu weer eentje die wat vindt om over te zeiken.
    Sorry guys, maar ik ga geen lappen tekst meer schrijven om commentaar te geven, ik heb echt veel tijd in gestoken, ben waarschijnlijk zwaar gebuisd op een wiskunde toets omdat ik bezig was met inzendingen verbeteren en dan krijg je in je gezicht gegooid dat 'r geen reet van klopt of zo. Honestly, ik denk dat je zelf wel begrijpt hoe dat voelt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben eruit gegaan omdat ik geen tijd meer had + problemen thuis.
    & ik heb er echt spijt van :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Ik ben eruit gegaan omdat ik geen tijd meer had + problemen thuis.
    & ik heb er echt spijt van :/

    Van jou vind ik het niet erg, aangezien je echt geen tijd bleek te hebben en je niet hebt opgegeven omdat je cijfer je niet aanstond of zo, maar er zijn er een aantal die dat wel hebben gedaan, wat dus echt zuigt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    (...)
    Van jou vind ik het niet erg, aangezien je echt geen tijd bleek te hebben en je niet hebt opgegeven omdat je cijfer je niet aanstond of zo, maar er zijn er een aantal die dat wel hebben gedaan, wat dus echt zuigt.


    Idd.
    Ik snap echt niet dat dat de reden is dat je ergens mee stopt.
    Dan begin je daar toch al niet aan in de eerste plaats?
    Als mijn dagen een paar uurtjes meer hadden, dan had ik echt nog supergraag meegedaan :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mensen moeten echt kappen met zeiken, Jezus. Ze willen toch zo verschrikkelijk graag leren schrijven? Then take it like a man! People also piss me off herfaderf. Next up is my critique. Meheheh. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Archer schreef:
    (...)
    Eentje heeft opgegeven omdat ze haar schaamde voor haar cijfer.
    Eentje heeft opgegeven omdat ze vond dat onze commentaar ongegrond was.
    En nu weer eentje die wat vindt om over te zeiken.
    Sorry guys, maar ik ga geen lappen tekst meer schrijven om commentaar te geven, ik heb echt veel tijd in gestoken, ben waarschijnlijk zwaar gebuisd op een wiskunde toets omdat ik bezig was met inzendingen verbeteren en dan krijg je in je gezicht gegooid dat 'r geen reet van klopt of zo. Honestly, ik denk dat je zelf wel begrijpt hoe dat voelt.


    Yeah, dat suckt nogal, lijkt me.
    Ik heb aan de vorige wedstrijd van Dominique mee gedaan, die is toen gestopt en gelijk heb ik laten weten dat ik in een eventuele volgende wedstrijd hoe dan ook mee wil doen, puur omdat jullie beide geweldig zijn in het geven van tips & orginele opdrachten bedenken. Ik kijk juist uit naar mijn uitslag/commentaar/beoordeling, zodat ik aan mijn schrijfstijl kan werken. Daarom doe ik mee, niet om het winnen.

    Ik ga het nu overigens wel rustiger aan doen met schrijven - persoonlijke shit - maar ik heb nog altijd een zwak voor schrijfwedstrijden. En daarmee bedoel ik GOEDE schrijfwedstrijden zoals deze.

    Dus folks, als je stopt met deze wedstrijd, maak dan duidelijk waar je probleem zit en ga niet in paniek raken als ik je keel kom door snijden, want blijkbaar heeft niet iedereen door hoeveel tijd deze twee mensen hier aan besteden.

    Peace :'D


    Intersectional feminist

    Archer schreef:
    (...)
    Eentje heeft opgegeven omdat ze haar schaamde voor haar cijfer.
    Eentje heeft opgegeven omdat ze vond dat onze commentaar ongegrond was.
    En nu weer eentje die wat vindt om over te zeiken.
    Sorry guys, maar ik ga geen lappen tekst meer schrijven om commentaar te geven, ik heb echt veel tijd in gestoken, ben waarschijnlijk zwaar gebuisd op een wiskunde toets omdat ik bezig was met inzendingen verbeteren en dan krijg je in je gezicht gegooid dat 'r geen reet van klopt of zo. Honestly, ik denk dat je zelf wel begrijpt hoe dat voelt.


    Ik begrijp het (no_chears). En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hierdoor slechte cijfers gaat halen.
    Wel balen dat het allemaal zo moet lopen :C.


    i put the fun in funeral

    Ya know, ik vergiste me en ging sneeuwwitje kijken. Volgens mij had ik ook nog de verkeerde versie D:


    quidquid excusatio prandium pro