• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melanie Brianne Kowns
    'Dames gaan voor,' grinnikte Jordi terwijl hij voor Adriana en mij de deur open hield. 'En jij bent zo beleeft sinds wanneer?' plaagde ik hem. Ik grinnikte terwijl ik de bibliotheek in liep.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana

    "Je liep drie keer tegen een deur?" Vroeg ik lachend. "Het was vandaag nogal saai.
    "dames voor," zei Jordi toen hij de deur voor ons open hield. "dankje," zei ik met een glimlach.


    Take me to wonderland

    (@Gancanagh: Bedoel je Cassie met die schoenveters? Of over wie heb je het? :'D)

    Jade Origliasso
    "Ja, dat heeft hij bij mij ook gedaan," Zeg ik op wat Catherine tegen mij zei, waarna ik even op de lolly weer sabbel om die daarna weer uit mijn mond te halen. "Ik zou je eigenlijk wel verdedigen als je écht niets meer kon en je zou doodgaan of zo," Zeg ik luchtig erachteraan. Dan doe ik de lolly weer in mijn mond en ben ik blij dat ik weer een beetje energie in me voel vloeien. Toch kon ik er nog steeds niet tegen dat die klootzak mijn energie had gestolen, ik ben -om het zo even te noemen- iemand die dan ook naar wraak zoekt voor een plan en die ook uitwerkt, om er na afloop keihard over te lachen. 'Naar wie kijk je toch telkens, Cat?' Vraag ik haar dan, een beetje nieuwsgierig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jordi Oliver James.

    'en jij bent zo beleefd sinds wanneer?' Plaagde Melanie me en liep grinnikend de bibliotheek in. 'Je liep drie keer tegen een deur?' vraagt Adriana lachend. 'Dankje' Zegt ze met een glimlach en ik loop achter haar aan de bibliotheek binnen. 'Oke, en dan nu zoeken' Zeg ik en loop naar de eerste volle rij met boeken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nee, Selena.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan iemand lieve Ganz bevrijden? :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Vanavond ben ik weg, er komt iemand langs om te oefenen voor voorspeelavond en ik ben kapot zenuwachtig O.o maar dat is een lang verhaal xDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Catherine

    "Ik zou je eigenlijk wel verdedigen als je écht niets meer kon en je zou doodgaan of zo," zegt Jade luchtig.
    Ik grinnik even en kijk haar aan. "Zou ik vast ook voor jou doen," zeg ik schouderophalend. Ik richt mijn blik terug op degen van wie ik haar schoenveters aan elkaar geknoopt had en kijk hoopvol toe.
    "Naar wie kijk je toch telkens, Cat?" hoor ik plots iemand vragen en het duurt twee seconden voor ik doorheb dat het tegen mij is.
    "Niemand hoor," zeg ik met een onschuldige grijns. Terwijl ik Jade blijf aankijken knik ik naar de aaneengeknoopte veters.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melanie Brianna Kowns
    'Ja,' zei ik zachtjes tegen Adriana zodat de rest van de bibliotheek er geen last van zou hebben. 'Drie keer. Je weet hoe niet oplettend ik ben s'ochtends.' Ik glimlachte. 'Maar het wat gelukkig niet drie keer dezelfde.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik wacht even op Eonian en dan zie ik wat Kitten kan doen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dat zou fijn zijn :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jade Origliasso
    "Niemand hoor," zegt ze met een onschuldige grijns. Terwijl ze mij blijft aankijken knikt ze naar de aaneengeknoopte veters. 'Oóh! Haha,' Ik begin te lachen en leg allebei mijn armen op tafel, waarna ik naar Catherine kijk en weer begin te praten. 'Wil je blijven wachten tot ze op haar smoel gaat, of ga je met me mee ergens naartoe? Vraag ik haar, ook al had ik nog geen idee waarnaartoe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jordi Oliver James.

    'Drie keer. Je weet hoe niet oplettend ik ben s'ochtends. Maar het wat gelukkig niet drie keer dezelfde.' Zegt Melanie tegen Adriana. 'Ssssssst' Grap ik en pak een boek. Ik veeg het stof eraf en bekijk het even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Catherine

    Jade volgt de richting waarin ik geknikt had met haar ogen en moet er om lachen. Ik doe alsof ik van niks weet.
    "Wil je blijven wachten tot ze op haar smoel gaat, of ga je met me mee ergens naartoe?"
    Ik hoef er niet lang over na te denken.
    "Weet je, het duurt me te lang. Ik denk dat ik haar een handje ga helpen."
    Met een grijns sta ik op en loop haar richting uit.
    "Hoi," zeg ik terwijl ik mijn hoofd schuin houd. "Dag," zeg ik terwijl ik even zwaai. Ik geef haar een zacht tikje waardoor ze een stap achteruit moet doen. De aaneengeknoopte veters zorgen ervoor dat ze languit op de grond terecht komt. Ik grinnik even en wil me net omdraaien wanneer ik Ganz op een stoel gebonden zie zitten. Grijnzend loop ik naar hem toe en ga op zijn schoot zitten.
    "Zit je vast, Tijgertje?" vraag ik nonchalant terwijl ik ongeïnteresseerd naar mijn nagels kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Selena kan ook gaves zelf bedenken en ze kwam door jou gave op het idee.]

    Selena
    Ik bekeek de ingewikkelde Ganz. 'Heb je het begrepen? Wij spreken een Afdelingshoofd niet zo aan.' Gromde ik naar hem. Hij kon het bekijken.

    [O ja kunnen Afdelingshoofden en leraren krachten van studenenten afnemen als ze zich misdragen met die gave? Wel toch?]


    I'm finally back, Finally after a Year break