• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Ik kijk geamuseerd van het afdelingshoofd naar de gestoorde jongen. Busted.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik kreun hard als ik in haar ga. Ik sluit mijn ogen en volg haar bewegingen. Ik leg mijn hand op haar blote billen en beweeg mee.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Selena is rond de 1.75 1.80 dus gemzen Ganz 2.10 is xD ik maak er wel 10 cm van ofzo]
    Selena Claire Sensorene
    'Wat wil je nou? Denk je dat wat bent ofzo? Mvr het afdelingshoofd.' zei hij arrogant. Ik trok mijn wenkbrauw omhoog. Hij was 10 cm groter. Ik zuchte en kopierde zijn gave. Ik verbeterde hem een beetje en knipte in mijn vingers. Ik nam zijn energie af tot er nog genoeg was om alleen te lopen. Ik liet har doorstromen naar Madison. 'Wij luisteren op deze school naar een Afdelingshoofd ik ik nou jou Afdelingshoofd ben of niet.' Sis ik naar hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik buig lichtjes voorover en druk mijn lippen op de zijne. Mijn ene hand zoekt de zijne, en ik leg hem voorzichtig op mijn borst. Ik open even mijn ogen en knik goedkeurend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ze knikte en rende toen weg. Ik keek haar even na tot ik haar niet meer zag. Ik ging weer zitten op het bankje, en staarde recht voor me uit. "Wie van de aigles is er allemaal een faunaat?" mompelde ik zacht. Jason dan, maar wie nog?

    [I'm off to bed. See you tomorrow peepz. :p]


    Take me to wonderland

    Ganz.
    'Sorry hoor, maar dat was mijn energie.' zeg ik terwijl ik de inmiddels weer opgestaande Madison haar energie weer afneem. 'Sorry.' mompel ik. Ik kijk naar Selena, ze zag er niet uit.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 0:55 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Thimo Parker.
    Haar borst voelde warm uit terwijl ik de bewegingen bleef voortzetten legde ik ook mijn andere hand op haar andere borst. Ik hijgde licht en bewoog op en neer. Het overweldigde me.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    Ik kijk van het afdelingshoofd naar de gestoorde jongen en krijg echt medelijden met Jason. Die jongen zit waarschijnlijk in de 4e net als hem. Ik vraag me af hoe Jason het uit houdt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena
    Ik grom. 'Ik zag toch duidelijk dat je energie afnam van mevrouw Prime. Als je niet oppast met je gave en hoe je hem gebruikt neem ik hem even van je af. Ik hoe zeg je dat maak hem eventjes kapot.' Zeg ik grommend en neem de energie die hij van Madison afpakte weer terug naar Madison.

    Madison
    ik opende mijn ogen weer en voelde me weer goed. Maar opeens werd ik weer moe. Ik zuchte en opeens was ik vol met energie. Wat gebeurde er?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ganz.
    'Lelijke bitch.' schreeuw ik terwijl ik de energie weer afneem. Ik kijk Selena uitdagend aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 1:02 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Met een glimlach op mijn gezicht sluit ik mijn ogen weer.
    Mijn heupen versnellen een beetje het tempo, en ik begin zachtjes te kreunen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik puf wanneer ze haar tempo nog wat versneld. Een druppeltje zweet parelt op mijn voorhoofd. Ik span me in en zet me ook steeds sneller af op het bed.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Selena Claire Sensorene
    'Lelijke bitch.' schreeuwt hij naar me. Mijn ogen worden groot. Ik maak mijn eigen gave. Gaves afpakken. Ik concentreer me op hem en pak zijn gave af. Hij kon hem niet meer gebruiken tot ik het terug gaf. 'Dat zal je leren.' Siste ik boos. Ik gaf Madison wat energie van Ganz en maakte aanstalten om weg te lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik kreun zacht zijn naam wanneer ik klaarkom,
    en laat me hijgend op hem neerzakken. Ik druk mijn lippen op de zijne en blijf gewoon liggen, met zijn penis nog steeds in me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ganz.
    Ik trek wit weg van woede. 'Trut, trut, trut.' Roep ik terwijl ik achter op haar rug spring. Ze valt om en ik ram met mijn vuisten op haar rug.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."