• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IHEARTZAYNx schreef:
    [ Wowowo, ik heb veel gemist XD Waar is iedereen nu? En ik haat Jade niet hoor. :Y) ]

    (Huh? Je haat Jade niet? 8D Ik snap die ff niet... Trouwens, jullie laten Jade wel mooi op de grond liggen, hé. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    "Nee, maar ik moet je hier gewoon niet hebben. En ik hou je in de gaten," zegt hij terwijl hij rechtop gaat staan. Ik grinnik en rol met mijn ogen.
    Hij helpt me overeind en loopt naar het buffet waar een Aigles wat vervelend tegen hem gaat doen. Niet mijn probleem. Ik loop naar Jade die op de grond ligt en tik zachtjes tegen haar wang.
    "Komop nou, wordt wakker," zucht ik geïrriteerd.

    [@ HurtedHeart, als ik het goed begrepen heb heeft Selena Catherine's immuniteit voor gaves gekopieerd, dat kan dus niet gezien ze er immuun voor is. Duh]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Nou goed... omdat iedereen het beste met Jade voorheeft, /sarcasm)

    Jade Origliasso
    Ik voelde niks dan alleen maar prikkels in mijn hele lichaam. Verder, niks. Geen pijn, maar ook geen vreugde. Die bitch van een Cassie had me op de grond gegooid en Ganz zou ik ook nog wel krijgen, aangezien hij het zo leuk vond mijn energie af te nemen. Maar toen voelde ik me verlamd, als dat ik niet meer kon doen. En wie had die kracht? Natuurlijk... Madison. In mijn hoofd gromde ik, maar ik kon me niet bewegen. Opeens voelde ik dat iemand zachtjes tegen mijn wang tikte, "Komop nou, wordt wakker," Een geïrriteerde zucht klonk. Dat nieuwe meisje, Catherine? Die was toch bezig met het gevecht tegen die klootzak?
    Ik probeerde mijn ogen te openen, maar tevergeefs, na een paar seconde probeerde ik het weer en waren ze halfopen. 'Zeg alsjeblieft dat je die klootzak hebt ingemaakt,' gromde ik, toen ik haar zag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Ik laat het niet merken, maar ik ben opgelucht wanneer Jade's ogen een stukje opengaan.
    "Zeg alsjeblieft dat je die klootzak hebt ingemaakt," gromt ze.
    Ik grinnik en haal mijn hand door mijn haar.
    "Niet echt, maar volgens mij ben ik er goed vanaf gekomen. Mag ik je rechtop helpen of heb je liever van niet?"
    Gezien ze me geen hand wilde geven net vraag ik het maar even, kwestie van vervelende situaties te vermijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    "Niet echt, maar volgens mij ben ik er goed vanaf gekomen. Mag ik je rechtop helpen of heb je liever van niet?"
    Ik denk er even over na en knik dan. Hoe graag ik ook wil laten zien dat ik heus wel voor mezelf kan zorgen en daar geen hulp van anderen, zeker van mannen, bij nodig heb, heb ik nu wel een beetje steun nodig. 'Ik denk eigenlijk dat het nu wel handig is, als ik het zelf doe, val ik gelijk weer om denk ik.'
    Dus ik steek trillerig mijn hand een beetje naar haar uit en pak haar hand dan aan. Trillerig na het verlamd zijn en de energie van mij af te hebben genomen, sta ik op mijn benen, maar dat duurde niet lang, want ik ging snel weer op het bankje van de Les Tigres zitten met mijn hand tegen mijn hoofd. 'Verdomde kut Ganz, ik zal hem nog wel krijgen. Die gast wordt een f-cking ijssculptuur,'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Het blijft even stil en ik zie haar zacht knikken.
    "Ik denk eigenlijk dat het nu wel handig is, als ik het zelf doe, val ik gelijk weer om denk ik."
    Met bevende hand neemt ze de mijne vast en trekt zichzelf overeind. Beschermend hou ik mijn andere hand omhoog voor moest ze die nodig hebben. Ze ploft op een bankje neer laat haar hoofd op haar hand rusten.
    "Verdomde kut Ganz, ik zal hem nog wel krijgen. Die gast wordt een f-cking ijssculptuur."
    "Ik snap hem niet echt," zeg ik droogjes terwijl ik mijn schouders ophaal. Een beetje afwezig laat ik een vinger over mijn lippen gaan. Met mijn andere hand haal ik een van de vele lolly's uit mijn tasje en bied Jade er een aan.
    "Suiker nodig?" vraag ik met een zachte glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    "Ik snap hem niet echt," hoor ik haar droogjes zeggen en als ik naar haar kijk, haalt ze haar schouders op en laat een vinger over haar lippen gaan. Daarna haalt ze met haar andere hand een lolly uit haar tasje en reikt die naar mij. "Suiker nodig?" Ze heeft een zachte glimlach op haar lippen, waardoor ik mijn gedachten even stop en naar de lolly kijk, daarna weer naar haar en haar glimlach, en dan weer naar de lolly. Uiteindelijk knik ik zachtjes, en pak het aan, waarna ik het in mijn mond steek. 'Nu heb ik alles gemist, wat is er allemaal gebeurd?'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Iemand die sociaal wil doen met Fáilte of Adriana? :p]


    Take me to wonderland

    Catherine

    Het duurt even voor ze hem aanneemt maar uiteindelijk stopt ze het ding toch in haar mond.
    "Nu heb ik alles gemist, wat is er allemaal gebeurd?" vraagt ze dan.
    Ik denk even na, overloop zelf even wat er nu precies gebeurd is.
    "Hij greep me bij de keel, gooide me op de grond, ik schopte tegen zijn knieholtes waardoor hij ook viel. Hij gooide een bord tegen mijn hoofd, ik deed hem uitglijden. Toen belandde ik tegen de muur ik liet een mok water over zijn hoofd vallen. Helaas raakte ik toen afgeleid en toen hij een mes tegen mijn keel hield leek het me wel duidelijk wie er gewonnen had," vertel ik emotieloos.
    Ik breng mijn hand naar de plaats waar het mes even mijn huid ingegaan was. Het is maar een kleine schram in vergelijking met de snee op mijn voorhoofd. Ik neem een doekje om het bloed weg te vegen. Over het kussen hou ik wijselijk mijn mond.
    "Iemand heeft zijn arm verlamd," voeg ik er dan nog aan toe. "Wie was dat?"
    Ik kijk Jade vragend aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    Ze verteld het hele verhaal, terwijl ik op de lolly zit te sabbelen met mijn hoofd nog steeds ondersteund door mijn hand. Na het verhaal neemt ze een doekje en veegt het bloed weg. 'Iemand heeft zijn arm verlamd,' voegde ze er daarna aan toe. 'Wie was dat?' Ze keek me vragend aan, waardoor ik mijn ogen even halfdicht doe en mijn vingers over mijn lippen laat gaan. Traag en in gedachten neem ik de lolly uit mijn mond. 'Madison, dat stomme wijf. Ik kon het niet gedaan hebben, ik heb het kracht van het Ijs,' Mompelend ga ik verder. 'Haar krijg ik ook nog wel.'
    Dan kijk ik het meisje weer aan, 'Hoezo vraag je dat eigenlijk?'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik ga met mijn moeder even de stad in, ben over een paar uurtjes terug.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    "Madison, dat stomme wijf. Ik kon het niet gedaan hebben, ik heb het kracht van het Ijs," mompelt ze. "Haar krijg ik ook nog wel. Hoezo vraag je dat eigenlijk?"
    "Omdat ik wil weten wie er denkt dat ik mijn eigen boontjes niet kan doppen," antwoord ik nonchalant. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Onbewust verfrommel ik het doekje in mijn vuist. Ik ben misschien klein maar ik laat me niet op de kop zitten. Ik zucht en kijk even de eetzaal rond, op zoek naar interessante gezichten.
    Ik zie hetzelfde kreng dat daarnet Ganz aan het lastig vallen was nog steeds tegen hem te keer gaan. Ik krijg de zenuwen van dat mens. Ik concentreer me op haar schoenveters terwijl ik met mijn handen achter mijn rug de beweging maak waarmee je veters opent. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht wanneer het lukt, haar veters gaan open. Met mijn handen nog steeds achter mijn rug "knoop" ik van elke schoen een veter aan elkaar vast. Hopelijk gaat ze straks keihard tegen de grond.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 14:03 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade
    Ik kijk naar Catherine die blijkbaar naar iets of iemand kijkt met een grijns op haar gezicht. Ze was wat aan het flikken, dat kon ik weten. 'Ik wilde juist niets doen omdat ik wist dat het jou strijd was, maar op een egeven moment vroegen ze er gewoon op,' zei ik eerlijk tegen haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Ik ben net klaar wanneer ik Jade weer hoor spreken. Een beetje geschrokken kijk ik op.
    "Ik wilde juist niets doen omdat ik wist dat het jou strijd was, maar op een egeven moment vroegen ze er gewoon op."
    Ik glimlach geruststellend, denk even na en zeg dan,
    "Als ik het goed heb kan Ganz energie aftappen en heeft hij dat ook bij jou gedaan? Je verdedigde jezelf, niet mij. Daar heb ik geen problemen mee."
    Ik knipoog naar haar en neem dan zelf ook een lolly. Ik hou van die dingen. Terwijl ik er een beetje op zit te sabbelen kijk ik hoopvol naar het kreng met de aaneengeknoopte veters.
    Val dan, val dan toch!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eonian schreef:
    (...)
    (Huh? Je haat Jade niet? 8D Ik snap die ff niet... Trouwens, jullie laten Jade wel mooi op de grond liggen, hé. 8D)


    [La maar. :Y) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'