• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    'Hoezo 'ik raak je steeds aan? En trouwens ik ben heus niet besmettelijk hoor,' zeg ik licht beledigt. Ik probeer voorzichtig mijn pols los te trekken van zijn greep doet best wel pijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    "Ik was niet aan het vechten," lacht ze. "Ik toon je de weg wel. Seffens."
    Ze komt naast me zitten en ik kijk haar serieus aan.
    "Nee, vechten was het niet. Door jou geklef met roodborstje heeft Ganz me wel mooi onderuit gekregen," grinnik ik. "Hoe kom je er trouwens bij om met een Aigles te - nou ik wil het niet weten wat jullie allemaal doen."
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw vragend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik slik even nerveus. Ze weet het, verdomme.
    "Ehm. Ik weet ni- misschien heb je verkeerd gezien. Zoiets zou ik nooit doen."
    Ik prul wat aan mijn vinger en ontwijk haar blik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Anthony Blair (Les Tigres)

    "Ons laatste gevecht." Snauwde ik in haar richting. "Toen had je ook heel de tijd de neiging om mijn arm vast te grijpen."
    Ik liet brut haar pols los en zag de lichtroze vlekken waar mijn vingers hadden gestaan rond haar pols.
    Ergens wist ik wel waarom ze dat deed, aangezien ze maar al te goed merkte dat ik in haar verleden had gezien toen.
    Mijn hand ging snel even door mijn haar, waardoor het nog rebelser kwam te staan.
    "Vergeet niet tot wat ik in staat ben." Vervolgde ik zachter.

    [Ik ga dadelijk slapen (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ehm. Ik weet het ni- misschien heb je het verkeerd gezien. Zoiets zou ik nooit doen."
    Ik kijk haar aan en zie hoe ontwijkend ze zich gedraagt.
    "Ik zag je. Met je lippen op die van hem. Ik raakte erdoor afgeleid en voor ik het wist lag ik op de grond. Ik vertel niks verder, maar besef wel dat niet iedereen zo denkt. Hou je geheimen geheim."
    Ik geef haar een por in haar zij en voeg er lachend aan toe,
    "En leer verdomme overtuigend liegen, je bent een Tigres."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ik kan niet liegen. Niet over hem. Hij is zo... Oeps," zeg ik betrapt en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Hij laat mijn pols los en ik trek hem snel terug en zie zijn de afdruk van zijn vingers er in staan. Hij gaat even met zijn hand door zijn haar. "Vergeet niet tot wat ik in staat ben." vervolgt hij zacht. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem recht in zijn ogen, 'tot wat je in staat bent? Even dat je weet, we zitten allebei in het 3e jaar. Dus tot wat 'ben je in staat' afgezien het verleden van mensen zien?'

    [haha okee, als we het niet afkrijgen doen we dat morgen/vandaag wel verder]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 2:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben er alleen vanavond, want heb een fotoshoot tot 4 uur ongeveer. Als ik terug ben, magk dan een samenvattinkje? XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hallo. Ik ben even online voordat ik ga ontbijten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Samenvatting? :3]


    Take me to wonderland

    [Ehm, Ganz wilde energie van Stephanie stelen maar is op z'n bek gegaan. Jade en Catherine hebben kennis gemaakt met Duvessa en Jade wordt een beetje gek van haar. Cassie en Anthony hebben een discussie in de bibliotheek. Catherine is verdwaald, gevonden voor Mary en nu hebben ze het over dat TigrexAigle gedoe. That's all I know :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    Catherine liep de bieb uit toen ze vanalles op de gang hoorde, maar ik liep haar niet achterna. Nieuwsgierig was ik wel, maar ik kon het later altijd nog aan Catherine vragen en trouwens, mijn luiheid nam het weer over, waardoor ik ergens op een stoel ging zitten en een boek uit mijn tas haalde om dat te lezen. Het lawaai op de gang totaal negeerde, maar na een halfuurtje besloot ik toch weg te gaan, dus stopte ik het boek weer in mijn tas en liep de gang op. Zuchtend haalde ik een hand door mijn lange zwarte haar, totdat mijn ogen op iemand vielen. Een meisje met tranen die tegen een muur van de bibliotheek zat. Wat is er nú weer gebeurd? Kwam er in mijn gedachten op en ik rolde mijn ogen, maar ik liep naar haar toe en trok mijn kleding even recht. Ik zakte naast haar neer en deed een paar plukjes die voor haar ogen hingen achter haar oren. "Stephanie?," Mijn stem klonk zacht, maar ik kon een harde ondertoon niet onderdrukken. Die zat altijd al in mijn stem en was opzich niet weg te krijgen. "Wat is er gebeurd?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kan mijn character ergens inspringen?:y)]

    Duvessa Delaney
    Nog even keek ik Ganz aan, maar schudde daarna met mijn hoofd. 'See you' zei ik zachtjes en liep weg. Het probleem was opgelost en ze had niet het idee dat het nodig was om te blijven, bijna iedereen liep al weg. Een beetje mokkend liep ik dan maar weer weg, hopend dat ik toevallig bij de slaapzalen uitkwam.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    [Ik heb nog een meisje over. Alleen ze is een beetje apart.]


    "Ignite, my love. Ignite."