• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ganz heeft nog steeds energie nodig :Y) Dus als je wilt...]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    LordSarita schreef:
    [Ik heb nog een meisje over. Alleen ze is een beetje apart.]

    (Eigenlijk, als je Stephanie bedoelt... Ik heb Jade op haar afgestuurd >.>)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Duvessa Delaney

    Ik keek even om mij heen. Geen bekende te zien, iedereen was weggelopen, behalve Ganz. Die stond er nog. Ach, waarom niet. dacht ik in mijzelf en liep op hem af. 'Hé, gaat het een beetje? Wat was dat net joh!' ik glimlachte en bekeek hem even. Hij leek mij niet iemand om mee te spotten, waarschijnlijk kon je bij hem je beter gedeisd houden.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ganz Pitrómon.
    Als Cat is weggelopen, volgt het laatste, voor mij nog onbekende meisje ook. Maar na een paar stappen draait ze zich om. 'Hé, gaat het een beetje? Wat was dat net joh!' zegt ze terwijl ze me onderzoekend aankeek. 'Ja, het gaat. En, dat gaat jou groentje...? helemaal niks aan.' blaf ik. Ik veeg de kreukels uit mijn overhemd en stop mijn handen in mijn zakken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Stephanie Alexia Paria
    Ik keek op en zag Jade staan. 'Niks,' mompelde ik. Het was beter om het maar niet te zeggen dan kreeg ik ook geen problemen. Eerlijk? Ik was bang. Bang voor Ganz. Ik veegde mijn tranen weg en probeerde te glimlachen wat niet zo goed lukte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eonian schreef:
    (...)
    (Eigenlijk, als je Stephanie bedoelt... Ik heb Jade op haar afgestuurd >.>)


    [ik las het net pas.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    (Maakt niets uit. 8D)
    Jade Origliasso
    "Niks," Mompelde Stephan en ze veegde een paar tranen weg, waarna ze probeerde te glimlachen - wat duidelijk niet lukte. Ik keek voor me uit en zuchtte luid. "Je was aan het huilen, noem je dat niets?" Zei ik tegen haar, om haar te laten weten dat ik wel doorhad dat ze wéér gepest was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Duvessa Delaney

    Ik trok één wenkbrauw op en rolde met mijn ogen. 'Ach, zeg wat je wilt. Volgens mij wist die andere precies waar je mee bezig was, je keek aardig betrapt' ik lachte even kort en draaide me om, erg gezellig ging dit gesprek ook niet woorden. 'Oh trouwens' zei ik nog op het einde. 'Je leugens waren niet erg geloofwaardig' en keek hem indringend aan.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ganz Pitrómon.
    Nog zo'n brutaal nieuwtje. Cat trok ik nog wel maar dit ging echt te ver. Ik kuch en kijk haar kant op. 'Ik zou oppassen als ik jou was.' zeg ik met een dreigende ondertoon. Hopelijk begrijpt ze de hint, en zo niet dan kan ik vast nog wel wat energie gebruiken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Gancanagh schreef:
    [Ehm, Ganz wilde energie van Stephanie stelen maar is op z'n bek gegaan. Jade en Catherine hebben kennis gemaakt met Duvessa en Jade wordt een beetje gek van haar. Cassie en Anthony hebben een discussie in de bibliotheek. Catherine is verdwaald, gevonden voor Mary en nu hebben ze het over dat TigrexAigle gedoe. That's all I know :3]


    [Dankje. :p]

    [Zo, wie wilt er sociaal doen met Fáilte of Adriana? ^^]


    Take me to wonderland

    Stephanie Alexia Paria
    Jade liet duidelijk merken dat ze met die ene leugen geen genoegen zou nemen.
    'Ik had een meningsverschil met Ganz. Dat is alles,' zei ik. Het was maar een klein beetje gelogen maar ik wilde hem niet verraden. Er liep een kleine rilling over mijn rug toen ik weer aan eerder die avond dacht. Waarom moest hij nou perse mij als slachtoffer kiezen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade Origliasso
    "Ik had een meningsverschil met Ganz. Dat is alles," Zei ze, en ik bracht mijn vingers naar mijn onderlip. Ik dacht terug aan eerder deze avond, toen was Ganz ook al op haar aan het asen en toen Stephanie weg ging, volgde Ganz haar. Alsof ik geraakt werd door een lichtbol, keek ik Stephanie weer aan. Dit keer doordringend en met vernauwde ogen. "Wacht," Zuchtte ik geïrriteerd, "Zeg niet dat Ganz je energie wilde afnemen?" Ik schudde mijn hoofd ongelovig. "Die gast is echt een energie-" Ik wilde mijn zin afmaken in een scheldwoord, maar keek toen naar Stephanie en dacht erbij na dat het niet zo'n goed idee was mijn zin af te maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    'Wacht, Zeg niet dat Ganz je energie wilde afnemen?' Jade schudde geërgerd haar hoofd. 'Die gast is echt een energie-' Ze hield midden in haar zin op. Ik knikte even kleintjes. 'Ja, dat wilde hij wel,' gaf ik zachtjes toe. 'En ik rende weg.' Ik stopte even terwijl ik nadacht over de leugen die hij had verteld. 'Hij viel en zei toen tegen iedereen dat ik hem had laten struikelen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade Scarlett Origliasso
    Ze knikte, maar op een manier alsof ze het liever niet toegaf. "Ja, dat wilde hij wel," Gaf ze toen maar toe, echter had ik het idee dat als het niet hoefde, ze het ook niet zou zeggen. "En ik rende weg." Ze leek even ergens over na te denken en terwijl ze weer ging praten, deed ik mijn benen languit over de gang en deed mijn benen over elkaar. "Hij viel en zei toen tegen iedereen dat ik hem had laten struikelen."
    "Ja, dat had ik eigenlijk wel van hem verwacht," Meldde ik haar, "Hij is niet voor niets een Tigre," Ik zuchtte diep. Wat een probleemgeval is hij. Ik keek weer naar haar en pakte haar gezicht met mijn rechterhand vast, zodat ze me wel aan móest kijken. "Luister, je moet hier niemand vertrouwen van de Tigres, eigenlijk ook niet van de Aigles. Op een gegeven moment steken ze je in de rug, of jij gebruikt hun of zij gebruiken jou. Zo is het nu eenmaal."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    'Luister, je moet hier niemand vertrouwen van de Tigres, eigenlijk ook niet van de Aigles. Op een gegeven moment steken ze je in de rug, of jij gebruikt hun of zij gebruiken jou. Zo is het nu eenmaal.' Ik keek Jade aan en haalde mijn schouders op. 'Geen probleem voor mij. Om iemand te kunnen vertrouwen moet je wel een iemand hebben. En zoals jij vast wel gemerkt heb, heb ik niemand op deze school.' Ik keek even naar mijn hangen. Ik was het wel gewend om alleen te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."