• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Duvessa Delaney
    Ik deed één wenkbrauw omhoog en keek hem aan alsof hij iets heel vreemds had gezegt. 'Wat wil je dan doen? Mij aanvallen? Dat valt wel heel erg op na wat er met dat meisje is gebeurt he' ik wist dat ik te ver ging, maar het kon mij nu niks schelen. Ik zuchtte even diep. Dit kon niet goed aflopen, stom van mij. Ik deinsde even achteruit, hopend dat het nog niet de druppel was.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ganz Pitrómon.
    'Denk je dat? Ik maak je af en sleep je naar een leeg lokaal. Niemand zal je missen.' zeg ik terwijl ik hetzelfde trucje uithaal als bij de andere. Ik doe een stap dichterbij.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jade Scarlett Origliasso
    Ze haalde haar schouders op en op dat moment liet ik haar weer los en keek voor me. Een jongen die ik nog niet eerder had gezien, waarschijnlijk een eerstejaars en een Aigles schatte ik zo in, liep de hoek om en flikkerde over mijn benen. "Tsja, dat heet goed opletten, hé," Meldde mijn stem droogjes mee, waarna de jongen wegliep en ik naar Stephanie keek. "Nou, wil je iemand hebben?" Vroeg ik haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    'Nou, wil je iemand hebben?' vroeg Jade me. Ik keek haar verbaasd aan. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik zacht. Ik volgde haar niet. Wie wilde er nou vrienden worden met mij? Ik pakte onzeker een pluk van mijn rode haar vast en liet het tussen mijn vingers glijden. Niemand zag me staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Stelletje happy dudes., jullie gaan echt snel! Is er een nieuwe dag begonnen, of niet?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Duvessa Delaney

    'Vast' ik liep een paar stappen terug. Hij meende het echt, lekker bezig. 'Ontvang je iedereen zo?' zei ik en keek hem indringend aan. Hij is sterker dan mij, dit moet ik niet doen. Ik voelde mijn hart kloppen, eigenlijk had ik zin om heel hard te gillen. Alsof dat hielp. Ik keek naar hem alsof ik naar een horror-film keek.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ganz Pitrómon.
    'Ja.' sis ik droog. Dit keer sloeg ik sneller toe, ik zou wel een plekje voor haar vinden. Ik richtte me tot haar en sloot mijn ogen. Ik zoog al haar energie uit haar. 'Oeps...' zeg ik preuts en sleep haar aan haar voeten naar het einde van de gang.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [En als Sitka jullie rol niet heeft goedgekeurd, mogen jullie nog niet meedoen!
    En vertel me nu of er een nieuwe dag is. :Y)]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jade Scarlett Origliasso
    "Hoe bedoel je?" vroeg ze me zacht en daarop zuchtte ik geïrriteerd. Even rolde ik met mijn ogen, waarna ik haar handen vastpakte, zodat ze haar haarlokken met rust zou laten en trok haar overeind. Ik rommelde even in mijn tas en drukte een paar skittles in haar hand. "Hier, eet op en volg mij." Zei ik commanderend tegen haar, waarna ik een zwart touwtje uit mijn tas haalde en me concentreerde op het midden van het touwtje - waar langzaam maar zeker een ijskristal aan groeide.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissSharp schreef:
    [En als Sitka jullie rol niet heeft goedgekeurd, mogen jullie nog niet meedoen!
    En vertel me nu of er een nieuwe dag is. :Y)]

    (Nee, volgens mij nog niet. Ergens eind middag denk ik dat het is, anders duurt het echt te lang hoor. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    Aarzelend nam ik de skittles aan en at ze op. Daarna liep ik achter Jade aan.
    'Wat ben je van plan?' vroeg ik nieuwsgierig toen ik naar het kristal keek. Ik vroeg me af of ze me kwaad wilde doen maar dat idee schudde ik van me af. Jade was aardig, toch? Jade liep met grote passen dan ik dus ik moest wat sneller lopen dan normaal maar dat maakte me helemaal niks uit. Ik was op dit moment gewoon te nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eonian schreef:
    (...)
    (Nee, volgens mij nog niet. Ergens eind middag denk ik dat het is, anders duurt het echt te lang hoor. 8D)


    Goed, dankje, dus Daniël en Lily zijn nog bezig?

    Daniël
    'Zonder gave, Daniël.' zei Lily en ik keek haar glimlachend aan. Ze bleef op haar plaats dribbelen en ik liep naar haar toe, waarna ik haar handen behendig vastpakte die de bal vast had op dat moment. Ik was heel dichtbij haar en ik voelde de warmte opborrelen tussen ons. 'Ik zou niet durven.' Mijn stem was een hese, zachte fluistering, maar mijn blik was ondeugend en keek haar in de ogen.


    Lily
    Zijn donkere ogen boorden zich in de mijne en ik beetje glimlachend op mijn lip. 'Mooi zo,' zei ik en ging er vandoor met de bal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jade Scarlett Origliasso
    "Wat ben je van plan?" Klonk haar nieuwsgierige stem, terwijl ik merkte dat ze naar het kristal leek. Ik deed mijn hand erover en voelde de ijskoude tegen mijn hand aan. "Dat merk je vanzelf wel." Zei ik tegen haar, iets botter dan ik bedoeld had. "Volg me maar gewoon en houdt me bij," Ik draaide weer een hoek om en weer één en kwam zo uit bij de trap van de leerlingenkamer, daar stopte ik even en keek Stephanie aan. "Je wilt vrienden, toch?" Mijn gezicht was emotieloos.

    Daniël Michael Rhodes
    Ze beet glimlachend op haar lip, "Mooi zo," Zei ze en ging er vandoor met de bal. Ik zou haar ego maar even laten groeien door die punt te maken en ging op mijn rug liggen toe te kijken. "Goed zo Lily!" Riep ik haar toe, met een enorme grijns op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    Ik gooide de bal richting het doel, maar ik miste en ik pakte de bal nog eens om het nu wel raak te gooien. 'Zo doe je dat,' grinnikte ik. 'Volgens mij zit ik een paar klassen hoger dan jou,' zei ik terwijl ik dwars op hem ging liggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stephanie Alexia Paria
    'Je wilt vrienden toch?' Jade keek me emotieloos aan. Ik haalde mijn schouders op. 'Eigenlijk het liefste, wel ja,' mompelde ik. Ik wist niet wat Jade van plan was en ik wist ook niet of ik er een goed gevoel bij moest hebben. Ergens was ik bang dat ze me pijn wilde doen dus ik bleef ongeveer anderhalve meter bij haar vandaan. Niet zover dat het opviel. Ik keek even naar Jade.


    "Ignite, my love. Ignite."