• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Zij. Ze sprak een spreuk uit. Ik viel."
    Ik zie dat hij rechtop wil staan en ga zelf ook staan om hem vervolgens nog een handje te helpen.
    "Kan ze praten dan?" vraag ik licht geamuseerd. Ik bekijk het meisje even, ze ziet er me niet meteen iemand uit die zomaar met spreuken rond gaat strooien. "En had ze daar een reden voor?" vraag ik terwijl ik Ganz met een glimlachje aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stephanie Alexia Paria
    Wat? Zonder na te denken stond ik op en liep ik de gang uit. Hij bekeek het maar. Stomme leugens over me vertellen. Hij wilde mijn energie hebben. Ik liet me op een gang vlak bij de bibliotheek tegen de muur zakken en kreeg tranen in mijn ogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ganz pitrómon.
    Het zou ongeloofwaardig overkomen als ze dat niet had. 'jawel... Ik, ik achtervolgde haar. Ik vertrouwde haar niet.' zei ik terwijl ik langzaam opstond.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    Ik merk dat Ganz alweer kan praten en een van die andere meisjes had zijn wond genezen dus ik ga ervanuit dat het wel goed komt. Ik doe de oortjes van me iPod in en loop richting de bibliotheek. Ik trek een willekeurig van de plank en ga aan een tafel zitten. Pas na een paar seconden heb ik door dat er al iemand anders zit. Ik kijk even op en zie dat het Anthony is en slaak een diepe zucht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephanie Alexia Paria
    Ik was moe. Ganz had al een beetje van mijn energie. Zou de rest ook nog willen? Zou hij me weer achter na komen maar dit keer slimmer aan pakken? Die gedachte's gaven mijn rillingen. Ganz leek me wel zo'n typetje. Ik schudde mijn hoofd. Nee, dat deed hij niet. Althans, dat hoopte ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catherine

    Ik zie het meisje in kwestie kwaad weglopen. Oh mooi, het heeft gevoelens.
    "Jawel... Ik, ik achtervolgde haar. Ik vertrouwde haar niet."
    Ongelovig kijk ik hem aan. Dat kind ziet eruit als ze van een vliegje zou wegrennen.
    "Whatever," zeg ik lachend terwijl ik hem zacht een stomp tegen zijn arm geef. Ik ga op mijn tippen staan en fluister grijnzend in zijn oor, "Besloop je haar daarom al van in de bibliotheek, diefje?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair (Les Tigres)

    Vanuit mijn ooghoek keek ik naar het meisje dat naast me zat en kwam tot de conclusie dat het Cassie was.
    Ze had door dat ik haar had opgemerkt, maar dat kon me niet schelen.
    Er hing een onaangename sfeer in de lucht en de spanning was te snijden, maar toch maakte ik geen aanstalten om weg te gaan.
    "Long time, no see." Zei ik met een lage, neutrale stem terwijl mijn ogen weer naar het boek in mijn handen gingen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ganz pitrómon.
    'Ach, man. Bemoei je met je eigen zaken.' blaf ik wanneer ze me betrapt. Ik sta nu bij haar in het krijt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alles wat ze doet moet slikken. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk de bibliotheek in.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Nouja, met Stephanie heb ik nu toch niks meer te doen dus ik ga slapen. Bye]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catherine

    "Ik hou je niet tegen hoor," zeg ik nonchalant wanneer hij me afsnauwt. "Graag gedaan trouwens."
    Ik draai me om maar weet even niet waar ik heen moet. Ik kies een willekeurige richtig en begin te wandelen. Ik krijg nog een keer een whiplash van zijn humeurswisselingen. Ik sla zonder nadenken enkele gangen in tot ik niet meer weet waar ik ben. Hopeloos verdwaald ga ik op de grond zitten en besluit wat naar mijn Ipod te luisteren tot iemand me vind.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassie
    'Long time, no see,' zegt Anthony met een neutrale stem en zijn ogen glijden weer naar het boek in zijn handen. Ik bestudeer hem even en zie een liteken op zijn borstkas. Voorzichtig buig ik voorover en strijk er over heen met mijn hand, 'hoe kom je hieraan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik dwaal wat door de gangen, denkend aan Thimo en ik zucht verliefd. Plots struikel ik over een paar voeten en krabbel recht.
    "Oh, Catherine," zeg ik snel en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Ik open mijn ogen wanneer ik iets tegen mijn voeten voel.
    "Oh, Catherine," glimlacht Mary.
    Ik zet mijn Ipod uit en glimlach terug.
    "Ik ben verdwaald," zeg ik terwijl ik mijn handen omhoog steek. "Omdat iemand mij een rondleiding zou geven maar er vandoor ging met een musje."
    Ik kijk haar grijnzend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair (Les Tigres)

    Geschrokken door haar handeling, greep ik de pols van Cassie beet en keek haar met grote, donkere ogen aan.
    "Vuurduel met één van mijn broers." Zei ik gesmoord terwijl ik haar pols nog stevig vast had. "En ik weet dat ik er heel aaibaar uitzie, maar waarom raak je me steeds aan? Je bent tenslotte een Aigle"
    Dat laatste kwam er redelijk bits uit.
    Mijn ogen versmalden zich weer terwijl ik wachtte op antwoord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mary

    "Ik was niet aan het vechten," zeg ik lachend.
    "Ik toon je de weg wel. Seffens."
    Ik ga naast haar zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.