• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    'Jeez! Kom nou eens mee naar de ziekenboeg!' Met tegen zin laat ik hem op me leunen en begin hem mee te slepen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 0:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eh, lees jij wel wat de anderen posten?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hoe kan Cat die spreuk weten? Cx]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [In je eerste jaar leer je toch ook spreuken :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wie wil inspelen op mijn personages?? Ik weet niet wie waar is, vandaar dat ik het vraag.]


    Brooke Phoenix (Les Aigles)

    Toen ik door de gang van de school liep, met mijn koptelefoon, was ik onbewust aan het meezingen met de tekst terwijl ik me bewoog op het ritme.
    De gang was verlaten, dus kon het heus geen kwaad en het was niet zo dat ik niet kon zingen.
    Ik had een redelijke zangstem maar gebruikte die alleen maar als ik alleen was.
    Half dansend liep ik met mijn briefje in de hand naar de uilenvleugel zodat ik het kon versturen naar mijn ouders om te laten weten dat ik nog steeds in orde was.
    Toen ik daar echter aankwam, zag ik echter dat ik niet alleen was waardoor ik abrupt zweeg en razendsnel mijn koptelefoon afzette.
    Mijn hoofd kreeg de kleur van een tomaat terwijl ik een kort nerveus lachje uitstootte.
    "Sorry, ik dacht dat ik alleen was." Flapte ik er hakkelend uit.



    Anthony Blair (Les Tigres)

    Nonchalant wandelde ik de bibliotheek in terwijl de bovenste knopjes van mijn hemd openstonden.
    Mijn litteken was nu een beetje zichtbaar geworden, maar daar trok ik me niets van aan aangezien ik het best stoer vond staan.
    In de weerspiegeling van een raam, zag ik hoe mijn haar rebels alle kanten opstond en dat er op mijn gezicht een ontspannen uitdrukking stond.
    Terwijl ik mijn mouwen opstroopte, sloeg ik een gangpad in dat gevuld stond met allerlei verschillende boeken.
    Nadat ik een boek had genomen over de geschiedenis van bekende tovenaars en heksen, plofte ik neer aan een tafeltje en sloeg het boek open.
    Niet veel later, merkte ik al snel dat iemand zich naast me voegde.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 1:05 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [maar Cat was toch nieuw? ;3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Gancanagh schreef:
    [Eh, lees jij wel wat de anderen posten?]


    [Ik doe mijn best maar zit op mobiel dus dan gaat het langzamer met typen en ben ik soms te laat]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja maar ze heeft wel een jaar in Engeland op een of andere tovenaarsschool gezeten. Anders kan ze nu toch niet in het tweede jaar zitten ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Maar leer je in de 1e al gelijk genezings spreuken?]€


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, ok. Jawel hoor, het gaat op leeftijd, niet op ervaring [:]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Volgens mij leer je wel vanalles wat, maar als jullie het er echt niet mee eens zijn pas ik het wel aan hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik heb er geen probleem mee dat Cat die spreuk al kan.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ik ook niet, aangezien ik het nu begrijp.]
    Ganz pitrómon.
    Langzaam vloeit de pijn weg. Ik voel me flauw en mijn mond is kurkdroog. 'Cat?' zeg ik terwijl mijn ogen worden verblind door lang oranje haar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Zodra ik merk dat het beter met hem gaat krijg ik de neiging mijn grote mond weer op te zetten. Ik slik het echter in en antwoord gewoon,
    "Ja?"
    Ik kijk even hoe hij er bij ligt en dan komt er een prangende vraag in me op die ik -zoals gewoonlijk- niet kan onderdrukken.
    "Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?" vraag ik zacht, zonder spot in mijn stem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz pitrómon.
    Mijn hersenen draaide op volle toeren, hoe ging ik dit uitleggen? Een grandioos plan flitste door mijn hoofd. 'Zij. Ze sprak een spreuk uit. Ik viel.' zeg ik vermoeid en probeer op te staan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."