• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Blake Angel

    "Geen dank, Marilyn". Ik kijk Kyra aan, "dus vandaag gaan we voorraden verzamelen?", vraag ik terwijl ik opsta. Ik doe een paar rek en strek oefeningen en knik doen goedkeurend. Ik neem het water aan van Adriana en neem een slokje. "Aaaah, veel beter". Ik geef het flesje weer terug en ga bij Kyra staan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau

    "Ja, graag." zei ik tegen Adriana en ik pakte het water aan waar ik een slok van nam. Daarna hurkte ik neer bij Kyra om naar haar aantekeningen te kijken. "Waar kunnen we het beste heen?" vroeg ik aan haar. Ik wist dat zij hier de meest strategische was in veiligheid.


    Your make-up is terrible

    Kyra Mentz

    Blake en Marilyn keken hoe Kyra op de plattegrond tekende.
    'Als ik het goed heb zijn hier,' Ze wees een plaats aan. 'En hier veilige plaatsen waar je eten kan vinden. Hier is mogelijk schoon drinkwater te vinden.' Ze gaf de ingetekende plattegrond aan Blake.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:28 ]


    Cookies!

    Sorry, weer laptop spast :$

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:28 ]


    Cookies!

    Blake Angel

    Ik krijg de plattegrond aangereikt, pak hem aan en kijk erop. Ik knik dan langzaam. "Ik denk dat je gelijk hebt. Drinkwater is het belangrijkst, dus ik denk dat we ons vooral daarop moeten concentreren".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau

    Ik knik op wat Blake zegt. "We kunnen ons beter vandaag opsplitsen in kleine groepjes voor de verschillende benodigheden. En ik denk ook dat we binnenkort een nieuwe schuilplaats nodig hebben." Ik keek rond voor vrijwilligers.


    Your make-up is terrible

    Adriana Minola

    Ik zorgde ervoor dat het flesje goed gesloten was, en stopte het toen weer in mijn rugzak. Ik ging wat dichter bij Kyra staan, om te kijken naar het plattegrond.


    Take me to wonderland

    Blake Angel

    Ik kijk Marilyn aan, "weet je zeker dat dat wel handig is? Je weet niet wat er allemaal buiten rond loopt en in een groep zijn we sterker". Ik kijk weer op de kaart en zeg dan; "ik geef je wel gelijk met een nieuwe schuilplaats. We zijn hier al te lang". Ik wijs op een puntje op de kaart. "Wat is dat dan voor een gebouw?"

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kyra Mentz

    'Wat als Adriana en ik het voedsel zoeken, dan kunnen jullie een schuilplaats zoeken. Alleen, hoe houden we contact?' Zei ik. Blake vond het echter niet zo'n goed idee.
    'Wat is dat voor een gebouw?' Vroeg Blake. Mijn blik bleef hangen op het gebouw dat ze aanwees.
    'Het lab.' Zei ik.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:36 ]


    Cookies!

    Blake Angel

    "Dat is dan natuurlijk de tweede vraag. Hoe houden we contact? Misschien is het handig om na een tijdje weer hier terug te komen." Ik kijk Adriana aan, "het lab? Nouja als we daar binnen kunnen komen zitten we wel redelijk veilig, denk je niet?".

    [P.s. ik ben een jongen xd]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau

    Ik knikte naar Kyra. "Ja, in groepjes van twee zijn we denk ik het best af, onopvallend en toch sterker dan alleen." Ik keek om naar de twee walkietalkies die in een hoek lagen. "Niet, we hebben batterijen nodig. Denk je dat jullie die kunnen vinden?" vroeg ik aan Kyra.


    Your make-up is terrible

    Kyra Mentz

    'Ik kan batterijen vinden in het lab waar ik vroeger werkte.' Zei ik. 'Misschien ook nog wel wat andere handige spullen.'


    Cookies!

    Blake Angel

    "Hmmm, dus Kyra en Adriana gaan voedsel en drinken zoeken en Marilyn en ik gaan naar het lab toe?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Adriana Minola

    'Wat als Adriana en ik het voedsel zoeken, dan kunnen jullie een schuilplaats zoeken. Alleen, hoe houden we contact?" Zei Kyra. Ik knikte. "Is goed voor mij. En het lab is een goed idee." Stemde ik in.

    [Jullie gaan snel. Ö]


    Take me to wonderland

    Kyra Mentz

    'Oke, we kunnen het best zo lang mogelijk bij elkaar blijven.' Stelde ik voor. 'Tot hier hoeven we nog niet te splitsen.' Ik wees naar een splitsing op de kaart.


    Cookies!