• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Christina Immor

    Met grote passen liep ik over de brokstukken. Mijn buik rommelde van de honger. Ik had al dagen het zoete bloed van mensen niet meer geproefd, en ik verlangde er nu wanhopig naar. Op het einde van de straat hield ik stand, en nam de omgeving in me op. Niets te zien. Ik zette mijn reukorgaan op en snoof de omgeving op, op zoek naar menselijk bloed. "Niets," gromde ik, en stapte verder.


    Take me to wonderland

    Marilyn Chapau

    "Die zul je niet meer terugvinden." Ik draaide me om naar Blake maar draaide uiteindelijk toch weer terug. Ik zuchtte diep. Hoe wis ik nou weer of je zo iemand kon vertrouwen, waarom bestond er geen slechterikradartje? Ik wees naar achter haar. "Als je een half uurtje die kant oploopt, kom je bij onze schuilplek. Het is de tweede groene deur die je tegen zult komen. Daar zitten andere mensen, als je vier keer klopt doen ze de deur voor je open." Dat was onze oude schuilplek geweest, degene die het dichtsbij hier was. "Shht!" zei ik plosteling toen ik een geluid hoorde en ik trok Blake mee naar beneden.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 22:42 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik ga slapen mensen!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tasha Velez

    Met mijn hand boven mijn ogen liep ik verder. Ik raakte nooit gewend aan de zon. Ik keek om me heen, net zo'n puinzooi als gisteren. Als of het in één dag opeens alles weer heel kan zijn. Ik zuchtte en liep weer verder. Ik had dorst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blake Angel

    Dat meisje voelde niet goed, ergens had ze iets waardoor ik haar niet vertrouwde maar ik wist niet wat. Maar goed dat Marilyn zo voorzichtig is en haar naar een oude schuilplaats heeft gestuurd. Ik dook naar beneden toen ze zei dat ik moest stil moest zijn. Ik lag plat op de grond en luisterde goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christina Immor

    Een beetje gefrustreerd liep ik rond. "Waarom kan ik niets ruiken?" Gromde ik. Ik liep wat sneller over het puin, en spitste mijn oren voor eventueel menselijk geluid.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 10:39 ]


    Take me to wonderland

    [Ik verveel me gewoon ;d]

    Tasha Velez

    Ik liep ondertussen al heel de verder. Ik keek naar achteren, om er zeker van te zijn dat ik straks de weg nog wel terug wist. Ik hoorde wat rommelen. Ik keek omlaag en merkte dat het mijne eigen maag was. Ik had al tijdje niet gegeten, of het was heel weinig. Door het weinig eten en veel lopen was ik wel wat afgevallen. Als ik te zwaar was, was ik nu blij. Maar ik woog al niet veel voor deze hele ramp. Ik zuchtte en ging verder zoeken. Positief blijven Tash.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Christina Immor (Demon)

    Mijn oren tintelden toen ze een zucht waarnamen. Ik stopte abrupt en keek rond mij heen. Ik zag niets, maar ik wist dat er ergens een mens was, en niet al te ver. Ik spitste mijn oren, en zette mijn reukorgaan op. Ik moest en zou het vinden.

    [@Midna: Erg als Christina Tasha tegenkomt? :p]


    Take me to wonderland

    -

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 14:05 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Eerste post van mijn Persoontje
    Fay Valentina Rush [Half Angel Half Dark Angel]
    Ik voelde schokken onder mijn slaap plek en een scheur van licht ging door mijn slaapkamer. Ik hield me geschokt vast aan mijn bed, maar het sleurde me mee. Ik gebruikte mijn spieren. Ik hield me vast, maar ik begon weg te glijden. Ik gilde en ik zag mijn vader geschokt binnen komen met een dood mensje in zijn handen. Hij gooide haar neer en rende naar me toe. De tijd leek wel stil te staan. Het gat temet licht trok me mee. Ik sloeg mijn vleugels uit om weg te vliegen, maar niets lukte. 'FAY!' Gilde mijn vader. De druk stopte en ik probeerde terug te vliegen, maar het portaal was weg. Licht viel over me heen en ik keek er tegen in. Mijn zwart met witte vleugels lieten me op de lucht zweven. Mijn vleugels waren altijd vreemd geweest volgens mijn vriendinnen. Van achteren waren ze wit maar als je naar mijn gezicht keek waren ze zwart. Ik draaide om mijn as om te bekijken waar ik gestrand was. Een wereld van verwoesting en door een aardbeving was er een opening tussen onze werelden gekomen. Ik kende het nog. Twee jaar geleden kwamen er opeens erg veel mensen naar onze wereld gestuurd. Als mensen in deze wereld dood gingen gingen de geesten met hun ziel naar onze wereld. Ik vloog snel naar beneden en klapte mijn vleugels in. Ik liep door het pijn op zoek naar mensen. Overlevenden. Misschien kon ik helpen. Wacht helpen?! Wat was er met me gebeurt?

    [Het is dus zo in het licht dus overdag is ze aardig en in de nacht komt haar "Dark Side" Aan het licht.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyra Mentz

    Ik liep met Adriana onder een afdakje van een oude verwoeste supermarkt. Onze ademhaling was zwaar door de zenuwen. Ineens drukte ik mezelf tegen de muur en Adriana volgde geschokt mijn voorbeeld. Ik luisterde goed. Er lonk een schelle kreet. Ik keek voorzichtig omhoog en zag een hels beest vliegen. Het was kaal en groenig en zijn ogen waren bloeddoorlopen. Hij sloeg met zijn vlezige vleugels en krijste nog een keer. Hij had honger..


    Cookies!

    [@Smugness, nee hoor vind ik niet erg (:
    @Hurted, sorry. Maar waarom reageer je hier wel.. en bij die rpg van Lyle house niet? Sioux en ik kunnen al een tijd niet verder]


    Tasha Velez

    Ik wou bijna de moed opgeven toen ik een boom tegen kwam met appels. Ik rende naar de boom en bekeek vanaf beneden de appels. Ik likte mijn lippen. Ze zagen er heerlijk uit. Ik probeerde de boom in te klimmen voor de appels.


    [Juap, dr is gewoon een boom met appels nu]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry we zitten met z'n tweeën op dit account :S en zij doet dus Lyle house, maar ik zal wel proberen te reageren ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fay Valentina Rush (Half Angel Half Dark Angel)
    Ik loop door het puin en een groen wezen valt me aan. Ik sis en laat mijn scherpe tanden zien. Mijn vleugels klappen uit en een puntige uiteinde steek ik hem in zijn zij. 'Weg jij.' Grom ik hard naar hem. Hij staat op knikt en vliegt weg ik klap mijn vleugels in. Ik maak kleerscheuren in mijn kleren en loop vermoeid rond ik zie een paar mensen lopen. Ik val over uitstekend rots en rol over het puin naar ze toe. Bloed stroomt over mijn knie. Ik kon mijn krachten niet bij hun gebruiken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyra Mentz

    Ik keek om en zag het beest wegvliegen. Daarvoor lag iemand te bloeden in het puin. Adriana keek me geschokt aan en ik knikte. We liepen naar haar toe en hielpen haar overeind. Nu was het nog de vraag of ze te vertrouwen was.


    Cookies!