• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Kyra Mentz

    'Klaar.' Bevestigde ik en we begonnen aan onze weg naar het water. De straten lagen er treurig bij en boomwortels hadden zich overal omheen gewikkeld. Overal lagen plassen en het was er drassig. Toen ik nog alleen was had ik me wel eens afgevraagd waarom ik nog in deze wereld zou willen leven. Gelukkig had ze de groep ontmoet. Ze hadden haar weer wat vreugde gegeven.

    [ik moet stoppen, maar morgen ben ik er misschien weer ;D]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:59 ]


    Cookies!

    Marilyn Chapau

    Ik knikte instemmend en liep de andere kant op. Ondertussen haalde ik een kaart uit mijn zak waarop allerlei kruisjes stonden van plekken waar we al een schuilplaats hadden gehad.


    Your make-up is terrible

    Blake Angel

    Ik kijk met je mee op de kaart. "We hebben er best al wat gehad. Nou ja, ik hoop dat het lab veel technische spullen heeft die we kunnen gebruiken. Een of ander wapen zou wel handig zijn".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilith Beëlza - Demon.

    Ik leek wakker te worden uit een hele lange droom en voelde iets plakkerigs aan mijn wang. Mijn ogen opende ik nog niet omdat ik geen zin had om de rotzooi te zien die zich door het huis had verspreid. Mijn wimpers plakten aan elkaar en ik rolde mezelf zodanig om dat ik met mijn gezicht in iets nats terecht kwam: mijn door rum-cola doordrenkte kussen. Het gaf een onaangename geur af dus stond ik toch maar op. Ik rekte me uit, trok de gordijnen open en trok de koude douche open, waar ik met kleren en al onder ging staan. Ik had tijdenlang het hete hellevuur onder mijn voeten gehad, nu zou ik ze laten zien dat ik van de kou zou genieten. De harde douchestraal hamerde als een aambeeld op mijn hoofd en ik voelde een kakkerlak over mijn linkervoet kruipen. Ik pakte het beestje op en wreef het water uit mijn inmiddels met uitgelopen mascara besmeurde ogen en keek ernaar. 'Jaja, jij hebt het wel overleefd, 2012...' zei ik zachtjes en probeerde een pootje uit zijn lichaampje te trekken. 'Ach fuck it, jullie gaan nooit kapot.' zei ik en voelde mijn hand enorm heet worden. Mijn nagels groeiden met een alarmerende snelheid en al snel was de kakkerlak gestopt met spartelen en lag hij vermorzeld in mijn hand, als een hoopje niets. Als ik me niet zo menselijk had gevoeld, had ik de drab opgelikt en het over me uitgesmeerd, maar "men moest zich aanpassen aan de situatie". Ik verbaasde mezelf erover dat ik dat deed en greep naar mijn sigaretten. Pas twee seconden daarna besefte ik dat ze nog in mijn zak zaten en verkleumd waren, en dat ik niet kon roken onder stromend koud water. Ik veegde de kakkerlag af aan mijn broek en stapte onder de douche vandaan, om de koude klets aan kleren die om mijn lichaam hing als een allesverhullende mantel in de was te gooien en vervolgens een met motorolie besmeurde spijkerbroek aan te trekken, met daarop een zwarte mannenhoodie. Ik wreef hardhandig over mijn haar en keek mezelf aan in de spiegel.
    'Goodmorning handsome,' zei ik zachtjes en wreef de uitgelopen mascara weg, om een egale ondergrond te hebben voor de dikke lijn eyeliner die ik aan wilde brengen. Eenmaal klaar liep ik naar beneden en stak ik een sigaret op, keek naar de rotzooi en bedacht me dat ik eens op zou moeten ruimen.
    'Opruimen? Ikke?' zei ik en lachte, terwijl ik zó'n lange haal van mijn sigaret nam dat hij voor de helft "afgestorven" was. 'Never.' voegde ik eraan toe en klom het raam uit, de straat op. Overal lagen brokstukken van wat ooit oude huizen waren en her en der waaiden - kurkdroge - kledingstukken aan een oude waslijn, als geesten van een ver en gelukkig verleden. 'Och die sentimentele tijden... En maar zeiken dat 2012 zo'n kutjaar was... Het was geweldig.' zei ik tegen mezelf en herinnerde me mijn glorieuze ontsnapping uit de hel. Ik grinnikte en nam een slok wodka, bij wijze van drinkontbijt. Ik liep langs een aantal krotten en al snel zag ik een paar "MENS-wezens" zitten, zoals ik ze noemde. MENS was mijn afkorting voor Mijmerend En Nutteloos Specimen. Een specimen, een VOORBEELD. Buh.
    'Moooooorning peeps!' zei ik opgelaten en ontblootte mijn puntige tanden, die ik even makkelijk weer liet slinken tot normaal formaat. 'Valt er hier nog wat te zuipen?'

    [Ik hoop dat het duidelijk is dat dit geen autobiografie is, haha.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    thePineapple schreef:
    Kyra Mentz

    [ik moet stoppen, maar morgen ben ik er misschien weer ;D]

    Daaaag


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Adriana Minola

    'Klaar.' bevestigde ze. Samen liepen we de straten door. Met een triest gevoel liep ik over plassen en omhoog gekomen beton dat gescheurd was. Heel de tijd had ik bang om een of ander wezen tegengekomen, maar ik probeerde die angst te verdringen.

    [Ok, tot morgen. :p]


    Take me to wonderland

    Blake Angel

    "Hoever is het eigenlijk naar het lab?".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau

    Ik keek nog eens op de kaart. "Niet al te dichtbij." antwoordde ik. "Maar dat is niet erg, het moet niet te dichtbij zijn." Ik zocht naar de makkelijkst begaanbare en veiligste weg, wat moeilijk was tussen het gescheurde beton en auto's die lagen te verroesten op de wegen. Op sommige plekken lagen brokstukken van kapotte gebouwen waar we overheen moesten klimmen.


    Your make-up is terrible

    Lilith Beëlza.

    'Oeh, Oeh, Oeh!' zei ik zachtjes toen ik even verderop twee mensen zag lopen. Ik versnelde mijn pas naar dertig kilometer per uur en ik greep de beide mensen in hun kraag. 'Gooood morning mensen! Waar voert de trip heen vandaag?' zei ik en keek ze ietwat vreemd lachend aan. 'Nou ja zeg... wat een manier om iemand te begroeten!' zei ik gespeeld verontwaardigd toen ze me vreemd aankeken. 'De wodka is op.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Blake Angel

    Ik knik. "Je hebt helemaal gelijk". Ik loop rustig naast je en controleer de omgeving om zeker te weten dat er niemand anders is. Zo lopen we oplettend richting het lab.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christina Immor

    Grommend gritste ik een van de kussen die op het stoffige bed lagen, en gooide het naar het straaltje zonlicht dat door het kapotte gordijn scheen. Het haalde niets uit, dat wist ik, maar ik moest gewoon iets gooien. Ik ging op mijn knieën zitten in bed, en keek de kamer rond. Stof, en nog eens stof. En natuurlijk waren er maar een aantal meubelen die nog recht stonden. Ik stond op uit bed, en mijn blote voeten raakten de met vuil bezaaide vloer. Zuchtend liep ik het huis door op zoek naar mijn schoenen, toen ik die eenmaal vond, deed ik ze aan en ging naar buiten.


    Take me to wonderland

    Lilith Beëlza.

    De mensen kijken me even raar aan, dus besluit ik door te lopen. Al snel valt mijn blik op een groepje mensen die proberen over brokstukken te klimmen. Ik bedacht me dat ik het slim moest spelen als ik wilde dat er bloed zou vloeien en scheurde mijn spijkerbroek en shirt, zodat het zou lijken alsof ik al dagen rondliep. 'H-hallo...?' zei ik gespeeld-wanhopig en keek naar de mensen voor me. Ik wreef in mijn ogen en hield mijn hand voor mijn gezicht tegen het licht. Ik struikelde een paar keer - terwijl ik zelfs op hoge hakken over het puin had kunnen lopen - en strekte mijn hand uit als een gebaar om te wachten. 'H-hebben jullie- water?' zei ik met een droge keel. 'J-Jullie gaan naar het lab?...' vroeg ik en ik hoestte de longen uit mijn lijf. Lachûh!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Marilyn Chapau

    Ik kneep mijn ogen samen terwijl ik naar het vreemde meisje keek. "Nee, we hebben niets." zei ik. "We weten nog niet waar we heengaan." Ik haalde mijn schouders op en stopte de kaart terug in mijn broekzak. "Waar kom jij zo ineens vandaan?"


    Your make-up is terrible

    Tasha Velez

    Ik rekte me eigen uit en keek om me heen. Ik wist waar ik was, maar de angst dat ik ergens anders wakker werd bleef mij altijd bij. Ik graaide om me heen naar de kapotte borstel, die ik gisteren hier ergens heen gesmeten heb. Na een tijdje had ik hem dan eindelijk gevonden en kon ik mijn haren borstelen.
    Wanneer ik klaar was legde ik hem weer weg en liep ik naar de deur. Langzaam deed ik hem open en wat zonlicht schenen vel in mijn ogen. Ik deed mijn handen voor mijn ogen en liep naar buiten, deed de deur dicht en liep verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lilith Beëlza.

    Een MENS-wezen keek me aan en met een air van achterdocht sprak ze met me. "Nee, we hebben niets." zei ze hooghartig en ik bestudeerde haar. Ze was knap voor een MENS-wezen, en ik vroeg me af of ze het niet toevallig speelde een mens te zijn.
    'M-aar ik heb zo-zo'n dorsggt.' zei ik en een naar, gorgelend geluid kwam uit mijn keel. Dit had ik mezelf zó eigen gemaakt de afgelopen jaren... Het enige waar ik zin in had was het zoete bloed dat door haar aderen pompte, maar ik moest het slim spelen. 'Ik- mijn kind is- weg-' zei ik en wees onbeduidend naar een van de afgebrokkelde gebouwen achter me. Kind? Ik? BLÈRGH, ik werd kotsmisselijk van alles wat MENS-wezens schattig vonden, maar speelde mijn moedergevoel vlekkeloos. 'A-Al tw-ee weken. ik m-oet wa-ter hebben, a-seb-liet.' smeekte ik en ik keek haar aan, met mijn grote lichtblauwe ogen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!