• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Fay Valentina Rush
    Ik werd overeind geholpen door vreemdelingen. Mensen zo te ruiken. Bloed begon een weg naar mijn neus te banen. Het was mijn bloed maar ik werd er vrij bloeddorstig van. Ik knikte vriendelijk naar ze het bloed negerend. Ik was helaas niet de enige die het rook. Ik draaide mijn hoofd om en zag een groot zwart wezen met zwarte vleugels op me af vliegen. Ik duwde de menselijke wezens weg en ging zonder te twijfelen in mijn transformatie. Mijn zwart met witte vleugels en mijn scherpe langere tanden werden aangetoond en het wezen gromde naar me. Ik stak mijn vleugel in hem. Ik martelde hem en stak daarna mijn vleugel in zijn brein waardoor hij dood zou vallen. Ik kreeg weer een mensen gedaante en zag de meisjes bang kijken. Ik begreep het ook wel. 'Ik doe jullie niets. Ik zweer het.' Zei ik met mijn zuivere stem. Ze zouden me misschien niet geloven en denken dat ik loog, maar ik wou niemand doden. Ze zijn bang net als ik. Ik was mijn vader kwijt geraakt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyra Mentz

    Ik keek ontzet naar het meisje dat ze net overeind hadden geholpen. Het was een demon, maar het had ons gered. Ik wist dat demonen alles deden om iemands vertrouwen te winnen, alles. Op dat moment kon ik dan ook niets anders bedenken dan heel hard weg te rennen met Adriana achter me aan.


    Cookies!

    Lilith Beëlza.

    Ik knikte ietwat nederig naar het meisje dat me haar schuilplaats had toevertrouwd en liep een eind terug. Pas toen ik zeker wist dat ik uit beeld was liet ik mijn zintuigen weer werken. Al snel rook ik de doordringende en aangebrande geur van een soortgenote, en ik liep er op af zoals een muis op een stukje kaas af zou lopen. Vastberaden het te vinden.
    'Hallo,' zei ik schuw, nog steeds met een droge keel. 'Ik zoek een verblijfplaats,' voegde ik er - kuchend en hoestend - aan toe. Ik keek naar mijn soortgenoot en toen ik merkte dat het MENS-wezen niet naar me keek, veranderde ik mijn ogen naar rood en liet haar daarmee zien dat ik een soortgenoot was. 'H-hebben jullie plek?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fay Valentina Rush
    Ze rende weg en ik zag demonen. Ze waren dichtbij net als andere Dark Angels. Ik sloeg mijn vleugels uit. Ik volgde de rennende meisjes en stopte voor de. Ik greep ze zacht vast maar ze konden niet los. 'Zonder mij zijn jullie makkelijker prooi. Mijn vader is een hogere rang in de hel. Maar ik ben niet zoals hem. Ik eet geen mensen die nog niet dood zijn. Ik ben half Angel. Half Dark Angel. Mijn moeder was een Angel dus wacht eerst met beoordelen tot je de feiten weet.' Zeg ik grommend. 'Ik ben vandaag iedereen waarvan ik hield kwijt geraakt.' Ga ik verder. Ik laat ze los en loop achteruit. Ik spits mijn oren. 'Een zwerm....' Mompel ik. Ik kijk naar het gebouw naast ons. 'Een Zwerm.' Roep ik naar ze. Ik klap mijn vleugels in en trek de meisjes mee naar binnen. 'Stil nu.' Zeg ik zacht. Ik hoor ze langsvliegen. Ze mochten nu niet bewegen of iets zeggen.

    Vervolg:
    Ik zie een soortgenote op ons afgelopen. 'Jij doet ze niets.' Grom ik naar haar. Ze zou ze niet aanraken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:31 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lilith Beëlza.

    Ik verander één van mijn vingers in een mesje en breng mijn haar in model door het kort te snijden. Een zie hoe een zwerm soortgenoten aan komt vliegen en ik hef mijn hand op. 'Terug!' zeg ik hard en ik merk dat een paar demonen aan mijn gezag twijfelen. 'IK ZEI TERUG!' zeg ik harder en een muur van gloeiend metaal schiet uit de grond alsof het kool is. 'Nou schatjes, weten jullie dat ook weer,' zeg ik tegen de personen die bij mij staan. 'Aangenaam, Lilith Beëlza, dochter van Satan the "fucking" devil,' zeg ik en reik mijn hand naar ze uit. 'Normaal gesproken ruik ik niet naar motorolie. Ik had niks anders en pa vond het goed voor mijn algemene ontwikkeling.'
    'Maar wat zie ik hier!' zeg ik dan, plots enthousiast als ik naar de "engel" kijk. 'Halfbloedje, huh?' zeg ik en ik trek zachtjes aan haar haren. 'Interessant, zo kom je ze niet vaak tegen. Wat kan je nog meer voor truucjes?'
    Na mijn ware aard bekendgemaakt te hebben besluit ik wat rond te gaan zweven. Ik vouw mijn benen in een kleermakerszit en ik zweef ongeveer een meter boven de grond, zodat ik haar aan kan kijken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [What did I miss? :p]


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    [What did I miss? :p]


    [Dat ik het goed vind dat jou demon dingetje mag bezoeken. (ben mijn poppetjes naam even kwijt) ze is nu bij een boom met appels ;P Verders.. ehh.. ben ik het zelf ook weer vergeten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Zo hehe bijgelezen-

    Marilyn Chapau

    Als de persoon waarvan we niet weten of we haar konden vertrouwen de andere kant op loopt, rennen wij zo snel we kunnen weg. Ik pak Blake's hand vast en trek hem in een gebouw, waardoor we door scheuren voort kunnen bewegen, zo zacht mogelijk. "Het lijken er wel elke keer veel meer te worden." fluister ik buiten adem.


    Your make-up is terrible

    Midna schreef:
    (...)

    [Dat ik het goed vind dat jou demon dingetje mag bezoeken. (ben mijn poppetjes naam even kwijt) ze is nu bij een boom met appels ;P Verders.. ehh.. ben ik het zelf ook weer vergeten]


    [ok, dankje. :p Lees zo wel bij wat Adriana kan of moet doen. ^^]

    Christina Immor

    Na een tijdje gelopen te hebben met mijn neus snuffelend in de lucht, kom ik aan bij een paar bomen. "Ik ruik appels," gromde ik. Ik snoof nog eens diep. "En een mens," grijns ik nu. Ik liep naar de bomen, en bij een appelboom zag ik een meisje staan. Ik keek snel even naar mijn kleren. Ze leken me vuil genoeg. Maar mijn gezicht. Ik nam wat bruine aarde in mijn hand, en smeerde er een beetje van op mijn gezicht. Ik liep wat dichter naar het meisje, en zette mijn onschuldigste blik op. "Hallo?"

    Adriana Minola

    Angstig keek ik naar het wezen met zijn zwart/witte vleugels. Het had ondertussen haar menselijke vorm weer aangenomen. "is het een demon?" Vroeg ik fluisterend in Kyra haar oor.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:44 ]


    Take me to wonderland

    Tasha Velez

    Ik was eindelijk de boom in geklommen. 'Hallo?' hoorde ik iemand zeggen. Ik schrok me te plekken en viel uit de boom. Zo snel als ik viel, stond ik ook weer op en keek ik het meisje angstig aan. 'Wie ben jij? Wat doe jij hier?' riep ik, nog steeds geschrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fay Valentina Rush
    'Wat zie ik hier?' Vraagt de Demon. 'Halfbloedje, huh?' zegt ze en ze trekt zachtjes aan mijn haren. 'Interessant, zo kom je ze niet vaak tegen. Wat kan je nog meer voor truucjes?' vraagt ze nieuwschierig. Ik bekijk haar en sla mijn vleugels uit. Zo kon je het beter zien. 'Ik kan martelen en Healen. Daarnaast zijn mijn vleugels giftig. Ook kan ik het licht en het donker beheersen.' Leg ik haar uit. 'En nee ik ben een halfbloed. Half Dark Angel en Half Angel.' Zeg ik tegen het meisje dat Ariane heet.

    [Ik ga eten ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lilith Beëlza.

    'Hm-hm,' zeg ik en ik loop eens om haar heen. 'Pa zal vast wel interesse in je hebben, al heb ik geen zin om hem nu een bezoek te gaan brengen,' zeg ik ietwat sinister en ik zweef nog wat hoger. 'Erg interessant, wat dachten papa en mama ervan?' vraag ik haar, lachend. Ik heb inmiddels mijn nagels weer een paar centimeter laten groeien en mijn hoektanden weer iets puntiger gemaakt.
    'Ik ben zo gevaarlijk niet, als je me niet kwaad maakt tenminste,' zeg ik tegen haar. 'Er zijn maar twee regels: je steelt mijn sigaretten niet en mijn drank niet. Dat was het... Moet je ook een peuk?' zeg ik en strek een sigaret naar haar uit. Ze weigert. 'Oké. Dan niet.' zeg ik en steek het ding in mijn mond. Heerlijk, kunnen roken zonder dat het bijwerkingen op je heeft.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [@HurtedHeart: Bedoel je Adriana of iemand anders? :p]

    Adriana Minola

    dus wacht eerst met beoordelen tot je de feiten weet.' Zei ze grommend. "Ik ben gewend om niet iedereen meteen te vertrouwen, dat kan je dood zijn,' legde ik een beetje wantrouwend uit.
    [Als je met Ariane mij bedoeld. x'D] 'En nee ik ben een halfbloed. Half Dark Angel en Half Angel.' Legde ze uit. 'Moet ik je dan als goed beschouwen?" Vroeg ik.

    Christina Immor

    'Wie ben jij? Wat doe jij hier?' Riep ze geschrokken. Vanbinnen moest ik lachen, maar ik liet het niet merken. Mijn gezicht stond hopeloos, en het feit dat ik mijn gezicht kon laten lijken alsof ik ieder moment in huilen kon uitbarsten, maakte het helemaal af. 'Ik ben Christina,' zei ik schor. 'Ik kwam hier toevallig, ik was op zoek naar eten."


    Take me to wonderland

    .


    They fell in love, didn't they?

    Tasha Velez

    'Ik ben Christina,' zei ze schor. ik keek haar wantrouwend aan. 'Ik kwam hier toevallig, ik was op zoek naar eten,' ging ze verder. Ik keek haar nog steeds wantrouwend aan. 'Eh, ik bent Tasha. Hier een appel,' zei ik en gooide een appel naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you