• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [-_-" Schrijf gewoon.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk Donna aan die snel haar tranen weg veegd.
    Ik voel mijn hart bevriezen.
    "Is hij.." ik keek haar even aan.
    Ik hoefde geen antwoord. Ik wist het al. Hij was er niet meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Ja. Maar ze krijgt je niet." Zegt hij en staat dicht op me, waarna hij zijn lippen op de mijne drukt.
    "Dat is ook niet mogelijk." zeg ik zachtjes en druk nog een kusje op zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Zachtjes knik is en er beginnen weer tranen over mijn wangen lopen. Ik wil niet meer huilen. Ik ben moe, oververmoeid. Langzaam sluit ik mijn ogen. Het werkt verlichtend.

    Michael

    "Michael?" hoor ik naast me.
    Ik draai me om. De arts heeft zijn hand uitgestoken.
    "Ik moet hem nu wegbrengen, sorry jongen." zegt hij en hij geeft me klopje op mijn schouder.
    Ik knik begrijpend en sta op. In één keer door loop ik terug naar school. Op het schoolplein ga ik weer zitten op de plek waar ik daarnet ook zat met Charlotte. Wezeloos kijk ik voor me uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik voel de tranen branden in mijn ogen. Ondanks dat ik haar, hem en michael niet mog raakt het me wel. Ik ga naast Donna zitten en sla aarzelend een arm om haar heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Dat is ook niet mogelijk," antwoord hij voor hij me een kusje geeft.
    "Nee, je bent van mij Kyle Morgan, en ik laat je niet meer gaan."
    Ik wandel vooruit zodat hij achteruit moet tot we tegen een muur opbotsen.
    Ik veeg mijn lippen heel licht over de zijne.
    "Wel jammer dat we die condooms kwijt zijn," fluister ik met een grijns in zijn oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Samenvatting?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Pablo is dood, Charlotte en Michael hebben weer een soort ruzie. Lilly is nu bij Donna. Zo iets er is niet heel veel gebeurd.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Rustig maar Lottie, pappie troost je wel. Mijn peetvader komt bij me onder de lakens liggen en kruipt dicht tegen me aan. Hij veegt de tranen van mijn gezicht en stopt mijn knuffelbeer in mijn handen. Ik lig nog wat te snikken en hij geeft me een kusje op mijn wang. Plots voel ik zijn lippen op die van mij. Zijn hand ligt op mijn bil. Wanneer ik mijn mond open doe om iets te zeggen legt hij zijn andere hand op mijn mond.
    Schreeuwend word ik wakker. Ik heb zo hard geroepen dat mijn longen moeten vechten om lucht binnen te krijgen. Ik heb het gevoel dat ik aan het stikken ben wanneer ik ongewild begin te huilen om mijn nachtmerrie. Ik grijp naar mijn borstkas terwijl ik mezelf probeer te kalmeren. Piepend krijg ik uiteindelijk voldoende adem binnen. Zoute tranen stromen mijn mond binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wel jammer dat we die condooms kwijt zijn." Fluisterd hij in mijn oor.\
    Ik grinnik, en leg mijn armen rond zijn nek.
    "Ja." Zeg ik en kijk hem aan. "Jammer." Knik in langzaam en kijk hem recht in zijn ogen.
    Ik hou zo veel van hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar is iedereen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    lilly donna en char in de gang.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Charlotte op het Footballveld, Donna en Lilly op de gang, Michael op het schoolplein en Irial en Kyle in de gang volgens mij.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Charlotte ligt op het Football veld, Michael op het grasplein en de rest binnen geloof ik.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    NVM]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.