• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.



    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan. Verdediging is klaar en iedereen zit in de eetzaal. Iedereen heeft vrijetijd.


    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Hmm nee.' Ik glimlach zwak. Je bent alleen onverwacht over mijn pas overleden zusje begonnen meer niet hoor. Schoot het door mijn hoofd. Ik kreeg het beeld van Sarah maar niet uit mijn hoofd. Haar lachende gezicht blonde haren en blauwe ogen. Ik voelde woede om de man die haar practisch vermoord heeft.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Godsamme, de sfeer weer verpest en we waren net hier. Gezellig joh. Ik schaatste een klein stukje zodat ik voor Luke stond.
    'Hallo, ik sta hier. Laten we het maar gewoon gezellig houden, oké?' vroeg ik met een voorzichtige glimlach. Het was tenslotte mijn eerste date en ik wilde het absoluut niet verpesten.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ze schaatsten naar me toe. 'Ja je hebt gelijk.' Mompel ik en begin te schaatsen. Zo slecht was ik ook weer niet maar mijn humeur werd er niet echt beter op. Als mijn schaatsen over het ijs gingen zag ik Sarah voor me die met een grote lach een rondje draaide.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    We schaatsten een klein stukje, maar de sfeer werd er niet beter op en bleef gespannen. Uiteindelijk duwde ik Luke tegen de rand van de ijsbaan en zette beide handen naast hem neer, zodat hij niet weg zou kunnen.
    'Oke stop. Als ik iets fout heb gedaan of gezegd, moet je dat gewoon zeggen. Want ik zie ook wel dat er iets niet goed zit, ik ben niet achterlijk,' zei ik zowel beledigd als bezorgd.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik ben verbaast wanneer Kathy me tegen de rand van de ijsbaan duwt. 'Het is gewoon niet alrijd makkelijk over haar te praten snap je dat?' Ik kijk haar vragend aan. Het was stom dat ze zo deed....

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Snap je dat?' herhaalde ik hem. Snap je dat? Jeetje zeg.
    'Ik ben achttien, niet achterlijk, dat zeg ik net. Natuurlijk snap ik dat. Maar ik kan toch ook niet van te voren ruiken wanneer je er wel en wanneer je er niet over kan praten? Zeg dan gewoon dat je er nu niet over wil praten, dan had ik gewoon mijn mond gehouden, dat liever dan schaatsen met iemand die zijn plezier moet faken.' Dacht hij nu echt dat ik 24/7 rekening met zijn zusje kon houden? Ik deed mijn best en voelde heus met hem mee, maar ik had ook andere dingen aan mijn hoofd.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Ooh ik moet het zeggen, we zijn uit eten en terwijl ons voorgerecht komt zeg ik: Ohja Katherine wil je nu niet over Sarah praten?' Zeg ik sarcastisch. 'Nee dat zou de sfeer er beter van maken. Ik kan toch ook niet ruiken wanneer jij over haar gaat beginnen?!'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Fuck, daar had hij me.
    'Nee, maar zodra ik erover begon had je het wel subtiel kunnen aangeven. Maar nu bedenk ik me weer dat jongens niet zo goed zijn in subtiliteit. Jullie zijn ook allemaal hetzelfde. Weet je wat? Laat ook maar,' riep ik, ik draaide me om en schaatste zonder iets te zeggen terug naar de plek waar ik mijn schaatsen aan kon doen. Ik was zo boos en teleurgesteld, dat het me niet eens lukte de schaatsen uit te krijgen en ze inwendig begon uit te schelden.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ohja blame it on the boys. Boos volgde ik haar en begon ook mijn schaatsen uit te doen. Toen mijn schoenen weer aan waren liep ik kwaad alvast de straat op. Het was behoorlijk druk geworden.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Omdat we met Luke's auto gekomen waren, was ik gedwongen te lopen. Het probleem was dat ok de weg niet wist en ik niet helder kon denken. Ruw veegde ik de tranen die over mijn wangen liepen weg, huil nooit om een jongen, had mijn zus gezegd. Ze zijn het niet waard. Een paar jongens floten me na en beweerden dat ze wel wat 'manieren' wisten om me op te vrolijken. Ik negeerde hen waardoor de lol er al snel vanaf ging. Ik wilde alleen maar terug naar school, naar Momo.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik voel me schuldig bij het zien van haar tranen. Ik wil me omdraaien en mijn excusses aanbieden maar ze is weg. 'Katherinw?' Ik kijk rond en begin sneller te lopen in de richting waar ik haar voor het laatst zag. Dan een harde klap. Pijn vel licht en niets meer. Het lijkt of ik tussen het bewust zijn enonbewust zijn zweeft. Ik hoor gegil en roep en dan word het zwart.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Katherine?' Hoorde ik dat nou goed? Even bleef ik stil staan, wist een van die jongens mijn naam? Ik draaide me om en ziag Luke, maar voor ik ook maar een stap kon verzetten, werd hij geraakt door een auto. Ik gilde en rende eropaf, het beeld was verschrikkelijk. Luke lag voor de auto en was vrijwel helemaal bedekt met bloed, er lag zelfs een plasje op het asfalt wat steeds groter leek te worden. Ik knielde bij hem neer en begon in paniek te roepen.
    'Help! Help dan! Iemand, bel 112!' Ik was nog nooit zo erg in paniek. De bestuurder was uitgestapt, liep op ons af en begon een excuus te mompelen. Ik duwde hem weg. Intussen stond er een heuse kring om ons heen en in mijn ooghoek zag ik iemand bellen, vast de alarmlijn. Dit was allemaal mijn schuld.
    'Luke?' vroeg ik terwijl ik zijn hand had vastgepakt. Tranen stroomden weer, maar deze keer liet ik ze vloeien.
    'Luke hoor je me? Het komt goed, oké? Het komt goed, dat beloof ik. O God, het spijt me. Blijf alsjeblieft bij me,' zei ik met een trillende stem.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Mijn hoofd deed pijn en mijn gedachten waren wazig. Ik kon dingen horen maar begreep de betekenis ervan niet. Wel wist ik dat Katherine tegen me sprak. Mijn rug brande en het was me niet duidelijk waarom ik op de grond lag. Ik wil me bewegen maar het lijkt wel alsof ik bevroren ben. 'Hmmm.' Is het enige dat ik er met veel pijn en moeite uit krijg. Ik draai mijn hoofd lichtjes maar dat doet zoveel pijn dat ik het niet nog eens probeer.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Sht, niet praten, niet bewegen. Ik hoor de sirenes al.' Tot de ambulance er was sprak ik tegen Luke, iets wat ik ooit geleerd had. Zo konden de slachtoffers zich ergens op concentreren en zouden ze niet wegzakken.
    Twee ambulancebroeders stapten uit, legden Luke op een brancard en tilde hem in de ambulance. De politie was ook gearriveerd en voordat ze me vragen konden stellen, was ik mee de ambulance ingestapt.
    De reis was verschrikkelijk, Luke werd aan allerlei draadjes gekoppeld en de rit duurde voor mijn gevoel te lang. Het 'biepen' van de motoren maakten me extra zenuwachtig. Zo bleef ik de hele tijd bij Luke, tot hij de operatiekamer in werd gereden en de dokters me er niet langer doorlieten.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Katherine blijft praten tot ik voel hoe ik ergens op word gelegt. Het doet pijn. Mijn haar plakt en ik weet niet waarom. Er is een stekende pijn in mijn ribbenkast en ik doe mijn uiterste best om wakker te worden. Ik word rustig wanneer ik een regelmatig piep geluid hoor. Een hartmonitor? Dan komen we weer in bewegong ik voel een drempeltje en dan nog meer stemmen. 'Verdoof hem' Wat waarom? 'Een auto ongeluk? Gebroke ribben?' Er word ieta op mijn neus en mond gedrukt en ik zat weg.