• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.



    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan. Verdediging is klaar en iedereen zit in de eetzaal. Iedereen heeft vrijetijd.


    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Omfg ik lees iets over ambulance, auto luke ? Wauw samenvatting morgen aub qq


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Luke en Katherine zouden samen gaan schaatsen, maar kregen ruzie. Katherine was van hem weggelopen en toen wilde Luke erachteraan gaan, maar hij werd onderschept door een auto. Nu ligt hij in het ziekenhuis. (: ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik zat al uren in de wachtkamer, maar het voelde als dagen. Zenuwachtig liep ik heen en weer, een zuster had gevraagd of ik koffie wilde. Natuurlijk wilde ik geen koffie, de adrenaline stroomde al genoeg door mijn lijf.
    Eindelijk gingen de zware klapdeuren open.
    'Katherine Fowler?' vroeg een van de chirurgen. Ik had mijn naam moeten zeggen toen we binnen kwamen, vandaar dat hij dat wist.
    'Ja, ik,' maakte ik duidelijk. De chirurg gebaarde dat ik moest gaan zitten en gelijk gingen er erge dingen door mijn hoofd. Hij had het niet gehaald, wat wil je ook met zo'n hoofdwond?
    'De operatie is geslaagd.' O Godzijdank! 'Je vriend maakt het prima, maar ligt nu op de verkoeverkamer. Zijn situatie is stabiel, we weten alleen nog niet of hij met, of zonder hersenschudding wakker wordt. Daarom lijkt het ons verstandig als je erbij bent wanneer hij wakker wordt, dan heeft hij meteen iets van een herkenningspunt in de vreemde kamer.' Ik knikte en liep met de chirurg mee naar Luke's kamer. Het was verschrikkelijk hem in dat bed te zien liggen. Luke lag op zijn rug en had zijn ogen gesloten, nog steeds zat hij onder de slangetjes die met een infuus of een monitor verbonden waren. Hopelijk kon ik dit beeld ooit nog van me afschudden.
    Ik bedankte de chirurg, nam de stoel van het raam vandaan en schoof diezelfde stoel dichter bij Luke's bed, waar ik opnieuw zijn hand vast pakte en met de mijn duim over de rug van zijn hand streelde. Nu was het enige wat ik kon doen wachten.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ken je dat gevoel dat je heel lang geslapen heb en wakker word? Dat voelde ik nu maar dan 10 keer erger. Mijn hoofd deed pijn en er zat iets omheen. Verband? Nu ik wakker begon te worden begon ik ook te voelen. Iemand had mjjn hand bast en streelde die. Ik hoorde ge piep van machines en er zat iets in mijn andere hand. Ik frons en draai mijn hoofd een beetje. Ik had het benauwd maar kon wel ademen. Met veel moeite open ik mijn ogen. Mijn zicht is eerst wazig maar word scherper. Ik zie een kamer erg wit. En Katherin ze zit naast me en houd mijn hand vast. Ze kijkt niet naar me maar lijkt alleen mijn hand te zien. 'Katherine?' Mijn stem klinkt zacht en hees. Het klonk ongevovelijk stom als ik eerlijk was.

    [ Thaaankss ! Ik zit thuis...urghh...xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik had geen idee hoe lang ik daar al zat, maar het was lang. Al die tijd had ik Luke's hand vast en gestreeld, ik was ook niet van plan deze los te laten. Het gepiep wat me eerst zenuwachtig had gemaakt, was intussen eigenlijk rustgevend geworden en had me bijna in slaap doen zakken.
    'Katherine?' hoorde ik iemand zacht zeggen.
    'Hm?' antwoordde ik onbewust en al bijna in slaap. Ik opende mijn ogen en herrinnerde me meteen weer alles.
    'Heeeeey,' glimlachte ik en ik hield mijn stem op een zachte toon. Luke zal wel hoofdpijn hebben gehad.
    'Doe maar rustig aan, ik ben hier.' Ik wist dat ik de dokter moest halen, maar ik wilde eerst nog even alleen bij Luke zijn.


    everything, in time

    Luke Charels Sanz - Hond Sem

    'Heeeey, doe maar rustig aan, ik ben hier.' Ik haal diep adem en sluit nog even mijn ogen. Wanneer ik ze weer open kijk ik naar haar. 'Hoe gaat het?' Ik schraap mijn keel maar mijn stem blijft hees. Ik strijk met trillende hand over mijn hoofd. Tussen het verband steken plukken haar uit. 'Wat is er gebeurt?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Het deed me goed om te horen dat Luke nog wist wie ik was , dan had hij tenminste geen geheugenverlies, denk ik.
    Ik snikte kort en schudde lachend mijn hoofd toen hij vroeg hoe het met me ging.
    'Met mij gaat het prima.' Ik ging even rechtop zitten en begon uit te leggen wat er gebeurd was.
    'We hadden ruzie. Ik liep van je weg maar om de een of andere reden kwam je achter me aan. Alleen werd je onderschept door een auto, aangereden dus. Je hebt een gat in je hoofd, wat is gehecht, geloof ik. Dat en twee gekneusde ribben, dat is wat de dokteren me tot nu toe hebben verteld.' Wederom schudde ik mijn hoofd, deze keer echter zonder de lach.
    'Het spijt me zo, kijk hoe je er nu bij ligt. Het spijt me echt Luke.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik fronsde. Ik kon me niets meer herinneren van wat er was gebeurd en zo te horen klonk het vreemd. 'Het spijt me zo, kijk hoe je er nu bij ligt. Het spijt me echt Luke.' Ik strek mijn hand een beetje uit en pak die van haar vast. 'Het is niet jou schuld, ik rende voor die auto.' Ik klink schor en haal een hand door het haar dat ik erdoor kan halen. 'Hoelaat is het?' Mijn hoofd doet pijn en mijn zicht is een beetje wazig.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik geloofde er niets van, het was wel mijn schuld, maar ik wilde het er niet meer over hebben. Snel wierp ik een blik op de klok.
    'Het is zeven uur 's avonds. Je hebt ongeveer acht uur geslapen dus. Hoe voel jij je? Zal ik een dokter halen?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Het is zeven uur 's avonds. Je hebt ongeveer acht uur geslapen dus. Hoe voel jij je? Zal ik een dokter halen?' Zeven uur? Had ik acht uur geslapen? 'Nee.. Nee hoeft niet.' Ik knijp mijn ogen samen als ik mijn hoofd te snel naar haar toe draai. 'Ben je niet moe?' Mompelde ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Jawel,' zuchtte ik. 'Ik heb even geslapen tussendoor, maar ik wilde niet weg. Luke, ik ga toch even een dokter halen,' zei ik waarna ik snel de kamer uitliep en iemand wenkte. De dokter maakte een gebaar dat hij zo zou komen en dus liep ik weer terug.
    'Er komt zo iemand aan, kan ik iets voor je doen?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Er komt zo iemand aan, kan ik iets voor je doen?' Ik knik als teken dat ik het heb begrepen. 'Nee, of nou misschien wil je Liam en mijn ouders bellen?' Dat laatste was onzeker, ik wist niet of ze het erg zou vinden om mijn ouders aan de telefoon te hebben.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ehh,' ik twijfelde even. Zijn ouders? Maar toen ik Luke zag liggen, kon ik niet weigeren. 'Goed.' Ik nam Lukes mobiel en typte de nummers van Liam en zijn ouders over. Het gesprek met Liam was snel voorbij, hij zou er direct aankomen.
    Ik ijsbeerde een tijdje over de gang en had uiteindelijk het lef om te bellen.
    'Goedeavond mevrouw, u spreekt met Katherine een eh.. Vriendin van Luke. Ja, van school.' God wat voelde ik me debiel.
    Ik vertelde het nieuws en moest haar vervolgens kalmeren, na ongeveer een kwartier hing ik op en liep ik terug naar Luke.
    'Zowel Liam als je ouders komen eraan. Liam klonk nogal, weet ik het. Maar dat is ook niet raar na, je weet wel.'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Oke.. Ja ik kom eraan!' Ik hang op en ren naar mijn kamer. De zenuwen adrnaline en weet ik veel wat gieren door mijn lijf. Mijn broetje in het freaking ziekehuis. Wat had mijn familie met auto's?

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Zowel Liam als je ouders komen eraan. Liam klonk nogal, weet ik het. Maar dat is ook niet raar na, je weet wel.' Ik knik. 'Dankje Kathy.' Ik glimlach naar haar. Mijn wang plakt en ik ga er langs met mijn hand. Opgedroogt bloed. 'Heb je een misschien een doekje ofzo? Dan ziet het er minder erg uit als ze komen.' Lach ik en wijs naar mijn wang.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Je bent ongelooflijk. Net aangereden en waar maakt meneer zich druk om? Zijn uiterlijk,' ik grinnikte. In de kamer was een klein aanrechtje waar ik een doekje nat maakte en er vervolgens Luke's gezicht mee schoonmaakte. 'Anders nog iets?' vroeg ik lachend.


    everything, in time