• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Iedereen een pb sturen of ze nog verder willen met de rpg?
    Want de rpg eigenares heb ik ook al een tijd niet gezien o-O.

    Mjah, Scotch komt ook niet zo vaak online. :[
    En ik zal maar niet naar Luna en Fateh komen nu. (;

    Randomness schreef:
    (...)
    Mjah, Scotch komt ook niet zo vaak online. :[
    En ik zal maar niet naar Luna en Fateh komen nu. (;


    Dat word binnenkort overleggen met Scotch i think..
    Heb geen zin dat dit ook dood loopt net als de andere lyle house rpg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Het begint zwaar dood te lopen?]

    SomeMusic schreef:
    [Het begint zwaar dood te lopen?]

    I know. En dit was net zo'n leuke RPG D:

    [Idd, het was zo leuk.. Dammit, ik twijfel.. Ik heb een topic waar mensen kunnen stemmen op rpg ideeën. 2012, een rampen rpg scoort goed, maar ik heb volgende week 4 zware toetsen.. Dus zelf kan ik dan niet posten.. :( Dus, ik denk dat ik die over twee weken ga aanmaken.]

    SomeMusic schreef:
    [Idd, het was zo leuk.. Dammit, ik twijfel.. Ik heb een topic waar mensen kunnen stemmen op rpg ideeën. 2012, een rampen rpg scoort goed, maar ik heb volgende week 4 zware toetsen.. Dus zelf kan ik dan niet posten.. :( Dus, ik denk dat ik die over twee weken ga aanmaken.]

    Ik heb zelf al een RPG, maar ik denk dat ik een slot erop aan ga vragen, want ik wil een andere gaan maken een hij loopt voor geen meter.

    Fateh
    'Heb je die nog nodig?' vroeg ik aan hem. 'Heb je lekker geslapen trouwens?'`vroeg Luna er snel achteraan. Ze hield een paar ijsblokjes in haar hand. 'Nee voorlopig niet geloof ik,' zei ik rustig. 'En ja best wel. Slapen werkt meestal ook erg rustgevend en ik was gewoon moe.' Het was fijn dat Luna me had laten afkoelen. Ik ging weer languit op mijn rug in het gras liggen.

    Luna Leroux

    Nee voorlopig niet geloof ik,' zei hij. ik legde de ijsblokjes in het schaaltje. 'En ja best wel. Slapen werkt meestal ook erg rustgevend en ik was gewoon moe,' zei hij. Ik glimlachte, het had geholpen. Fateh ging weer languit op zijn rug liggen. 'Is het goed als ik erbij kom liggen?' vroeg ik aan hem. Dit keer was ik diegene die beetje moe was geworden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, ik probeer wel wat.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik had de ronde door Rio gewonnen. Dit spel hadden we thuis ook. Ik en mijn broer speelden het vaak. Mijn zus vond dat ik net een jongen was.
    Ik keek op de Highscore lijst en zag dat Fuuu op 1 stond. De scores waren niet alleen van het huis, dus wie weet wie dat was. Ik zag wel dat ik op plek 2 kwam. Maar, wacht eens. Fuuu was met dit spel mijn broers nickname, omdat hij altijd zo hield van de Rage Comics.
    Staat 'ie toch eindelijk op 1, dacht ik.

    Voor wie het niet weet, het spel is Tony Hawk Downhill Jam.
    Die hebben we thuis ook, doe ik altijd met m'n pa. (;

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:41 ]

    Fateh
    'Is het goed als ik erbij kom liggen?' vroeg Luna. 'Ik vind het best. Ik denk dat ik ook nog even ga slapen,' zeg ik. Snel gaap ik nog eens. Ik pak mijn vest en leg het over me heen. Ik rol op mijn zij en sluit mijn ogen weer. Rust en slaap, dat was wat ik nu nog nodig had. 'Sorry dat ik zo ongezellig ben, het was gewoon een lange nacht geweest,' zeg ik zacht. Ik was al bijna weer aan het slapen.

    Luna Leroux

    'Ik vind het best. Ik denk dat ik ook nog even ga slapen,' zei Fateh en hij gaapte. Hij pakte zijn vest, gebruikte hem als een deken en ging op zijn zij liggen. 'Sorry dat ik zo ongezellig ben, het was gewoon een lange nacht geweest,' zei hij nog zacht. Ik ging naast hem liggen en keek hem aan. 'Het geeft niet. Ben blij dat ik je kon helpen,' zei ik zachtjes en deed mijn ogen dicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Het geeft niet. Ben blij dat ik je kon helpen,' zegt Luna zacht. Ik murmel nog iets dat op oke moet lijken, maar ik slaap al. Helemaal opgerold lig ik onder mijn vest. Helaas gaat het slapen dit keer niet droomloos. [ik ben even door mijn inspiratie heen...]

    [Ik ook XD als het en onsrustige droom is dan word hij warm & dan word luna daardoor wakker en daarna zien we wel?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik vind het best, ik typ wel een stukje moment]

    Fateh
    Ik was nog niet goed en wel in slaap of ik begon al te draaien. Gelukkig kwam ik niet tegen Luna aan dus ze zou niet wakker worden. Langzaam zag ik alle beelden terug komen. Ik begon die ene dag weer voor me te zien, opnieuw te beleven.
          De jongens lachte me uit. We stonden op een zomerdag op het schoolplein nog voor school. Het was een warme dag en ik droeg zoals gewoonlijk een vest. Gisteren was het nog regenachtig geweest, maar vanmorgen was het weer omgeslagen. Ik had nog geen tijd gehad om mijn vest uit te trekken. Ze lachten me altijd uit op zo'n momenten. Een enkele vriend durfde een poging te wagen om het te laten stoppen, maar die werden meteen in elkaar geslagen door de oudere jongens. Ik was ook redelijk groot, maar zei niets. Ik kwam niet voor mezelf op waardoor ze harder gingen lachen. Ik voelde me warm worden. We stonden aan de rand van een stukje bos op de speelplaats. Van binnen werd ik boos, maar liet het aan de buitenkant niet merken. Nu had ik er genoeg van! Ik concentreerde me te hard op de jongen die het hardste lachten en ik zag vuur bij zijn voeten ontstaan. Ik had het te laat door om het te beseffen, zijn schoenen hadden al vlam gevat. Hij schreeuwde het uit van pijn. Mijn vriend pakte mijn arm en trok me weg. Het vuur doofde door het verbreken van mijn concentratie. Hij kreeg erdoor wel een brandwond op zijn hand. De jongen lag te spartelen van de pijn. Ik probeerde mijn handen koud te krijgen om zijn benen en voeten wat af te laten koelen, maar hij wou me niet geloven. Met een ambulance werd hij naar een brandwondencentrum gebracht. Ik werd geschorst voor iets wat ik maar half gedaan had. Mijn kant van het verhaal werd niet gevraagd.
          Ik bleef onrustig woelen en draaien. Waarschijnlijk was ik weer heet geworden. Ik kreeg niet mee dat ik ineens tegen Luna aan lag.