• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Luna begon weer met mijn haar te spelen nadat ik dat gezegd had. 'Je haar voelt trouwens lekker aan, wist je dat?' vroeg ze. Met een plukje begon ze onder mijn neus te kriebelen. Even moest ik lachen. 'Voel maar,' zei ze lachend. 'Grappig,' zei ik. Ik lag hier met ijs in mijn nel en op mijn buik, ieder normaal persoon zou me voor gek verklaren. Niemand zou dit lekker vinden en zo wie zo niemand zou dit zonder kleerscheuren overleven.

    Luna Leroux

    Fateh moest even lachen toen ik hem kriebelde met zijn eigen haar. 'Grappig,' zei hij. Ik glimlachte naar hem. Ik ging op mijn onderarmen leunen. Het deed eventjes zeer, maar als ik ze niet bewoog dan ging het wel. Ik gooide me hoofd naar achteren en deed mijn ogen dicht. 'Gaat het al weer een beetje?' vroeg ik met gesloten ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Gaat het al weer een beetje?' vroeg Luna. Ik zucht even. 'Het gaat wel,' zeg ik. 'Ik ben weer wat rustiger en heb het gevoel dat ik nog even rustig ga zijn.' Even wissel ik het ijs in mijn nek en op mijn buik. Mijn ademhaling was al een stuk rustiger en mijn lichaam was weer redelijk koud. 'Echt sorry dat ik je verbrand heb. Ik weet niet wat ik had waardoor ik een nachtmerrie kreeg,' zeg ik zacht.

    [Mijn inspiratie raakt nu alleen wel op]

    Luna Leroux

    'Het gaat wel,' zei hij. 'Ik ben weer wat rustiger en heb het gevoel dat ik nog even rustig ga zijn,' voegde hij er aan toe. Ik hoorde wat geritsel. Waarschijnlijk verwisselde hij zijn ijs. Ik hoorde dat zijn ademhaling rustiger was dan zo net. 'Echt sorry dat ik je verbrand heb. Ik weet niet wat ik had waardoor ik een nachtmerrie kreeg,' zei hij zacht. 'Het is al goed,' zei ik met een glimlach. Ik ging op mijn rug liggen met mijn handen op mijn buik. Er was nog steeds een zacht briesje. Dat briesje voelde heerlijk over mijn armen en handen. 'Weet je? Ik droomde dat ik verbrandde. Dat was op zich wel apart toen ik wakker werd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik zette het spel uit en ging op een bank liggen. Ik keek naar het plafond. Ik zuchtte. Zo'n beetje iedereen hier had elkaar. Gek hoe snel iedereen een band krijgt met elkaar, alleen ik niet echt.

    Lol, tijd voor zieligheid x'd

    [ja die van mij ook..... verzin maar wat ik val wel in]

    Fateh
    'Weet je? Ik droomde dat ik verbrandde. Dat was op zich wel apart toen ik wakker werd,' zei Luna. 'Ik zou het niet weten. Ik werd wakker doordat je in mijn oor schreeuwde,' reageerde ik. Ze had geschreeuwd om me wakker te maken. Pas toen had ik meegekregen dat ik tegen Luna aanlag en mijn droom ook fysiek was geworden. 'het was weer verschrikkelijk om het weer te zien. Ik zag weer voor me hoe ik die jongen verbranden en wat er allemaal gebeurde.'

    [Chiya mag van me best naar Fateh en Luna toe komen als je je verveeld]

    Luna Leroux

    'Ik zou het niet weten. Ik werd wakker doordat je in mijn oor schreeuwde,' zei hij. Ik bleef liggen met gesloten ogen. 'het was weer verschrikkelijk om het weer te zien. Ik zag weer voor me hoe ik die jongen verbranden en wat er allemaal gebeurde,' zei hij. 'Dus het was goed dat ik in je oor schreeuwde?' vroeg ik met een klein lachje er door heen. Ik wist nu niet precies wat ik wel en niet kon zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Dus het was goed dat ik in je oor schreeuwde?' vroeg Luna. Ik moest even denken. 'Ik weet het niet,' mompel ik. Dat antwoord gaf ik niet vaak. Meestal had ik een mening of zei ik niets. 'Ik weet niet of het goed was of niet. Ik weet niet wat ik had gedaan als je dat niet had gedaan. Ik weet het nu gewoon even niet.' Ik sluit mijn ogen. Ik had geen mening en geen idee na wat er gebeurd was. Waarom was ik ineens zo open? Ik zucht even. Ik weet het gewoon niet meer.

    [ik ga zo tv kijken, weet niet wanneer ik reageer]

    [Is goed (:]

    Luna Leroux

    'Ik weet het niet,' mompelde hij. Ik keek hem aan. 'Ik weet niet of het goed was of niet. Ik weet niet wat ik had gedaan als je dat niet had gedaan. Ik weet het nu gewoon even niet,' zei hij en sloot zijn ogen. Ik deed mijn hoofd schuin en dacht even na hoe ik het zou gaan zeggen. 'Ik denk dat het nu slecht is om te denken van, wat als? Die vragen slopen je,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Ik denk dat het nu slecht is om te denken van, wat als? Die vragen slopen je,' zei Luna. Weer moest ik denken. Wat moest ik nou? Ik was het even gewoon zat. Ik wou geen spanning in mijn lichaam meer. 'Dan slopen ze me maar,' zeg ik zacht. Luna zou zich het te veel aantrekken als ik het hardop zou zeggen. 'Ik heb er gewoon even genoeg van. Het zal me nu niks uitmaken als mijn lichaam helemaal uitgeput raakt.'

    Luna Leroux

    'Dan slopen ze me maar,' zei hij zachtjes. Ik zuchtte. 'Ik heb er gewoon even genoeg van. Het zal me nu niks uitmaken als mijn lichaam helemaal uitgeput raakt,' zei hij. 'Zo moet je niet denken,' zei ik uiteindelijk.

    [Ok. mijn inspiratie raakt nu echt op XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh gaat gezellig doen bij de rest dus Luna kan meekomen dan zijn we met meer om te schrijven

    -Fateh-
    Luna zucht. 'zo moet je niet denken,' zegt ze na een tijdje. Ik ga weer zitten en kijk haar aan. Ze had aardig wat blaren en dingen overgehouden aan mijn ongeluk. 'zo voelt het nu wel,' mompel ik. Wat kon ik anders doen? Ik zucht nog eens en sta op. Ik stop alles weer in de tas en kijk naar Luna. 'ik ga weer naar binnen even ergens liggen en proberen rustig te blijven. Je mag best meekomen als je wilt,' zeg ik en ik draai me om. Met een rustige pas loop ik naar binnen toe. Vanuit de gang zie ik iemand in de vrijetijdsruimte zitten. Om nu helemaal alleen te zijn wou ik niet. Ik zette de tas in de keuken en liep de vrijetijdsruimte binnen. Iemand was een of ander skatespel aan het spelen op de Wii. Met een of laat ik me languit op de bank vallen met mijn vest over me heen. Waarschijnlijk zouden ze me maar raar vinden, maar ach zolang ik rustig bleef kon het me niet schelen.

    [ik bedoel Chiya]

    Luna Leroux

    'zo voelt het nu wel,' mompelde hij. Hij zuchtte en stond op. 'Ik ga weer naar binnen even ergens liggen en proberen rustig te blijven. Je mag best meekomen als je wilt,' zei hij. Hij draaide zich om en liep naar binnen. Ik wachtte eventjes, maar pakte ten slotte mijn spullen en liep achter hem aan. Hij liep de vrijetijdsruimte in. Ik volgde hem. In de ruimte zag ik Chiya zitten. Ik ging op een bank zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik zette het spel uit en draaide me om. Ik merkte nu pas dat de jongen en Luna in de kamer waren.
    'Oh,' zei ik geschrokken. 'Hoe lang zijn jullie er al?' Ik klonk licht paniekerig, geen idee waarom.

    Tot moggel (;

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:56 ]