• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hij is zo heet, dus kans op brandwondjes? ;d]

    Luna Leroux

    Kort nadat ik mijn ogen had dicht gedaan viel ik al in slaap. Zo heel vaak droomde ik niet. Ik liep over een veld. Het was lekker warm. Ik had dezelfde kleren aan als hoe ik in slaap viel. Een spaggethie shirtje en een broek. Alleen het werd warmer. Waardoor wist ik niet, maar het werd maar warmer en warmer. Ik keek naar mijn armen en er kwam een rooie gloed op. Het werd rooier en rooier. Het begon zeer te doen en niet zo beetje ook. Me ogen gingen van de pijn wagenwijd open. Ik keek recht tegen een slapende Fateh aan, die tegen mij aanlag. Fateh was gloeiend heet. Wat ik dus droomde was niet echt een droom. Geschrokken kroop ik achteruit en bekeek ik me arm en al. Zo rood als een biet. 'Fateh!' riep ik. Ik haalde zijn vest weg en pakte zijn bovenarmen en probeerde hem wakker te schudden. 'Fateh!! Fateh!!' riep ik weer. Af en toe haalde ik mijn handen weg om er tegen aan te blazen. Ik probeerde ijsklontjes te verschijnen, maar mijn concentratie was compleet weg. 'Fateh word wakker!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [zekers zekers]

    -Fateh-
    Onrustig woelde ik verder. Iemand was in m'n oor aan het schreeuwen. Het paste precies in mijn droom dus het verbaasde me niet veel. Toen iemand aan me begon te duwen besefte ik pas dat dit geen droom meer is. Ik schrik wakker. 'godmejaar ik lag te slape-' begon ik geïrriteerd. Even later zag ik dat het Luna was. 'ow sorry.' haar armen waren rood. Geschrokken krabbelde ik naar achter en trok mijn knieën op. Klotezooi! Dacht ik. Ik had weer iemand verbrand. Met opgetrokken knieën zat ik onrustig en schuldig naar Luna te kijken. Met een onrustige ademhaling hijgde ik nog na van alles. Ik was dus gloeiend heet en was per ongeluk tegen Luna aan gaan liggen.

    Luna Leroux

    'Godmejaar ik lag te slape-' begon hij. Blijkbaar zag hij dat ik het was, want hij haakte zijn zin af. 'ow sorry,' zei hij daarna. Hij bekeek me armen en kroop daarna vlug bij me vandaan. Onrustig zat hij daar met zijn knieën op getrokken. Hij hijgde en keek mij aan. Ik kroop naar hem toe en ging naast hem zitten. Ik voelde zijn warmte heel goed, ook al raakte ik hem niet aan. Dat maakte mij niets uit. Met mijn hand ging ik door zijn haren. Het deed pijn, maar ook dat maakte mij niets uit. 'Sstt,' begon ik. 'Het komt goed, wees maar rustig,' zei ik zachtjes. Ik bleef zo tegen hem praten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [nu ik het zo lees scheld ik echt vaag..........coowl!]

    -Fateh-
    Luna kwam langs me zitten. Haar hand ging door mijn haar. Het zou haar pijn doen, dat wist ze. Zacht bleef ze tegen me praten. 'Nahtmerrie... Klote flashback,' zei ik moeizaam. Mijn ademhaling was te onrustig. 'ik zag weer voor me hoe ik een jongen liet branden.' ik huiverde al bij de gedachten. Ik pakte bet bakje met ijsklontjes en goot het achten in mijn shirt.

    [Godmejaar komt van kabouter wesley geloof ik XD dus zo vaag vond ik het niet]

    Luna Leroux

    'Nahtmerrie... Klote flashback,' zei hij moeizaam. Ik hoorde dat zijn ademhaling nog steeds niet rustig was. 'Ik zag weer voor me hoe ik een jongen liet branden,' zei hij er na. Hij pakte het bakje met ijsklontjes en gooit het achter bij zijn shirt in. Ik hielt de ijsklontjes met me vrije hand tegen, zodat ze niet onderin zijn shirt eruit vallen. Ik deed mijn ogen dicht en probeerde ijsklontjes in het bakje te voorschijn te halen. Het ging moeizaam. Mijn aandacht was meer bij Fateh en mijn brandplekken, dan bij die ijsklontjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    De ijsklontjes op mijn rug smolten al snel en ik zag dat Luna moeite had met nieuwe erbij te halen. Ik stond op en keek haar aan. 'moment ik ben zo terug,' zei ik snel en springtte naar het gebouw terug. Ik trok de deur weer open en liep naar de vriezer. Ik greep onderweg een tas mee en stopte daar alle coolpacks en andere dingen van ijs in om zo weer terug te sprinten. De gas was aardig vol en ik was snel weer bij Luna. Ik zette de tas neer en ging weer zitten. Snel legde ik wat uit de tas op Luna's handen en armen. Eerst Luna, daarna pas mezelf. Met een bezorgd gezicht keek ik naar haar terwijl ik op een klein afstandje bleef zitten.

    Luna Leroux

    Het lukte me niet echt om nieuwe ijsklontjes erbij te halen. Fateh die stond op. Ik keek hem aan en hij mij. 'Moment ik ben zo terug,' zei hij en sprintte naar binnen. Verbaasd bleef ik naar de deur staren. Ik keek naar mijn handen en zag dat er aantal blaasjes op waren verschenen. Eventjes later kwam hij er weer aan met een tas. Hij legde wat koude dingen op mijn armen en handen. Daarna deed hij pas zich eigen. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Op een klein afstandje bij me vandaan zag ik Fateh bezorgd naar me kijken. Ik legde de spullen in de tas en ging bij hem zitten. 'Maak je om mij maar geen zorgen,' zei ik zachtjes tegen hem. Met mijn hand wreef ik zachtjes over zijn rug. 'Het komt goed. Het was een ongelukje. Maakt niet uit. Het komt goed,' fluisterde ik. 'Je kan rustig worden. Het is ok,' zei ik en omhelsde hem.

    [Als Fateh nog te warm is XD dan knuft Luna gewoon door en kan die hitte haar gewoon niks schelen ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Maak je om mij maar geen zorgen,' zei Luna en ze wreef over mijn rug. 'Het komt goed. Het was een ongelukje. Maakt niet uit. Het komt goed. Je kan rustig worden. Het is oke.' Ze omhelsde me, ondanks alles. Ik wurmde me los uit haar greep en gaf haar weer iets voor haar handen. Rustig ga ik weer op mijn rug liggen. Ik doe mijn best om rustig te blijven ademen.

    [Ik zie nu pas dat die ene zinnetje van maakt niet uit enzo best krom neer gezet is XD]

    Luna Leroux

    Fateh wurmde zich los toen ik hem omhelsde. Waarom? Hij gaf weer iets voor mijn handen en ik rolde met mijn ogen. Ik keek Fateh aan, maar Fateh was al weer op zijn rug gaan liggen. Ik maakte één hand vrij en ging ermee door zijn haren. 'Kan ik iets voor je doen? of moet ik iets voor je halen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoi allemaal!;p
    Nog een personage nodig? (A)_O_:OxD


    If there's no risk, there's no reward.

    [Van mij mag je.. moet je ff het rollentopic opzoeken.. Hier loopt het alleen wel snel dood..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [je weet dat Fateh langer krullend haar heeft hé]

    Fateh
    'Kan ik iets voor je doen? of moet ik iets voor je halen?' vroege ging weer met een hand door mijn haar. 'Nee het lukt wel,' zeg ik. Mijn hand gaat naar de tas en pakt er een coolpack uit. Rustig leg ik hem onder mijn shirt. 'Je kunt me beter niet meer aanraken, je doet jezelf alleen maar pijn,' mompel ik. 'je kunt beter uit mijn buurt blijven.'

    [sorry moet eten doeii]

    [Ik weet dat ;D eerst niet.. toen dacht ik van; hij had toch lang haar? Dus toen ging ik kijken ;D Maar dat was van de week ;d En door iemands haren gaan is gewoon leuk xd
    & Eetse ;D]

    Luna Leroux

    'Nee het lukt wel,' zei hij. Hij pakte een coolpack uit de tas en legde die onder zijn shirt. 'Je kunt me beter niet meer aanraken, je doet jezelf alleen maar pijn,' mompelde hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Je kunt beter uit mijn buurt blijven.' Ik schudde weer mijn hoofd. 'Nee,' zei ik vast besloten. 'Ik blijf hier en ik blijf je aanraken. Ook al doet het mij zeer, als het jou rustig maakt is het goed,' zei ik en ik keek hem aan.

    [Serieus.. als dit in echt gebeurde en iemand die ik eerste dag ken en die doet dat allemaal bij mij dan zou ik iets hebben; WTF HELP D: XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ja we gingen dus nog niet eten^^ en ja bij zoiets heb je inderdaad zoiets van en wat nu?!]

    Fateh
    'Nee,' zei Luna vast besloten. 'Ik blijf hier en ik blijf je aanraken. Ook al doet het mij zeer, als het jou rustig maakt is het goed,' vervolgde ze. Ze was koppig. Ondertussen had ik ook wat ijs in mijn nek gelegd. 'Je moet jezelf geen pijn doen vanwege mij. Dat wil ik niet,' mompel ik. Langzaam begon ik bij te komen. Klote nachtmerries ook altijd. De kou bleef altijd heerlijk. 'Nu kun je weer, als het goed is ben ik redelijk afgekoeld.' Ze moest leren inzien dat ze zichzelf niet zoveel pijn moest doen vanwege mij.

    [Echt hea XD]

    Luna Leroux

    'Je moet jezelf geen pijn doen vanwege mij. Dat wil ik niet,' mompelde hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Nu kun je weer, als het goed is ben ik redelijk afgekoeld,' zei hij. Hij had ondertussen ijs in zijn nek gelegd. Ik durf te wedden dat zo beetje ieder mens die er zo bij ligt gewoon onderkoeld raakt. Ik ging met zijn haren spelen. Ik ging straks wel op zoek naar een naald en een doekje. 'Je haar voelt trouwens lekker aan, wist je dat?' zei ik. Ik pakte een plukje en kriebelde ermee onder zijn neus. 'Voel maar,' zei ik met een lach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you