• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Toen de ijsblokjes waren gesmolten keek ik naar Luna. Ik zag dat ze nog een schaaltje had. Dankbaar legde ik er weer een paar op mijn buik. Ik sloot mijn ogen weer. De kou bracht me langzaam verfrissing. Het zorgde ervoor dat de stress even verdween. 'straks zal ik nog een koude douche nemen, dat werkt ook wel,' mompel ik. Ik bleef mijn ogen gesloten houden. Een normaal mens had het ijskoud gevonden, maar ik niet. Ik vond zoiets in alle tijden verfrissend. Als het nu winter was zou ik in de sneeuw zijn gaan liggen.

    Chiya gaat lekker de hele nacht Wii'en, ik moet gaan (;
    Tor morgen allemaal.

    OT:
    Zelfs ik heb door dat of Luna Fateh leuk vindt of andersom. En ik ben 11, kun je nagaan :"D

    Luna Leroux

    Ik bleef mijn ogen gesloten houden. Ik wist niet of het er al was of niet. Ik hoorde gerammel en deed me ogen open. Fateh pakte een paar ijsblokjes en legde die op zijn buik. 'Straks zal ik nog een koude douche nemen, dat werkt ook wel,' mompelde hij. Hij hielt zijn ogen gesloten. Ik schoof het bakje beetje op en ging naast hem liggen. Of hij accepteerde het, of hij liep nu weg, of het kon hem niks schelen. Toch bleef ik liggen en keek ik naar de wolken. Ik was nu wel beetje moe geworden door dat schaaltje.


    [Trusten Chiya, en gaat dat niet altijd zo in films en boeken? iedereen ziet het behalve zij zelf ;P]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 22:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Randomness schreef:
    Chiya gaat lekker de hele nacht Wii'en, ik moet gaan (;
    Tor morgen allemaal.

    OT:
    Zelfs ik heb door dat of Luna Fateh leuk vindt of andersom. En ik ben 11, kun je nagaan :"D

    Wie weet, Fateh kan erg onvoorspelbaar zijn

    Sioux schreef:
    (...)
    Wie weet, Fateh kan erg onvoorspelbaar zijn


    Dat is nou weer minder leuk ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je schreef Moon ipv Luna ^^

    -Fateh-
    De afgelopen nacht had ik slecht geslapen. Nu pas merkte ik hoe moe ik nog was. Ik voelde nog hoe Luna langs me kwam liggen en legde de laatste paar ijsblokjes op mijn buik. Het duurde niet heel lang voordat ik in slaap viel. Mijn ademhaling was rustiger en ik werd een beetje kouder. Gelukkig sliep ik altijd zonder te dromen dus werd ik er alleen maar rustiger van.

    Midna schreef:
    (...)

    Dat is nou weer minder leuk ;d

    Ik zie wel wat er gebeurd. Onvoorspelbaar kan in verschillende manieren gebruikt worden^^

    [Ik wist dat, dat nog eens zou gebeuren. Ben nu met 2 rpg's tegelijk bezig XD]

    Luna Leroux

    Ik bleef naar de wolken kijken. Eventjes later hoorde ik naast me Fateh zwaar en rustig ademen. Ik ging recht op zitten en keek hem aan. Ik keek eventjes naar het schaaltje en zag dat hij leeg was. Ik pakte mijn tekenblok en ging de tekening verder afmaken. Af en toe stopte ik eventjes om een ijsklontje op zijn buik te voorschijn te halen. Ik merkte dat de ijsblokjes steeds minder snel smolt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gebeurd mij ook wel eens^^

    -Fateh-
    Mijn buik blijft koud voelen. Slaap deed me vaak goed en met dit erbij was het alleen nog maar beter. Na een tijdje draai ik me onbewust op mijn buik. Ik kon goed in het gras slapen. Af en toe waaide er een licht briesje en samen met Luna's ijsklontjes voelde ik me nog best goed.

    Luna Leroux

    Het waaide zachtjes. Op dit moment vond ik het niet erg. Het was niet echt een hele koude bries. Ik keek naar Fateh. Hij draaide zich om. Ik schoof zijn shirt weer een stukje omhoog, want het zat niet meer goed nadat hij omdraaide. Ik liet weer een ijsblokje verschijnen, maar dit keer op zijn rug. Zou hij dat net zo fijn vinden? Ik keek naar de tekening en vond dat hij zo wel goed was. Ik sloeg de bladzijde om en begon aan een nieuwe. Opnieuw begon ik Fateh te tekenen. Alleen dit keer als hoe hij sliep op zijn rug. Met een ijsklontje op zijn buik met damp eromheen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ok ;d ik verveel me heel erg. Waarom reageren de rest eigenlijk niet meer D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik zal nu even reageren, ben met huiswerk bezig en de rest I don't know]

    Fateh
    Ik voel net hoe mijn shirt een beetje omhoog wordt gedaan en hoe mijn rug koud wordt. De kou werkte heerlijk verfrissend samen met de slaap. 'Dankje,' murmel ik nog half in slaap. Waarom deed Luna zo veel voor me? Ze had me net zo goed kunnen laten zitten en weg gaan. Gelukkig werd mijn hoofd ook rustig. Als ik wakker word rek ik me even uit. Snel voelde ik mijn arm en merkte dat hij bijna koud was. Het laatste beetje stress was niet helemaal weg, maar het was al beter dan eerst.

    Lololol. Het topic word door ons volgespamd met stukjes (;
    Nouja, moeten de anderen maar online zijn.

    Heeft iemand nog tips? Ik zit vast, again.

    [You are sweet ;d Succes met je huiswerk (:]

    Luna Leroux

    'Dankje,' hoorde ik Fateh mompelen in zijn slaap. Het klonk lief. Na een tijdje werd hij wakker en rekte hij zich uit. Ik zag dat hij aan zijn arm voelde. Ik legde mijn spullen naast me en liet een ijsblokje verschijnen in me hand. Ik werd steeds beter in ijsblokjes. Merkte ik op. Ik hield mijn hand voor hem. 'Heb je die nog nodig?' vroeg ik aan hem. 'Heb je lekker geslapen trouwens?' vroeg ik er nog gauw aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Randomness schreef:
    Lololol. Het topic word door ons volgespamd met stukjes (;
    Nouja, moeten de anderen maar online zijn.

    Heeft iemand nog tips? Ik zit vast, again.


    Iedereen een pb sturen of ze nog verder willen met de rpg?
    Want de rpg eigenares heb ik ook al een tijd niet gezien o-O.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you