• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    'Oh,' zei het meisje geschrokken 'Hoe lang zijn jullie er al?' haar stem klonk een beetje in paniek. Zelf kon ik haar niet, maar ze zag eruit alsof ze wel aardig was. Ik trok mijn vest was beter om me heen en sloot mijn ogen. 'nog niet zo lang,' zeg ik rustig. Ik pakte het kussen dat op de grond lag en legde het onder mijn hoofd. 'we hebben weinig meegekren van je spelletje.' enigszins probeerde ik mijn humeur te verbergen.ik had maar weinig zin om commentaar te krijgen op mijn slechte humeur. Ik had geen idee wat het meisje kon of hoe ze heette, maar hoopte ten zeerste dat ze niks met humeur kon.

    Luna Leroux

    'Hoe lang zijn jullie er al?' zei Chiya. Ze klonk geschrokken. Ik keek even naar Fateh die zijn vest beter om deed. 'nog niet zo lang,' begon hij en hij legde een kussen achter zijn hoofd. 'we hebben weinig meegekren van je spelletje,' zei hij. Ik knikte van dat het waar is. 'Heey Chiya,' begon ik. 'Dit is Fateh,' zei ik en ik keek naar Fateh. 'Fateh? Dit is Chiya,' zei ik en ik keek naar Chiya. 'Chiya? Weet je trouwens of hier naalden zijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Luna stelde me voor aan Fateh. Ze keek me aan.
    'Chiya? Weet je trouwens of hier naalden zijn?'
    'Naalden?' vroeg ik verbaasd. 'Wil je iets naaien dan? Of doe je soms aan voodoo?' grapte ik. Ik keek Fateh aan. 'Ben je boos over iets?' Zijn aura was donkerrood, dat stond onder andere voor boosheid, woede en ergernis, herinnerde ik me van het boekje. Maar daar ging ik weer, ongevraagd aura's lezen. Tja, zo was ik nu eenmaal.

    Luna Leroux

    'Wil je iets naaien dan? Of doe je soms aan voodoo?' vroeg ze. Ik schudde me hoofd. 'Ik eh, heb me verbrand,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Luna stelde me voor aan het meisje, ze zei dat ze Chiya heette. Ze vroeg aan haar iets over naalden, het deed me weer aan mijn daad herinneren. 'Ben je boos over iets?' vroeg Chiya uit het niets aan me. Even sloot ik mijn ogen en keek haar daarna een beetje geïrriteerd aan. Wat kon zij nu weer? Zeker een of andere emotie-zooi. 'Het komt erop neer dat ik nu erg mijn best doe om hier rustig op de bank te liggen,' zeg ik kil. Veel hadden de dames nu niet aan mij. Ik was verergerd door veel dingen en dat was nooit goed. 'Ik eh, heb me verbrand,' zei Luna op Chiya's naalden grap. 'Je hoeft voor mij niet te liegen! IK heb je verbrand en niemand anders!' reageer ik op Luna. Daar kon ik nog slechter tegen, iemand die loog om mij beter te laten voelen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:26 ]

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik schrok van Fatehs reactie.
    'Ikke.. volgens mij liggen ze in de la,' zei ik terwijl ik Fateh nog steeds aankeek. Niet bang, gewoon verbaasd.
    'Je hoeft trouwens niet bang te zijn dat ik je gedachten kan lezen of zo. Ik kan alleen aura's en ik kan healen,' zei ik tegen hem. Blijkbaar kon Fateh iets met vuur.

    Luna Leroux

    'Je hoeft voor mij niet te liegen! IK heb je verbrand en niemand anders!' zei Fateh boos. Ik ging bij hem staan. 'Ik loog niet,' begon ik. 'Ik liet alleen wat weg. Ik heb me vebrand... Aan jou,' zei ik. 'Zie je?' zei ik rustig. Ik ging met mijn handen even door zijn haren. 'Ikke.. volgens mij liggen ze in de la,' zei Chiya. Ik keek haar aan, ze keek geschrokken. 'Dank je,' zei ik alleen maar en liep naar de la om een naald te pakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Chiya schrok duidelijk van mijn reactie. Ze zei dat ze alleen aura's kon zien en kon healen. Ze keek me een lange tijd verbaasd aan. Luna ging even met haar hand door mijn haar terwijl ze zei dat ze niet loog maar iets wegliet. Ze liep naar de la en pakte een naald. Het was zeker niet fijn om te zien dat ik dat gedaan had. 'Ik heb de pest aan alle emotie-zooi gaven, net zoals mensen die met hun gaven gaan opscheppen, maar dat is een ander verhaal,' zei ik tegen Chiya. 'Dus sorry alvast als ik je afkap bij gave en emotie dingen.'

    Luna Leroux

    Nadat ik een naald had gepakt, pakte ik gelijk was wc papier en ging weer op de bank zitten. Met de wc papier bij de hand prikte ik de blaasjes één voor één. Ik moest lachen toen mijn handen nu op oude oma handjes leek met die losse velletjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Ik heb de pest aan alle emotie-zooi gaven, net zoals mensen die met hun gaven gaan opscheppen, maar dat is een ander verhaal. Dus sorry alvast als ik je afkap bij gave en emotie dingen,' zei Fateh.
    'Het is oké. Ik schep ook niet graag op,' zei ik. Ik glimlachte. Hij kon me niet breken. Van buiten tenminste. Van binnen was het net een harde stomp in mijn maag. Maar het was duidelijk dat hij ergens mee zat, ook als je geen aura's kon zien. Maar niemand kon me breken, behalve ikzelf. Of ze moeten er heel erg hun best voor doen. Ik ging op een stoel zitten en zag hoe Serena Luna alle blaasjes kapot prikte.

    Lol, verkeerde RPG, hier ben je Luna, Midna x"d

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:26 ]

    [Haha xd]

    Luna Leroux

    Chiya ging op een stoel zitten. Ik merkte gewoon dat ze naar me keek. Nadat ik klaar was keek ik Chiya aan. 'Interessant hea?' zei ik met een lach. Daarna keek ik naar Fateh. 'Moet ik iets voor je halen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Chiya zei dat het niet erg was. Even glimlachte ik terug, maar draaide me al gouw weer in mijn best. Weg van Luna en Chiya. Ik hoefde niet te zien wat Luna aan het doen was. 'Moet ik iets voor je halen?' vroeg Luna. Ik draaide terug en zag dat ze klaar was. 'Nee niet nodig, ik loop zelf wel even,' reageerde ik. Snel stond ik op en liep naar de vriezer. Ik had te tas daar weer neer gezet net. Alles was weer opnieuw bevroren. Ik pakte weer een coolpack en liep terug naar de vrijetijdsruimte. Ik ging weer onder mijn best liggen en legde het pak ijs in mijn nek. Het voelde fijn en zou voorkomen dat er iets zou gebeuren.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Fateh zei iets, liep weg en kwam terug met een coolpack en legde dat in zijn nek.
    'Uhm Fateh. Als ik vragen mag, wat is jou gave?' Het was wel duidelijk dat hij er niet trots op was, dus vroeg ik het zo voorzichtig mogelijk.

    Luna Leroux

    'Nee niet nodig, ik loop zelf wel even,' zei hij. Hij stond op en liep weg. Even later kwam hij weer terug met cool pack die hij in zijn nek legde. Ik glimlachte naar hem en keek vervolgens naar Chiya. 'Aura's lezen en healen?' vroeg ik aan haar. Ik wist niet zeker of ik het juist had gehoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Uhm Fateh. Als ik vragen mag, wat is jou gave?' vroeg Chiya, ze vroeg het zo voorzichtig, alsof ze bang was voor iets. Even slikte ik. Ik moest het gewoon vertellen. 'Zo'n beetje alles wat te maken heeft met vuur en warmte,' probeer ik zo rustig mogelijk te zeggen. 'Ik kan vuur laten ontstaan, dingen laten verbranden, vuur doven en mijn eigen lichaamstemperatuur aanpassen, bij dat laatste kan ik het ook laten afkoelen, maar ik kan bijvoorbeeld weer niks laten bevriezen.'