• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Wandering schreef:
    (...)

    Kijk, ik weet niet wat jij voor cijfers hebt gegeven, maar bij de beoordelingen van Glucio staat bij originaliteit lettelijk dit: 'Ik vind hem heel mooi, maar het past niet bij het woord.'
    Precies hetzelfde staat overigens bij hoe ik de opdracht voltooid ben (daar zijn we het over eens, dat had gewoon beter gemoeten)
    Maar bij het punt originaliteit zie ik niets staan over het verhaal zelf, eigenlijk alleen dat ik het meer bij het woord had moeten laten passen. Voor de rest dus niets over de originaliteit zelf. Want of het bij het woord past, en of het origineel is zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. En dat is nu wel hetgeen waar ik bij originaliteit in elk geval door Glucio op afgerekend ben(;
    Haha, okeei, mooizo.
    Toch voel ik me een zeikwijf xd

    De beoordelingen die nu online staan zijn die van mij, die van Glucio komen nog. (:

    En ja dat klopt, ik had het misschien iets duidelijker moeten laten blijken in de uiteindelijke beoordeling.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    (...)
    De beoordelingen die nu online staan zijn die van mij, die van Glucio komen nog. (:

    En ja dat klopt, ik had het misschien iets duidelijker moeten laten blijken in de uiteindelijke beoordeling.


    Nee, okeei, dan is het duidelijk :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben heel blij met mijn beoordeling!
    Een freaking 9!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga niet altijd enters zetten als er een gesproken zin is geweest, dat is gekkenwerk en laat je verhaal veel te hard rekken, in boeken is het ook niet zo, dus ik ga het ook niet aanpassen. Ik ga me ghouden aan wat er op het bétareaders account staat.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik ga niet altijd enters zetten als er een gesproken zin is geweest, dat is gekkenwerk en laat je verhaal veel te hard rekken, in boeken is het ook niet zo, dus ik ga het ook niet aanpassen. Ik ga me ghouden aan wat er op het bétareaders account staat.

    Wat jij wil, maar ik ga er wel punten voor aftrekken.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    (...)
    Wat jij wil, maar ik ga er wel punten voor aftrekken.

    Wat op het bétareaders account staat, dát klopt, nooit heb ik iemand altijd enters zien zetten, dus snap ik ook niet waar je het haalt dat dat moet.


    Ex astris, sciencia

    Mag ik vragen wat je er niet zo origineel aan vond? Want dat staat in je beoordeling.
    Ook vraag ik me af waarom je vind dat ik het woord niet helemaal goed heb gebruikt.
    Het is toch een rampzalig verhaal?
    Wat er gebeurd is rampzalig
    Ze heeft een rampzalig plan
    Haar leven is rampzalig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bronte schreef:
    (...)
    Wat op het bétareaders account staat, dát klopt, nooit heb ik iemand altijd enters zien zetten, dus snap ik ook niet waar je het haalt dat dat moet.

    'Er volgt een enter nadat iemand iets gezegd heeft, als:

    *Daarna iemand anders iets zegt.
    Bijvoorbeeld: 'Hallo, ik ben Piet,' zei Piet. -enter- 'Hallo, ik ben Jan,' vervolgde Jan. -enter- 'Leuk je te ontmoeten.'
    Nu weet je dat ‘Leuk je te ontmoeten’ weer door Piet wordt gezegd, omdat er een enter tussen staat; Jan is gestopt met spreken, de ander/de volgende is aan het woord.'

    Dit dus.


    Hope goes lost but never dies.

    Abo(krul)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Prim schreef:
    Mag ik vragen wat je er niet zo origineel aan vond? Want dat staat in je beoordeling.
    Ook vraag ik me af waarom je vind dat ik het woord niet helemaal goed heb gebruikt.
    Het is toch een rampzalig verhaal?
    Wat er gebeurd is rampzalig
    Ze heeft een rampzalig plan
    Haar leven is rampzalig

    - Bij rampzalig denk je al snel aan iets als mensen vermoorden etc. Dus het had origineler gekund.
    - 'ramp·za·lig bn, bw hoogst ongelukkig; noodlottig' Oftewel je hebt het prima gedaan, maar je had er meer van het rampzalige/ongelukkige bij moeten doen.


    Hope goes lost but never dies.

    En mensen, please, respecteer mijn beoordeling gewoon. Ik snap het als je vragen hebt, maar pas je alsjeblieft gewoon aan aan de regels van deze wedstrijd.

    Als je het er niet mee eens ben, schrijft je dan uit maar kom niet bij mij lopen klagen.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    En mensen, please, respecteer mijn beoordeling gewoon. Ik snap het als je vragen hebt, maar pas je alsjeblieft gewoon aan aan de regels van deze wedstrijd.

    Als je het er niet mee eens ben, schrijft je dan uit maar kom niet bij mij lopen klagen.

    Wat jij zegt klopt qua grammatica gewoon niet. Anyway, ik ga me niet uitschrijven maar naar jou regels schikken ga ik ook niet doen, zeker niet als ze fout zijn. --'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 17:13 ]


    comfort in c h a o s

    Ik ben heel erg blij met mijn beoordelingen, respecteer je ook etc. etc. Ik ga me ook niet uitschrijven, maar ik heb gewoon een vraagje. Er staat dat ik een aantal fouten in de ''tijd'' heb gemaakt. Wat bedoel je precies met tijd? Gewoon v.t. en t.t. of wat anders? En kan je enkele voorbeelden geven, want ik heb alles precies nagekeken en een vriendin van me ook. (: *nohatei'mjustcurious*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    abo

    Ik heb ff een vraagje
    Stel je hebt een nummer gekozen, maar je valt af
    Mag dan iemand(die nog geen nummer heeft gekozen) dat nummer kiezen?
    Alhoewel ik trouwens niet denk dat ik afval


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one