• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Aw, yeah! Ik heb A Fine Frenzy. :]


    I can't even think straight.

    Euh, ik kan nu niet echt een verhaal vinden in het liedje dat ik gekregen heb, Dat vind ik echt zo'n lichtzinnige tekst die op niets slaat en geen A of B van te maken is... Grr, deze opdracht gaat moeilijk worden.


    Ex astris, sciencia

    Kan niet wachten op de uitslag ;)


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    iheartniam schreef:
    En mensen, please, respecteer mijn beoordeling gewoon. Ik snap het als je vragen hebt, maar pas je alsjeblieft gewoon aan aan de regels van deze wedstrijd.

    Als je het er niet mee eens ben, schrijft je dan uit maar kom niet bij mij lopen klagen.


    Dat doe ik ook.
    Misschien ben ik het niet helemaal eens met dat enter-gedoe,
    maar als het voor deze wedstrijd moet doe ik dat gewoon.(:


    The universal language of art.

    Prim schreef:
    Ik heb ff een vraagje
    Stel je hebt een nummer gekozen, maar je valt af
    Mag dan iemand(die nog geen nummer heeft gekozen) dat nummer kiezen?
    Alhoewel ik trouwens niet denk dat ik afval

    Ja, je mag nu ook wisselen van nummer als je wil (:


    Hope goes lost but never dies.

    Waarneer komt nu de echte uitslag? Ik heb namenlijk heel veel zin in het schrijven van het volgende verhaaltje. Ik ben echt blij met mijn liedje.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Glucio heeft nog 1 dag nodig ivm prive-omstandigheden, dus morgen/overmorgen komen haar beoordelingen. (:

    Ik weet dat het langer duurt dan verwacht maar er kwam iets persoomlijks tussen en dat gaat voor natuurlijk.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    Glucio heeft nog 1 dag nodig ivm prive-omstandigheden, dus morgen/overmorgen komen haar beoordelingen. (:

    Ik weet dat het langer duurt dan verwacht maar er kwam iets persoomlijks tussen en dat gaat voor natuurlijk.


    Ik begrijp het :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben benieuwd naar de beoordelingen van Glucio, maar als ze het tegen vandaag niet afkrijgt vind ik dat op zich niet erg (: Het is begrijpelijk dat het tijd vraagt en privé gaat altijd voor!
    En van die enters, het is jouw schrijfwedstrijd Amber en dan hoor we ons aan jou regels te houden. Het gaat wennen zijn om met enters te schrijven, maar ik zie het als een uitdaging! (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 1:45 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik ben ook heel erg benieuwd naar Glucio's beoordelingen! (wbw)

    De nummers zijn bijgewerkt.

    Wisselen mag met vrije nummers, onderling wisselen mag ook maar geef het dan wel even door.

    Alleen Nocturn, MissSharp, Cupcakel, Uks, SpringSun, Minime en Adaph moeten nog kiezen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ken echt geen enkel liedje uit de lijst. Nu voel ik me een slechte muziekliefhebber x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    iheartniam schreef:
    De nummers zijn bijgewerkt.

    Wisselen mag met vrije nummers, onderling wisselen mag ook maar geef het dan wel even door.

    Alleen Nocturn, MissSharp, Cupcakel, Uks, SpringSun, Minime en Adaph moeten nog kiezen.


    Bij deze heb ik dus gekozen :3


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga NU kiezen! Ik ben benieuwd (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Junns schreef:
    Ik ken echt geen enkel liedje uit de lijst. Nu voel ik me een slechte muziekliefhebber x)

    Dat is eigenlijk ook de bedoeling, de nummers moeten zo onbekend mogelijk zijn dus ik heb de meest onbekende uit mijn iTunes genomen (:


    Hope goes lost but never dies.