• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben benieuwd (:


    comfort in c h a o s

    Gaan we nog lang moeten wachten? Sorry dat ik een beetje ongeduldig word, maar het is toch al twee weken na de deadline. ;x


    comfort in c h a o s

    Er is een klein probleempje, want Glucio's beoordelingen zijn pas half binnen en ze is nu een week op vakantie, dus ik ga het anders doen.
    Mijn beoordelingen komen morgen, en aan de hand daarvan vallen er toch nog 5 mensen af. Dan komt de volgende -EN LAATSTE- opdracht er ook op -morgen dus-
    Aan het einde van deze week komen dan Glucio's beoordelingen, maar die tellen niet meer mee voor de afvallers. Dat is enkel gewoon feedback.

    Voor de laatste opdracht, die dus morgen online komt, zullen Glucio en ik beiden een cijfer geven en dat optellen met de cijfers die je voor de eerste en tweede opdracht heb behaald. Daaruit komt een gemiddelde, en degene met het hoogste gemiddelde wint de wedstrijd.

    Sorry dat het zo moet gaan, maar Glucio heeft gewoon weinig tijd en voor mij is het ook vervelend als ik steeds moet wachten op haar beoordelingen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat je het niet gezien hebt, maar ik was dus Siva en nu Unplugged. (;

    Unplugged schreef:
    Ik denk dat je het niet gezien hebt, maar ik was dus Siva en nu Unplugged. (;

    Aangepast!


    Hope goes lost but never dies.

    Chalice schreef:
    Er is een klein probleempje, want Glucio's beoordelingen zijn pas half binnen en ze is nu een week op vakantie, dus ik ga het anders doen.
    Mijn beoordelingen komen morgen, en aan de hand daarvan vallen er toch nog 5 mensen af. Dan komt de volgende -EN LAATSTE- opdracht er ook op -morgen dus-
    Aan het einde van deze week komen dan Glucio's beoordelingen, maar die tellen niet meer mee voor de afvallers. Dat is enkel gewoon feedback.

    Voor de laatste opdracht, die dus morgen online komt, zullen Glucio en ik beiden een cijfer geven en dat optellen met de cijfers die je voor de eerste en tweede opdracht heb behaald. Daaruit komt een gemiddelde, en degene met het hoogste gemiddelde wint de wedstrijd.

    Sorry dat het zo moet gaan, maar Glucio heeft gewoon weinig tijd en voor mij is het ook vervelend als ik steeds moet wachten op haar beoordelingen.


    begrijpelijk ;)

    Komt de uitslag vandaag nog?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Eventually schreef:
    Komt de uitslag vandaag nog?
    Als het goed is dus wel, maar ik hoop het ook! Ik wil het wel weten, ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik afval...

    Oh, de beoordelingen staan er al!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:12 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Beoordelingen ronde 2

    Cijfers en afvallers ronde 2


    Hope goes lost but never dies.

    Holy Harry Styles..
    Ik ben door met een 9.1!(:
    *is blij*


    The universal language of art.

    Opdracht 3


    Hope goes lost but never dies.

    Ooh, ik heb al meteen een goed idee! *strekt armen uit en begint te typen*

    Leuke opdracht! Hopen dat ik iets goede kan verzinnen... (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Oke, uks is flipje geworden!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Nog 9 dagen!


    Hope goes lost but never dies.