• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Jullie zijn top!

    Voor de rest die nog niet ingeleverd heeft - vanavond 23.59 uiterlijk!!


    Hope goes lost but never dies.

    Ik krijg nog inzendingen van Nocturn, Junns, Wandering, Caoimhe, Anhysbys, Bronte, Imlove, ZAYNxBIEBER, Minime en Phenomniall.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:04 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Opdracht 2


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    *begint maar alvast even met beoordelen* *ziet de inzending van xBlackRosex* OMG! Zoveel woorden 0.0?


    Happy Birthday my Potter!

    @Glucio & Lightpoise: Ik wens jullie veel succes met het beoordelen!

    Glucio schreef:
    *begint maar alvast even met beoordelen* *ziet de inzending van xBlackRosex* OMG! Zoveel woorden 0.0?


    hahahaha
    sorry (A)
    had wel gewaarschuwt x'D

    Siva schreef:
    @Glucio & Lightpoise: Ik wens jullie veel succes met het beoordelen!


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Kom op jongens.. Nog steeds geen nieuwe inzending? Ik had een hele stroom verwacht.


    Hope goes lost but never dies.

    Lightpoise schreef:
    Kom op jongens.. Nog steeds geen nieuwe inzending? Ik had een hele stroom verwacht.


    Ik heb hem ingeleverd maar ik sta er nog niet bij ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caoimhe schreef:
    (...)

    Ik heb hem ingeleverd maar ik sta er nog niet bij ;')

    Kan je de link nog een keer sturen? Ik heb er overheen gekeken denk ik.


    Hope goes lost but never dies.

    Lightpoise schreef:
    (...)
    Kan je de link nog een keer sturen? Ik heb er overheen gekeken denk ik.

    Caoimhe schreef:
    Opdracht 2

    Ik ben Caoimhe dan niet, maar toch. :Y)


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ik ben Caoimhe dan niet, maar toch. :Y)

    Ik had hem inmiddels, maar toch bedankt! (:


    Hope goes lost but never dies.

    Inzending opdracht 2!
    Wow, heb het vandaag toch nog afgekregen. :')


    The universal language of art.

    Ok, ik schaam me echt kapot. Ik hoop dat het mogelijk is, maar ik wil toch weer om uitstel vragen. Ik heb vandaag echt de hele dag zitten stampen voor aardrijkskunde. En deze avond heb ik besteed aan een Engels script en allerlei onderzoek voor tekenen. Ik heb nu dus ook echt hele erge hoofdpijn omdat ik zo lang aan een doorgehaald heb. Als ik nu nog mijn verhaal in elkaar moet gaan flansen wordt het echt een grote rotzooi. Zou ik het dinsdag in mogen leveren? Ik heb morgen namelijk tot het 9e, en ben pas om 6 uur thuis. Dan moet ik nog eten, en daarna eigenlijk weer keihard stampen voor AK. Als ik het morgen in moet leveren, moet dat gewoon, maar ik zou het het meest relaxt vinden als het dinsdag zou kunnen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ok, ik schaam me echt kapot. Ik hoop dat het mogelijk is, maar ik wil toch weer om uitstel vragen. Ik heb vandaag echt de hele dag zitten stampen voor aardrijkskunde. En deze avond heb ik besteed aan een Engels script en allerlei onderzoek voor tekenen. Ik heb nu dus ook echt hele erge hoofdpijn omdat ik zo lang aan een doorgehaald heb. Als ik nu nog mijn verhaal in elkaar moet gaan flansen wordt het echt een grote rotzooi. Zou ik het dinsdag in mogen leveren? Ik heb morgen namelijk tot het 9e, en ben pas om 6 uur thuis. Dan moet ik nog eten, en daarna eigenlijk weer keihard stampen voor AK. Als ik het morgen in moet leveren, moet dat gewoon, maar ik zou het het meest relaxt vinden als het dinsdag zou kunnen.

    Dinsdag vind ik goed. De jury heeft toch tijd nodig om te jureren en ik heb zo'n vermoeden dat er nog meer mensen om uitstel komen vragen..
    Dinsdag inleveren voor jou dus.


    Hope goes lost but never dies.