• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Dat hangt er van af hoe jij normaal schrijft, maar ik ga er niet op letten, (:


    Hope goes lost but never dies.

    Oké, nog één keer nakijken en een beetje herschrijven en dan komt mijn opdracht 2 eraan :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Oké, ik heb gek veel tijd aan deze opdracht besteed, dus ik hoop dat het een beetje goed gelukt is!

    Opdracht 2.


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Bijna 400 woorden! En ik ben nog helemaal niet klaar. Omnomnomnom, tot nu toe ben ik er al heel trots op. *O*

    Mag het verhaal ook uit iemand anders ogen worden vertelt dan uit die van de artiest in questie?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Mag het verhaal ook uit iemand anders ogen worden vertelt dan uit die van de artiest in questie?


    Opdracht 2.

    Voor opdracht 2 wil ik dat je je verplaatst in de schrijver van een liedje. Je kiest een nummer tussen de 1 en 23, en dan krijg je van mij een onbekend liedje opgestuurd. Verplaats je in de schrijver van het liedje. Waarom schreef hij het, waar kwam het vandaan? Beschrijf de gebeurtenis die leidde tot het schrijven van het liedje vanuit het oogpunt van de schrijver.

    Al ben ik natuurlijk maar gewoon een deelnemer

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:26 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)

    Ah bah --' Opnieuw beginnen dus. >.<


    comfort in c h a o s

    Als je tekst van het liedje in je verhaal gebruikt telt die dan mee tot het totaal aantal woorden? And how about English? Mag je in het Engels schrijven?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:54 ]


    Ex astris, sciencia

    ik weet niet wie de schrijver is :P dus ik heb maar gewoon gedaan dat de jongen van mijn verhaal het lied heeft geschreven :P

    De tekst van het liedje telt NIET voor het aantal woorden.
    En nee het mag niet in het Engels omdat ik dat niet goed kan beoordelen. Ik kan wel Engels, vrij goed ook, maar alle regeltjes is een ander verhaal. Nee dus.


    Hope goes lost but never dies.

    Nog 6 dagen!


    Hope goes lost but never dies.

    And I'm stuck. (no_chears)

    EDIT: Na een lange ruzie met mijn verhaal, heb ik het toch afgekregen. Opdracht 2.
    En ik ben er helemaal niet meer zo trots op. In het begin was ik er echt superblij mee. :W

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 15:04 ]

    Dit is echt niet makkelijk... Ik probeer mijn liedje zo goed mogelijk te begrijpen, maar ik zit altijd vast...


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Liboiron schreef:
    Dit is echt niet makkelijk... Ik probeer mijn liedje zo goed mogelijk te begrijpen, maar ik zit altijd vast...


    Ayla, believe me, you can do it. (:

    Moet het in de huidige tijd afspelen?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[