• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Mary

    "Mary! Aan je rooie kop te zien, niet zo veel."
    Ik kijk haar grinnikend aan.
    "Ik zie niet rood."
    Voor alle veiligheid leg ik mijn hand op mijn wang en ik schud mijn hoofd, alsof het zo weggaat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Anthony Blair

    Ik voelde hoe Catherine met haar vingers tegen mijn hand tikte, dus besloot ik om bij haar net hetzelfde te doen zonder haar aan te kijken.
    "Mary." Begon ik opgewekt. "Het lijkt al weer een tijdje geleden dat ik je nog zag."
    Vanuit mijn ooghoeken bekeek ik de reactie van Cat terwijl ik een jongensachtige grijns op mijn lippen toverde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ik zie niet rood," antwoordt Mary grinnikend terwijl ze toch haar hand op haar wang legt.
    "Nee, ik ook niet," zeg ik lachend.
    Anthony plaagt me ondertussen gewoon terug en ik kan een grijns niet onderdrukken.
    "Mary. Het lijkt al weer een tijdje geleden dat ik je nog zag."
    Ik zie hoe hij me vanuit zijn ooghoeken aankijkt en geef hem een zachte elleboogstoot tegen zijn ribben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee, ik ook niet."
    "Mary. Het lijkt alweer een tijdje geleden dat ik je nog zag."
    Ik grinnik en kijk naar hoe ze elkaar plagen.
    "Zo te zien onderbreek ik iets?"
    Ik leun met mijn hoofd op mijn hand, terwijl ik hen vragend aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Anthony Blair.

    Ik keek Mary nep verbaasd aan. "Ik heb geen idee over wat je het hebt."
    Subtiel doen was nooit mijn sterkste kant, dus ergens had ik wel een vermoeden dat het op zou vallen.
    "Ik word alleen een beetje..gepest." Lach ik zachtjes. "Cat haat me."
    Een klein pruillipje stond op mijn gezicht terwijl ik de twee damens zielig aankeek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Zo te zien onderbreek ik iets?" vraagt Mary terwijl ze haar hoofd op haar hand laat steunen. Ik doe mijn mond open om het te ontkennen, maar alweer is Anthony me voor.
    "Ik heb geen idee over wat je het hebt. Ik word alleen een beetje..gepest. Cat haat me."
    "Wat?" vraag ik terwijl ik hem verbaasd aankijk. "Hoe kom je da-" In het midden van mijn zin besef ik dat hij met opzet zielig doet. "Oh, jij gemene-" Nu is het mijn beurt om hem van het bankje af te duwen en ik ga zo snel als ik kan op hem zitten om hem te kietelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Glenn, save your topic from dying!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, ja, inderdaad. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair.

    Ik keekC Cat ontspannen aan terwijl ik rustig mijn handen Op haar dijbenen legde.
    "Ik kan tegen kietelen." Grijnsde ik. "Maar jij niet."
    Mijn handen zette zich schrap op haar benen en in een snelle beweging draaide ik ons beide om zodat ik nu bovenop haar zat.
    "Je hebt me uitgedaagd." Zei ik hees. "En dan moet ik wraak nemen."
    Met mijn linkerhand hield ik haar beide polsen vast terwijl ik met het vrije hand Cat begon te kietelen.
    "Zeg dat het je spijt." Lachte ik. "Komop, zeg het."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ik kan tegen kietelen. Maar jij niet."
    Voor ik het weet lig ik weer onder hem. Ik kijk hem afwachtend in de ogen.
    Niet wat ik in gedachten had, maar oké.
    "Je hebt me uitgedaagd. En dan moet ik wraak nemen."
    Met één hand weet hij mijn beide polsen vast te houden terwijl hij me met de andere kietelt.
    "Zeg dat het je spijt. Komop, zeg het."
    Ik gil van het lachen en probeer tevergeefs mijn lichaam van hem weg te draaien. Het enige dat ik doe is het erger maken voor mezelf.
    "Noo-noo-NOOIT," breng ik lachend uit.
    Ik probeer niet eens mijn polsen los te krijgen omdat ik weet dat het toch niet lukt. Uit alle macht probeer ik van zijn hand weg te komen, maar ik moet er aan geloven. Ondertussen doen mijn kaken al pijn van het lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair.

    Triomfantelijk keek ik haar aan terwijl ze onder me kronkelde in een poging weg te raken.
    Mijn tong hing een klein stukje uit mijn mondhoek terwijl ik haar lachend aankeek.
    "Zeg het." Lachte ik nog harder toen ik haar lachje hoorde. "Je moet toch ooit op adem komen."
    Ik weigerde te stoppen met kietelen tot ze zei dat het haar speet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Zeg het. Je moet toch ooit op adem komen."
    Hij blijft me kietelen. Er woedt een strijd vanbinnen in me. Ik vertik het om mijn excuses aan te bieden, daar ben ik nog nooit goed in geweest en ik doe het niet als het niet echt nodig is. Maar ik wil zo graag dat hij ophoudt met kietelen. Ondertussen beginnen ook mijn buikspieren pijn te doen. Uiteindelijk zie ik maar één uitweg.
    Ik rek me een beetje en druk mijn lippen op die van hem in de hoop hem af te leiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Plots voelde ik hoe ze haar lippen op de mijne drukte en ik was me er vaag van bewust dat de grip rond haar polsen verslapte.
    Zonder het echt te beseffen, kuste ik haar terug terwijl ik zachtjes op haar onderlip beet.
    Mijn hand liet haar polsen los en steunde op de grond naast haar hoofd.
    Maar toen ik echter besefte wat ik deed, kon ik weer helder denken.
    Ik brak de kus af en keek haar beschaamd aan.
    "Sorry." Prevelde ik. "Ik was even de controle over mijn lichaam kwijt vrees ik."
    Snel ging ik van Cat af en trok haar recht maar aangezien ik net iets te veel kracht zette, botste ze recht tegen mijn borstkas.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Hoewel zijn greep duidelijk verlost, kan en wil ik mijn lippen niet van de zijne halen. Hij kust me terug en bijt zachtjes op mijn onderlip. Dan laat hij me los. Abrupt haalt hij zijn lippen van de mijne en kijkt me blozend aan.
    "Sorry. Ik was even de controle over mijn lichaam kwijt vrees ik."
    Hij gaat van me af en trekt me ook recht. Dat doet hij met zo'n kracht dat ik tegen zijn borstkas aan bots. Uit reflex had ik mijn handen opgehouden en die liggen nu tegen zijn borstkas. Ik blijf staan waar ik sta terwijl ik hem opnieuw in de ogen kijk en even slik.
    "Ik vond het best wel fijn," mompel ik blozend.
    Ik doe een stapje achteruit en wend mijn blik af, niet goed wetend wat te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.