• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Catherine

    Hij kijkt me recht in de ogen en ik staar arrogant terug.
    "Mijn beurt. Ik ben een faunaat. Namelijk een bruine grizzlybeer. En speciaal voor jou ben ik héél aaibaar."
    Ik moet even lachen en kijk hem aan.
    "Mooi dan heb ik voor jou ook meteen een bijnaam, Teddy," zeg ik grinnikend. "Oké, mijn beurt geloof ik. Op mijn vorige school wilde ik altijd de beste zijn en heb ik een keer met opzet iemand's drankje laten ontploffen op een examen."
    Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht bij de herinnering. Ik kijk even naar beneden en zie nu pas dat hij met mijn vingers aan het spelen is. Ik laat hem maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lily
    'Iedereen is uniek,' antwoordde ik. Daniël lachte. Plots trok ik hem aan zijn mouw mee naar buiten. 'Daniël, ik moet je even spreken,' zei ik haastig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair

    "Ik zie het al helemaal voor me." Lachte ik en voelde hoe mijn schouders zachtjes mee schokten. "Ok, mijn beurt."
    Ik dacht even na voordat ik antwoord gaf.
    "Mijn oudste broer en ik waren ooit eens aan het duelleren." Zei ik terwijl nadacht over de herinnering. "En een vuurstraal van hém raakte me recht in mijn borstkas."
    Voorzichtig knoopte ik met mijn vrije hand de bovenste knopjes los en liet haar het litteken zien dat ik toen had opgelopen.
    "Maar ik vind het best stoer staan, daarom heb ik hem nooit laten weghalen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Na een uitleg knoopt hij een knopje van zijn shirt los en toont het litteken. Begerig kijk ik ernaar.
    "Maar ik vind het best stoer staan, daarom heb ik hem nooit laten weghalen."
    Ik kijk hem met half dichtgenepen ogen aan. Dat spelletje kan ik ook.
    Ik sta op en zet mijn voet op het bankje waar ik net zat. Ik til mijn rokje iets omhoog om hem ook een litteken te tonen. Op mijn dooie gemakje ga ik weer zitten.
    "Mijn beste vriendin en ik hadden ruzie toen we tien waren. Ze werd zo kwaad dat ze controle over haar krachten verloor en een bord langs mijn been liet vliegen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Ik bekeek het litteken eventjes maar keek vervolgens gewoon naar haar been.
    "Mijn beste vriendin en ik hadden ruzie toen we tien waren. Ze werd zo kwaad dat ze controle over haar krachten verloor en een bord langs mijn been liet vliegen." Hoorde ik haar zeggen.
    Lachend keek ik haar aan terwijl ik ondeugend op mijn onderlip beet.
    "Sorry, ik heb niet goed gekeken." Zei ik speels. "Laat het nog eens zien."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Hij kijkt me lachend aan en bijt even op zijn onderlip.
    "Sorry, ik heb niet goed gekeken. Laat het nog eens zien."
    Ik trek een wenkbrauw op en lach even. Dan buig ik me naar hem toe en fluister,
    "Zo makkelijk ben ik niet, Teddy." Ik kijk hem in de ogen en nu is het mijn beurt om op mijn onderlip te bijten. "En het is jouw beurt."

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Dat beweer ik ook niet." Fluister ik even zacht als haar terwijl mijn ogen van haar lippen naar haar ogen gaan.
    "Mijn beurt." Zei ik plots weer op een normale toon. "Het is algemeen geweten dat ik dol op het vrouwelijke geslacht."
    Ik was erg open tegen haar en dat was eigenlijk iets wat ik bijna nooit deed.
    "Maar toch heb ik, ondanks al mijn geflirt nooit een vriendin gehad omdat ik wacht op de ware."
    Zo, dat was er uit.
    Het was een feit dat niemand van me wist.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Het is algemeen geweten dat ik dol op het vrouwelijke geslacht. Maar toch heb ik, ondanks al mijn geflirt nooit een vriendin gehad omdat ik wacht op de ware."
    Ik kijk hem aan met een goedkeurend gezicht.
    "Knap van je, dat je vasthoudt aan je waarden," zeg ik oprecht. "Ik ben dol op boeken en dreuzelmuziek," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Dreuzelmuziek?" Zei ik fronsend. "Niet echt mijn smaak...maar goed."
    Het kwam er erg luchtig uit.
    Ik wreef even met mijn hand over mijn kin terwijl ik nadacht over een volgende feit over mezelf.
    "Mijn feiten raken stilaan op." Lach ik eventjes. "Ik leer graag nieuwe dingen bij, daarom ben ik soms te vinden hier in de bibliotheek."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Ik bijt even op mijn onderlip en bekijk zijn gezicht grondig terwijl hij over zijn kin wrijft.
    "Mijn feiten raken stilaan op. Ik leer graag nieuwe dingen bij, daarom ben ik soms te vinden hier in de bibliotheek."
    Gezien hij net zo eerlijk tegen me was, besluit ik het er zelf ook maar uit te gooien.
    "Ik heb een grote mond, en ik hou ervan mensen uit te dagen, maar ik heb zelf ook nog nooit -" Ik maak mijn zin af door even met mijn wenkbrauwen te wiebelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Wel, voor alles is een eerste keer." Flapte ik er uit.
    Mijn ogen werden groot toen ik besefte wat ik zojuist had gezegd. "Niet dat ik..Eh..Ik bedoel..Ach laat het maar."
    Redelijk beschaamd over mijn uitspraak probeerde ik weer luchtig te doen.
    "Ga je me eigenlijk je echte naam vertellen?" Vroeg ik geamuseerd. "Of moet ik hem uit je sleuren?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Wel, voor alles is een eerste keer. Niet dat ik..Eh..Ik bedoel..Ach laat het maar."
    Ik moet lachen om zijn stunteligheid. De gladde heer van net is even ver te zoeken. Al snel weet hij de plooitjes glad te strijken en zegt,
    "Ga je me eigenlijk je echte naam vertellen? Of moet ik hem uit je sleuren?"
    Ik kijk hem speels aan en laat hem even op mijn antwoord wachten.
    "Ik ben echt benieuwd hoe je het er uit wil sleuren, dus ga ik maar voor die optie," zeg ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Goed dan." Grijns ik terwijl ik behendig over de tafel spring. "Je bent misschien wel immuun voor mijn gaven, maar ik geloof dat je hier wel aan zal bezwijken...hoop ik."
    Op mijn gemakje ging ik achter haar bankje staan en keek op haar neer.
    "Je hebt weer wat gezegd." Lach ik nog. "Hier gaan we dan."
    Met beide handen begin ik Kitten te kietelen zodat ze toch wel eens iets zou moeten lossen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Ik lach wanneer hij over tafel springt.
    "Je bent misschien wel immuun voor mijn gaven, maar ik geloof dat je hier wel aan zal bezwijken...hoop ik."
    Hij komt achter me staan en ik gooi mijn hoofd naar achter om hem aan te kunnen kijken. Er verschijnt een uitdagende glans op mijn ogen.
    "Je hebt weer wat gezegd. Hier gaan we dan."
    Ik slaak een gilletje wanneer hij me begint te kietelen en probeer lachend zijn handen van zijn lichaam af te halen. Ik zit te lachen als een gek.
    "C-C-Cat-Cathe-Catherine," breng k lachend uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Daniël
    Ik begon te lachen toen ze zei dat iedereen uniek was en ik kon nog net een slok van mijn drinken nemen toen ik plots werd meegetrokken aan mijn mouw naar buiten. 'Daniël, ik moet je even spreken,' zei Lily haastig.
    Toen we op de gang stonden, keek ik haar met een droog hoofd aan en deed mijn armen over elkaar. "Als dit weer een van de jongedame haar grapjes is," Ik keek haar plagend doordringend aan.

    Jade
    Ik zat buiten al voor een tijdje en ik maakte met mijn kracht de lucht kouder en weer warmer. Ik had er geen last van, maar wel van de boredom die mij parten speelde. De ipod speelde nu een ander nummer af en ook die begon ik te zingen, "He can't break my heart if I can't hear a word, I can't hear a word. Don't say it now, I'm turning up the radio. I'll drown you out, 'cause I don't wanna let you go. Anything to make you forget, 'cause my heart can't let go yet. Don't say it now, I'm turning up the radio."


    Quiet the mind, and the soul will speak.