• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Anthony Blair

    Ik beet even op mijn onderlip zodat ik een grijns kon onderdrukken.
    Niet om het feit dat haar been nogmaals langs de mijne ging, maar om het plannetje dat ik net had bedacht.
    In een oogwenk greep ik met mijn vrije hand haar been vast en duwde haar zo ver mogelijk naar achter zodat ze op haar bankje achterruit balanceerde.
    Ze kon niet vallen aangezien ik haar stevig beet hield, maar het was gewoon een erg dom zicht.
    Ik grijnsde van oor tot oor toen ik haar gezicht in de gaten kreeg.
    "Wat nu?" Vroeg ik speels.
    Mijn tong ging snel eventjes naar mijn lippen voor ik terug lachte.
    "Als ik nou eens zou niezen, zou ik je misschien wel perrongeluk laten..." Ik deed alsof ik haar los liet, waardoor het leek alsof ze echt viel. "Vallen."
    Wat was ik weer eens vriendelijk vandaag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Ik slaak een klein gilletje wanneer hij me achterover duwt. Niet omdat ik geschrokken ben, maar van plezier. Toch kan ik niet verstoppen dat ik inderdaad geschrokken ben. Zo snel mogelijk probeer ik mijn pokerface weer in orde te krijgen.
    "Wat nu?" vraagt hij waarop zijn tong even over zijn lippen gaat. "Als ik nou eens zou niezen, zou je ik misschien wel per ongeluk laten..." Hij laat me even los en opnieuw kan ik een gilletje niet onderdrukken. Ik moet even lachen en blijf hem aankijken. "Vallen," maakt hij zijn zin af.
    Met mijn vrije hand grijp ik zijn kraag stevig beet.
    "If I'm going down, you're going down with me," zeg ik ondeugend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Uit alle macht probeerde ik ons beide recht te houden maar aangezien het moeilijker was dan ik dacht, viel ik samen met Cat af het bankje waardoor ik zowat op haar viel.
    Gelukkig had ik snelle reflexen waardoor ik mijn handen naast haar hoofd kon zetten zodat ik haar niet te veel zou pletten onder mijn gewicht.
    "Zo zie je maar dat ik echt op meisjes val." Grapte ik lachend. "Het gebeurd me de laatste tijd wel vaker."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Ik voel het bankje onder me vandaan verdwijnen en mijn hart mist een slagje. Voor ik het weet lig ik op de grond met Anthony op me. Zijn handen steunen naast mijn hoofd waardoor er nog wat ruimte tussen ons is.
    "Zo zie je maar dat ik echt op meisjes val. Het gebeurd me de laatste tijd wel vaker."
    "Oh," zeg ik terwijl ik hem met half toegenepen ogen en een schuin lachje een por in zijn borstkas geef. "Dus jij laat wel vaker onschuldige meisjes van bankjes pleuren?"
    Ondertussen doe ik geen enkele moeite om onder hem vandaan te proberen komen. Best gezellig. Mooi uitzicht, lekker warm. Zonder dat ik het wil moet ik giechelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair.

    "Dus jij laat wel vaker onschuldige meisjes van bankjes pleuren?" Vroeg Cat waarna ze begon te giechelen.
    Ik tuit mijn lippen en doe alsof ik nadenk. "Ja...ik wilde bijna zeggen dat ik graag op meiden lig, maar dat komt dan weer verkeerd over."
    Al lachende draaide ik mijn hoofd om naar Jade die nog altijd op haar bankje zat.
    "Misschien is het beter dat we weer recht staan." Grinnikte ik terwijl ik me weer omdraaide naar Cat. "Dadelijk gaan ze nog denken dat ik je aan het aanranden ben ofzo."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ja...ik wilde bijna zeggen dat ik graag op meiden lig, maar dat komt dan weer verkeerd over. Misschien is het beter dat we weer recht staan. Dadelijk gaan ze nog denken dat ik je aan het aanranden ben ofzo."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    Ik duw me overeind, maar omdat hij nog steeds op me ligt druk ik alleen maar mijn borstkas tegen die van hem.
    "Oh, was je niet van plan om recht te staan?" vraag ik onschuldig. Er verschijnt een schuin lachje op mijn lippen en ik staar met mijn ijsblauwe ogen in die van hem.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 21:06 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan ik me met Souf of Tiara ergens tussenproppen? :D + Samenvatting? :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Volgens mij is er weer iets mis met Quizlet...Ik had een abo op dit topic en het is al de derde keer dat ik het kwijt ben zonder dat ik het had verwijdert --" en @ IHEARTZAYNx je kan altijd mee naar Anthony, Jade en Catherine komen. Die zitten in de eetzaal. Ik weet trouwens ook dat Anthony aan het flirten is met Catherine en omgekeerd. En dat mijn ander personage Brooke aan het wachten is op een reactie van haar tegenspeelster.]


    Anthony Blair.

    "Oh, was je niet van plan om recht te staan?" Vroeg ze onschuldig terwijl ze met haar ijsblauwe ogen in de mijne staarde.
    Ik vond haar ogen echt prachtig van dichtbij, het was indrukwekkend om te zien.
    "Misschien niet." Lachte ik ondeugend. "Geef maar eerlijk toe dat je het prettig vindt dat ik op je lig."
    Mijn wenkbrauwen gingen wiebelend op en neer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Volgens mij is deze RPG een beetje dood..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Catherine

    "Misschien niet. Geef maar eerlijk toe dat je het prettig vindt dat ik op je lig."
    De ondeugd in zijn stem is niet ver te zoeken. Ik lach opnieuw wanneer hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. Ik lik even over mijn lippen terwijl ik over mijn antwoord nadenk. Eerlijk of niet? Eerlijk.
    "Oké, ik geef het toe," zeg ik met een speelse blik. "Alleen is de vloer nogal hard."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair.

    Toen ze toegaf dat de grond redelijk hard lag, gleed ik met mijn rechterhand onder haar rug door, zodat ik een goede grip had en rolde ons beide om zodat zij op mij kwam te liggen.
    "Beter zo?" Vroeg ik lachend.
    Doordat we beiden even in beweging waren gekomen, snoof ik haar geur onbewust in.
    "Je ruikt lekker." Lachte ik speels terwijl ik nog eens snoof. "Het ruikt zoet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Even vergeet ik mijn speelse karakter wanneer hij ons zo draait dat ik bovenop hem kom te liggen.
    "Beter zo?"
    Stilzwijgend kijk ik hem aan. Ik weet het niet, is dit beter?
    "Je ruikt lekker." Ik moet lachen wanneer hij bewust nog een keer aan me snuift. Hij lijkt eerder een hond dan een Tijger. "Het ruikt zoet."
    Ik breng snel mijn lippen naar zijn oor voor hij kan zien dat ik bloos.
    "Ik smaak lekker ook," fluister ik met een grijns. Voor hij de proef op de som kan nemen ga ik van hem af en ga terug aan tafel zitten, alsof er niks gebeurd is. Ik neem een slokje van een glas water om even af te koelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair.

    Nadat Catherine van me af was gegaan, besloot ik ook maar dat het tijd was om haar voorbeeld te volgen.
    Behendig sprong ik recht en ging weer naast haar aan tafel zitten terwijl ik toekeek hoe ze dronk.
    "Werd het wat te warm voor je?" Plaagde ik haar lachend. "Je wangen zien wat aan de rode kant."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Thimo Parker.
    Ik bloos licht en leun met mijn hoofd naar voren. Ik glimlach verliefd en sluit mijn ogen even. Ik kijk even om me heen en geef Mary dan nog een snel kusje.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik glimlach wanneer hij verliefd kijkt, en me een kusje geeft. Ik druk nog even mijn lippen op de zijne.
    "Dus je slaapt straks lekker bij mij?" vraag ik nog even zacht.
    Met mijn vingers kriebel ik wat in zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.