• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Catherine

    Anthony doet een poging tot het aannemen van een stoere houding terwijl hij mijn uitdagende blik beantwoord.
    "Bevalt het wat je ziet? Of hangt er iets op mijn gezicht?"
    Ik proest het uit wanneer hij scheel naar zijn neus kijkt en geef hem lachend een stompje tegen de arm.
    "Ik denk dat het je gewoon bevalt wat je ziet. Want ik zie niets op mijn gezicht."
    Ik laat mijn ogen nog een keer uitvoerig over zijn gezicht glijden en zeg dan met een lief stemmetje,
    "Eerlijk? Ja, het bevalt me wel."
    Ik kan een ondeugend lachje niet tegen houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    Ik was in slaap gevallen buiten, er was niemand en het was ook nog eens doodstil. Dat en mijn verveling gaat samen niet goed, want even later was ik in dromenland en pas na een paar uurtjes werd ik weer wakker. Ten minste, het leken een paar uren, toen ik op mijn mobiel keek, merkte ik dat het maar drie kwartier of zo was.
    Met oordopjes in mijn oren en knallende muziek, liep ik weer naar binnen en terug naar de eetzaal. Misschien kon ik mijn broer weer even wat pesten, maar toen ik merkte dat hij er niet was en Lily ook niet meer, rolde ik met mijn ogen en liep ik naar een blond meisje aan de Tigres tafel. "Yo Cat, whaz up?" Ik zei het op een droge toon en mijn gezicht was nog steeds een beetje slaperig, wat er grappig uitzag. Toen keek ik naar de jongen die er ook zat. "Oh, ook hallo tegen jou Anthony," Ik grinnikte een beetje, maar ging toen tegenover Cat zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Ik wip even op en voel me enorm betrapt wanneer ik plots mijn naam hoor.
    Ik zie Jade verschijnen en lach even.
    "Hi Jade," zeg ik met een schuin lachje terwijl ze Anthony begroet. Jade komt tegenover me zitten en ik kijk haar even aan.
    "My God, Jade. Wat zie je eruit. Wat heb je gedaan?"
    Ze ziet er uit als een verwarde professor.
    Ik kan het niet laten plagerig mijn been langs dat van Anthony te schuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Hoe kan het ook anders." Zei ik lachend tegen Cat.
    "Yo Cat, whaz up?" Hoorde ik iemand droog zeggen.
    Ik draaide me om in de richting van het geluid en zag Jade staan.
    "Oh, ook hallo tegen jou Anthony," Grinnikte ze eventjes.
    "Jade." Zei ik vrolijk tegen haar ter begroeting. "Net wakker of zo?"
    Ik schrok op van iets dat tegen mijn been schuurde, en ik kon nog net een glimp opvangen van een vrouwenbeen.
    Lachend keek ik Cat aan. "Vermaak je je een beetje?"

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 19:41 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Ik onderdruk een giechel wanneer ik Anthony voel schrikken. Ik blijf Jade kijken alsof er niks aan de hand is en wacht op antwoord.
    "Vermaak je je een beetje?" hoor ik Anthony zeggen.
    Ik kijk hem heel onschuldig aan en glimlach terwijl ik mijn hoofd even op mijn hand laat steunen.
    "Ik heb geen idee waar je het over hebt," zeg ik liefjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Lachend trok ik mijn wenkbrauw een stukje op.
    Dit spelletje kon ik ook spelen hoor.
    Ik liet mijn been net hetzelfde doen als het hare maar besloot om nog nét iets verder te gaan om vervolgens te doen alsof ik van niets wist.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Terwijl hij lachend een wenkbrauw optrekt kijk ik hem twee seconden uitdagend aan. Dan kijk ik weer naar Jade. Ik doe alsof mijn neus bloedt wanneer ik Anthony's been langs het mijne te gaan. Hij gaat een stapje verder. Ik leg mijn handen even in mijn schoot om dan ongemerkt mijn ene hand op zijn knie te leggen. Niet al te zachtaardig, maar zonder hem echt pijn te kunnen doen zink ik mijn nagels erin terwijl ik Jade nog steeds glimlachend aankijk.
    Playtime.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Subtiel greep ik haar pols zachtjes beet en trok het weg van mijn knie.
    Het was voor mij geen enkele moeite aangezien ik nog steeds sterker was dan haar.
    Een amusante grijns hing over mijn lippen toen ik vriendelijk naar Jade keek.
    Voor haar moest het wel een vreemd zicht zijn aangezien Cat en ik erg raar deden.
    Nu was ik echter niet van plan om haar hand te lossen dus vroeg ik me af hoe ze zich nu ging redden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jade Origliasso
    "My God, Jade. Wat zie je eruit. Wat heb je gedaan?" Ik kijk even verward op wat Catherine zegt en wil er net op antwoorden als Anthony mij voor is en mij een dezelfde vraag stelt. "Net wakker of zo?"
    Ik kijk nog verbaasder naar de twee en ik maak dan een spiegel van glas voor me, om erin te kijken. Mijn wenkbrauwen gaan omhoog van schrik en mijn mond valt open. Inderdaad, ze hadden gelijk. "Damn, you," Mompel ik en ik probeer me een beetje te fatsoeneren, wat aardig lukt. Ik doe een pin in mijn haren en ik doe mijn makeup een beetje goed, waarna ik de spiegel laat verdwijnen en weer naar de twee voor mij keek - die trouwens wel heel raar deden. "What the heck zijn jullie aan het doen?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anthony Blair

    Een onschuldige glimlach stond op mijn lippen. "Niets hoor."
    Ik moest een lach onderdrukken toen ik dacht hoe Cat ervoor stond.
    Ze had echter maar één hand vrij.
    "Neem toch plaats Jade." Zei ik terwijl ik met mijn vrije hand naar de overkant van de tafel wees. "Er is amper iemand interessant hier."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Anthony grijpt mijn pols vast en haalt mijn hand zonder enige moeite, ondanks mijn tegenstribbelen, van zijn knie. Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik nog een inspanning doe om los te komen. Helaas mag het niet baten. Ik kijk Anthony aan en bijt even op mijn onderlip in de hoop hem af te leiden.
    "What the heck zijn jullie aan het doen?" vraagt Jade.
    Ik kijk haar aan en wil antwoorden, maar Anthony is me voor.
    "Niets hoor," zegt hij zo onschuldig mogelijk. "Neem toch plaats, Jade. Er is amper iemand interessant hier."
    Ik leg mijn handen terug in mijn schoot. Als hij subtiel wil blijven doen dan kan hij niet anders dan me ofwel loslaten of zijn hand mee te bewegen. Zodra ik de kans krijg om het onopvallend te doen geef ik hem speels een venijnige neep in zijn hand. Ik schraap mijn keel en kijk nog steeds naar Jade.
    "Ik ben benieuwd wanneer de vogeltjes terug naar hun nest gaan," zeg ik tegen haar met een veelbetekende blik en een ondeugend lachje. "Ik heb nog nooit een vogel horen gillen."
    "


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Daniël?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jade
    "Neem toch plaats, Jade. Er is amper iemand interessant hier." Ik kijk hem even raar aan als hij naar een plek gebaard, waarna ik mijn ogen rol en ga zitten. "Volgens mij heb je al genoeg aan Cat, hoor, Anthony." Ik grijnsde lichtjes en liet hem hierdoor weten dat ik wel wist dat er íets speelde - of ten minste, dat dacht ik.
    Dan voel ik de blik van Cat op me branden en ik kijk haar aan, terwijl ik mijn hand als ondersteuning onder mijn kin deed. "Ik ben benieuwd wanneer de vogeltjes terug naar hun nest gaan," zegt ze dan met een veelbetekende blik en een ondeugend lachje op haar lippen, waardoor ik ook ook een ondeugend lachje op mijn lippen kreeg. "Ik heb nog nooit een vogel horen gillen."
    Mijn lippen kwamen nu omhoog in een grijns en ik begon spontaan te lachen. Ik deed een hand voor mijn mond en kwam daarna tot bedaren, met nog steeds een vaag lachje op mijn lippen, zei ik, "Ik wel, maar nooit dit soort gillen, ik wil het wel eens mee maken,"

    Daniël
    'Was het niet gewoon lust, geen liefde? Want dan moeten we ook geen liefde uitten.' Ik keek haar nog steeds raar aan en ze zuchtte diep. 'Dan, hoe wil je dat onze relatie -voor zover die er al is- uitziet? Just lust, no love. Or lust for love?' Eindelijk begon er wat bij mij door te dringen en ik keek haar met een vage glimlach op mijn lippen aan. "We kunnen toch wel gewoon op een date gaan? Of kan dat al gelijk niet meer?" En ik fronste mijn voorhoofd weer een beetje, wat wilde ze nou?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    Een luchtige zucht verliet mijn lippen. 'Ja, dat kan voor mij. Maar wat moet de rest er van denken?' Hij legde zijn hand op wang en liet hem langzaam omlaag gaan terwijl ik mijn ogen zich sloten. Niet lang erna voelde ik zijn zachte lippen op die van mij. Een korte, maar passievolle kus later opende ik mijn ogen weer. 'Stop,' fluisterde ik, 'straks, beloofd. Eerst dit.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Catherine

    Ik volg Jade's blik naar Anthony en kan een grijns niet tegenhouden. Nog steeds probeer ik mijn hand los te krijgen. Schudden, trekken, draaien, het lukt niet. Die jongen heeft een stevige greep.
    "Ik wel, maar nooit dit soort gillen, ik wil het wel eens mee maken," zegt Jade na een lachbui. Nu is het mijn beurt om in lachen uit te barsten.
    "Oh, Jade. Weet je wel hoe fout dat klinkt?"
    Ondertussen laat ik mijn been nog een keer langs dat van Anthony gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.