• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zucht even. Ik glimlach even om hem. Ik knik mijn hoofd. "Ja thanks man" zeg ik nog nahijgend. Moeilijk loop ik naar de dichtsbijzijnde stoel.
    Ik was moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik glimlach even en kijk richting Donna.
    Ik loop naar haar toe.
    "Ehm Hi. Wil je misschien vanmiddag met Lily en mij mee Shoppen?"
    Vraag ik en kijk even naar buiten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (pleas een samenvatting????)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Ik sluit even mijn ogen en lusiter naar Kyle die tegen Donna praat.
    "Donna waarom.."ik brak mijn zin af. Ik had me voorgenomen nergens over te beginnen. "Laat maar" zeg ik snel erachter.

    [omg ik praat via hyves met een oudklasgenoot. blijkt ie ook een twilight en team edward fan te zijnxD hij is mega klein en schattig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo. EHm lilly verslikte zich in snoep en toen ging kyle zo'n greep van heimlich doen en het snoepje vloog door het raam naar buiten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ok maya was naar huis gegaan tijd geleden en welk les zijn jullie nu? welke dag is het? ff alle info plz!??)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [glee les tijd en ik heb ook niet alles meegemaakt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Kyle komt op me afgelopen.
    "Eh, Hi," zegt hij.
    "Wil je misschien vanmiddag met Lily en mij mee Shoppen?"
    Ik trek één wenkbrauw omhoog.
    "Lilly en ik? Lijkt je dat een goede combinatie?" vraag ik met een klein lachje.
    Als dit Lilly's idee is, nooit!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Je kunt er gewoon bij inspringen Ar, iedereen is bij Glee, Bijna iedereen dan hé, en je kunt er gewoon binnen wandelen ofzo ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik luister naar Donna en grinik kort. Die zegt waarschijnlijk nee. Ach en als ze ja zegt heb ik ook een middag lol. "Als je niet wilt of kan hoef het niet het was maar een idee" zei ik en glimlach even naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ok doe ik en check da)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    "Nou...Ehm... Je kunt het toch proberen, je hoeft heus niet heel de tijd bij haar in de buurt te zijn. En het was mijn idee...Dat van jou meenemen wat Irial's idee." Glimlach ik kleintjes.
    Ik kijk naar mijn handen.
    "Maar als je niet wilt, dan ga ik wel met Lilly alleen." Zeg ik zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    na ik het gevoel heb dat k afgekoeld ben loop ik weer naar binnen richting het glee lokaal.
    als ik binnen loop en weer random ergens ga zitten voel ik weer tranen opkomen, Houd dit nooit op!? ik wil André terug! denk ik boos en sla met mijn vuist keihard iop de tafel.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Ik schiet weer in de lach als ik Kyle hoor.
    Houd je in Lilly dacht ik denkend aan toenet.
    Ik schiet weer in de lach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik kijk Lilly strak aan.
    "Ik ga mee," zeg ik dan op een lievelijk toontje.
    "Op voorwaarde dat we verder komen dan de budget merken want daar loop ik niet mee."
    Ik sta op en trek de veel te grote trainingsbroek van Michael weer recht.
    "Hoe laat gaan we?" vraag ik aan Kyle.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."