• 'Cheers to the teenage years
    De beste en slechtste momenten uit je leven zijn die in je tienerjaren.
    Drinken, feesten, je examen verprutsen. Alles hoort erbij. In de achterbuurten van San Fransisco leven jongvolwassenen met hetzelfde motto.
    Een groep die zowel lief als leed met elkaar deelt.

    Meedoen
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, ik doe mee. :p Maar ik maak later pas een personage als ik wat meer tijd heb.


    Take me to wonderland

    Volledige naam: Cherelle Isabeau Zephyrine
    Roepnaam: Cherelle
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Cherelle is geen gemakkelijk meisje. Voor vreemden komt ze ijskoud en steenhard over, en zo kan ze ook zijn. Ook houdt ze op deze manier mensen die haar kunnen kwetsen op afstand, en ook degenen aan wie ze een (lichte) hekel heeft. Ze is prima in staat om iemand de mond te snoeren, en heeft geen geweld nodig om zichzelf te redden; haar scherpe tong is genoeg. Het komt dan ook vrijwel nooit voor dat ze niks te zeggen heeft.
    Ook lijkt Cherelle erg geïnteresseerd in gevaar, uitdaging en het onbekende. Hoe erg anderen haar ook kunnen adviseren iets niet te doen, als ze zich iets in haar hoofd haalt gebeurt het. Niet dat het een dom meisje is; integendeel. Ze houdt gewoon erg van uitdagingen.
    Eén van die uitdagingen is het andere geslacht. Cherelle lijkt geboren te zijn met een soort aantrekkingskracht waarmee ze jongens om haar vinger kan winden, maar dan moet het wel de juiste jongens zijn. Degenen met een te zacht karakter zullen haar te roekeloos vinden.
    Extra: Niemand is ooit bij Cherelle thuis geweest, en ze praat ook nooit over haar ouders of twee jaar oudere broertje. Als ze een paar dagen thuis moest blijven van haar ouders, lijkt het wel alsof de scherpe trek in haar ogen nog feller is geworden. Sommigen probeerden erachter te komen wat zich er afspeelde, maar aangezien ze iedereen afsnauwde die erover begon hebben ze het laten rusten.
    Cherelle is vanbinnen erg onzeker, iets wat ze verbergt met haar harde buitenlaag. Er zijn weinigen die het geduld hebben er doorheen te kijken, waardoor haar vriendengroep erg beperkt is.
    Uiterlijk: Cherelle is zo'n 1.75 lang, dus niet bijzonder groot. Ondanks haar lengte wordt ze vaak een jaar of drie ouder geschat dan ze werkelijk is, wat waarschijnlijk komt door haar slanke, goed gevormde lichaam en gezicht. Haar ogen zijn diepgroen, met goudbruine spikkels in haar rechteriris. Ook heeft ze een moedervlek op de rechterkant van haar bovenlip, wat je alleen maar ziet als je er goed naar kijkt.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ugh, lekker lang :')

    Bericht als we beginnen?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Volledige naam:Serena Jailey McCathy
    Roepnaam:Serena
    Leeftijd:17
    Geslacht: Vrouw
    Karakter:Serena is heel intelligent, maar op het sociale gebied gaat het vaak mis, omdat ze te snel conclusies trekt en heel veel mensen wantrouwt. Ze kan soms een bitch zijn, maar dan moet je haar echt boos hebben gemaakt, want anders is ze gewoon aardig, maar ze heeft altijd een grote mond wat voor veel ruzie's zorgt maar ook voor het feit dat ze bijna elke dag moet nablijven. Ze is eigenwijs en komt vaak daardoor in de problemen, maar ze vind hoe dan ook een oplossing want ze geeft het nooit op, haar trots staat te hoog om het op te geven. Serena vind het niet belangrijk wat mensen van haar denken, ze doet wat ze wilt, ze draagt wat ze wilt en gaat om met wie ze wilt. Ze is een uitstekende leider en wordt vaak van stuk gebracht als niet alles verloopt zoals ze verwacht had.
    Extra:Serena woont bij haar zus Kate, nadat ze een groot gevecht had met haar ouders omdat ze rookte en dronk. Ze ziet haar zus niet vaak, ondanks het feit dat ze samenwonen, want Kate werkt namelijk bijna de hele dag om het appartement te kunnen betalen waar ze wonen. Na de ruzie heeft Serena amper contact met haar ouders, want ze haat hun toch en ze willen geen deel meer zijn van haar leven.
    Uiterlijk:


    Serena is 1.63 m lang, ze is dus niet zo lang maar omdat ze best kort en licht is kan ze gemakkelijk in bomen klimmen zonder eruit te vallen. Ze heeft van nature rood haar, dat tot op haar schouders komt en ze draagt het altijd los. Haar ogen hebben een groen/bruine kleur en hebben een normale grootte, ze draagt vaak donkere oogmakeup met dan een zachte tint lipgloss.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:40 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ook wat jongens, misschien? :'3
    Ik begin pas als er een gelijk aantal is tussen jongens en meisjes :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben echt slecht in jongens spelen, dus dat word 'm niet :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Dean James Sadler
    Roepnaam: Dean
    Leeftijd: 16
    Karakter: Dean is iemand die heel graag met andere mensen praat, en zit daarom enorm graag in een grote groep. Hij haat het om alleen te zijn, maar tegelijkertijd is hij bang om zich in een grote groep voor aap te zetten. Het liefst heeft hij dat iedereen hem aardig vindt. Het liefste wat hij doet is de hele dag door lachen.
    Extra: Stiekems is hij biseksueel, maar daar praat hij liever niet over. Sinds dat zijn vader het weet, wil zijn vader niets meer met hem te maken hebben, waardoor hij soms een beetje emotioneel kan zijn. Hij schrijft verhalen. Hier is hij heel goed in, maar van zichzelf vindt hij dat hij niet kan schrijven. Ook snijdt hij zich soms als hij heel erg gekwetst is ofzo.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:11 ]


    Take me to wonderland

    ik wil wel meedoen. Ik vul morgen wat in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Volledige naam: Dustin Lennard Viele
    Roepnaam: Dustin
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Man
    Karakter: Dustin is een vrijdenkende, spontane jongen. Hij kan zomaar ineens praten tegen iemand, en dan praten over allerlei onzin. Hij kijkt nergens van op en waardeert iedereen, wat voor persoon dat ook mag zijn. Wel is Dustin redelijk opvliegend en heeft hij redelijk losse handjes.
    Extra: Dustin is al vaak in de problemen gekomen door zijn opvliegendheid en losse handjes. Het is niet raar als hij voor de zoveelste keer geschorst word van school. Ook houdt hij wel van een drankje, maar dit zorgt er eigenlijk maar voor dat hij nog gewelddadiger wordt.
    Uiterlijk:


    Tell me about it, stud.

    Ik ga later een rol invullen, dus ik doe zoiezo mee. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe mee! Ik vul later een jongens rol in :)

    Ik vul zometeen even een rol in, eerst ontbijten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volledige naam: Eve Zara Joëlla Jones
    Roepnaam: Eve
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Eve is een open persoon, met wie iedereen altijd kan lachen. Ze is vaak de gangmaker in de groep en iedereen kent haar dus ook als de gezellige, vrolijke Eve die enorm graag praat. Terwijl ze diep van binnen eigenlijk enorm onzeker is. Daarom vind ze het ook fijn om in een grote groep te zijn, omdat ze het verschrikkelijk vind om alleen te zijn, maar tegelijkertijd beangstigen mensen die te snel te dichtbij willen komen haar enorm.
    Ze vind het geweldig om dingen te doen die eigenlijk niet mogen, omdat ze daar een kick van krijgt. Ook vind ze het heerlijk om met mensen te flirten.
    Ze wil dat iedereen haar aardig vind, maar tegelijkertijd vind ze zelf bijna iedereen stom.
    Eve houdt ook wel van een drankje en ze is een echte party animal.
    Eve kan niet erg goed met haar emoties om gaan en die drinkt ze daarom ook altijd weg.
    Extra: Eve haar ouders zijn gescheiden, maar zelf ziet ze er het voordeel wel van in, twee huizen, twee verjaardagen, twee keer zoveel spullen en als het van de één niet mag, heeft ze de ander nog om over te halen. Zo heeft ze dat ook gedaan met de tattoo in haar nek, toen het van haar moeder niet mocht, heeft ze het haar vader gevraagd en die is uiteindelijk samen met haar naar de tattooshop gegaan, waar ze: ''You're safe from the weight of the world.'' Met wegvliegende vogels eronder heeft later tatoeëren.
    Maar beide ouders weten niet dat ze rookt.
    Eve kan ook redelijk gitaar spelen en zingen, maar ze is te onzeker om het aan andere te laten horen.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 23:19 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volledige naam: Liam Oliver Sanz
    Roepnaam: Liam
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Karakter: Liam is een rustige sociale jongen. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden maar heeft wel zijn voorkeuren bij mensen. Hij vind het fijn in een groep te zijn maar kan ook prima alleen actie ondernemen. Hij heeft een passie voor muziek maar komt daar niet vooruit omdat hij bang is voor de gevolgen ervan. Nuchter is Liam totaal niet agresief maar zodra hij iets op heeft word hij dat wel. Liam drinkt niet vaak hij rookt of gebruikt liever. Hij geeft veel om wat andere van hem denken en wilt dan ook een goede indruk op mensen maken. Het is niet zó erg dat hij er alles aan doet om aardig gevonden te worden want dat vertikt hij. Liam word niet snel verliefd en kan zijn gevoelens ook niet goed uiten. Hij kan flirten maar weet niet wanneer er met hem geflirt word, in dat stuk is hij behoorlijk naïf.
    Extra:Liam was verslaafd aan drugs maar weet zich nu te beheersen en niet meer terug daarin te raken. Hij gebruikt nog wel maar met maten. Daarnaast rookt hij ook. Liam is brits en komt uit een keurig gezin, hij is op zich zelf gaan wonen en heeft bijna geen contact meer met zijn ouders.
    Uiterlijk: Liam is 1.87 lang en heeft een goed getraint lichaam. Zijn huid is normaal tot licht getint van kleur en rond zijn neus heeft hij een paar kleine sproetjes. Zijn ogen zijn opvallend blauw van kleur en hij heeft een witte lach met rechten tanden. Die dankt hij aan jaren lang een beugel.


    Volledige naam: Michelle Zoëlla Grande.
    Roepnaam: Michelle
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Michelle is een rustiek type en het meisje dat niet er niet van houdt om in the spotlight of picture te staan. Ze schuifelt liever de randen van de kamer rond in plaats van het middelpunt van de belangstelling te staan. Overigens, Michelle is wel een gemakkelijk persoon om bevriend mee te raken. Ook raakt ze best snel verliefd.
    Extra: Michelle heeft een vlindertattoo op haar linker pols.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:50 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."