• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Haha goed idee anders is Dean zo forever alone :') ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ Aahh. great ideaa !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Avignon, ik mag je, ik mocht je al maar ja in ieder geval because you likee All time low <333]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Proprius schreef:
    [Als ik een tweede rol mag aanmaken dan maak ik nog een bi jongen die het nog onkent. Dan is Dean minder alleen ;)]

    Jeah, great idea (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Yah nice :)

    [Haha gelukkig maar, ik had ookal op je profiel gekeken en ik vind echt dat je een geweldige muzieksmaak hebt! <33 All Time Low, You me at six, Paramore, etc. Can't get it better! :') ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ Hahaha dankje ! Vind ik nou ook van jou ! Hahaha ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahaha geen dank! Ik weet nu al dat wij het vast enorm goed kunnen vinden met elkaar!]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ Hahaha yeaahh thats truly awesomee ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    *wacht geduldig* :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ ik ook, maar ik heb al gereageerd enzoo volgens mij moet jij reageren op Alex hoor XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Huh? O.o
    *gaat zoeken*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Swanson schreef:
    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Langzaam tilde ik mijn handen op, liet mijn vingers even langs zijn borst strijken waarna één van mijn armen losjes om zijn hals rustte.
    'That could be,' antwoordde ik met een halfzachte, zoete stem. 'But are you as good as me?'
    De glimlach op mijn gezicht kwam weer terug, met mijn vrije hand streek ik mijn lange lokken naar achteren. Niet kort daarna bevond die tweede arm zich waar de eerste was.


    (':


    "Do you believe monsters are born or made?"

    OMG WAHAHA. Sorry even binnenpretje en Wauw niet gezien sorrt ;O

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Mijn gezicht hing nog steeds naas dat van haar. 'I bet I'm better girl.' zei ik toen, ik schonk haar een knipoog terwijl ik mijn handen weer op haar heupen liet rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    :3

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Een helder lachje ontsnapte aan me, waarna ik de muziek maar liet spreken. Onze lichamen stonden nu aardig dicht tegen elkaar aan, maar ik week niet. Ik vroeg me enkel af of hij dit spel vaak speelde, of alleen maar mee deed met mij.
    Dat zou echter snel duidelijk worden. Ik grinnikte onwillekeurig, waarna ik nog net merkte hoe Eve naar buiten glipte.


    "Do you believe monsters are born or made?"