• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Zal maar niet zeggen dat me mobiel dat liedje ook aan het afspelen was van Kesha? x'D]

    Dean James Sadler

    Ze gaf me een shotje en toen ze "Klaar?" zei, knikte ik met een grijns en sloeg het drankje achterover zodat het in één keer leeg was waarna ik even schreeuwde. Nu dronge Take it off van Kesha mijn oren binnen.

    [Hopelijk heeft niemand bezwaar tegen Kesha? x'D]


    Take me to wonderland

    [Hmmm, misschien dat ik hier aan mee wil doen ;D kan iemand mij dan ff een samenvatting geven? ;d en wat er zoals gebeurd? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahaha]

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    We sloegen het shotje achter over en het spul brandde in mijn keel. 'Mag ik er ook zo een?' riep Eve nadat we het hadden opgedronken. 'Course.' zei ik snel en gaf Michael een teken dat hij nog één moest maken. Kort erna had ze er ook één achterover geslagen. 'Dansen.' riep ik toen vrolijk uit.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik knikte en samen liepen we naar de dansvloer. Een grijns sierde mijn lippen toen ik haar zag dansen. Ik liet me mee gaan met de muziek en begon toen ook te dansen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 23:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Midna schreef:
    [Hmmm, misschien dat ik hier aan mee wil doen ;D kan iemand mij dan ff een samenvatting geven? ;d en wat er zoals gebeurd? ;d]

    Het rollentopic is al gesloten dus ik denk dat als je echt nog mee wilt doen je het even moet vragen aan Leave. :)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    (...)
    Het rollentopic is al gesloten dus ik denk dat als je echt nog mee wilt doen je het even moet vragen aan Leave. :)


    [Ow ok, dat had ik al niet eens meer gezien dat die gesloten was ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Het duurde niet lang of ik stond nog geen twintig centimeter van hem vandaan, deels door de dringende mensen die ik regelmatig een elleboog gaf, en deels door mijn eigen toedoen.
    Een glimlach speelde nog altijd rond mijn lippen terwijl de muziek alleen maar harder leek te gaan, iets waar ik me totaal niet aan stoorde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eve Zara Joëlla Jones.
    We stonden met z'n drieen met een shotje in ons hand. 'Één, twee, DRIE!' Telde ik af en op drie sloegen we allemaal ons shotje achterover. 'Hmm, dit smaakt naar meer', zei ik glimlachend. 'Eve volgens mij heb jij nu wel genoeg gehad', hoorde ik ineens zeggen. Haar had ik ook al een tijdje niet meer gezien. Ik protesteerde nog even, maar uiteindelijk gaf ik haar maar haar gelijk. Misschien dat m'n kater dan eens iets minder erg zou zijn.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 23:46 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dean James Sadler

    "Klaar?" vroeg ik lachend toen ik het schotje naar mijn mond bracht. Ik verlangde opeens naar het schotje net zoals ik naar de muziek verlangde. Toen Eve aftelde sloeg ik het schot achterover. "Omg, dit smaakt goed," zei ik verlekkerd.

    [Ik begin inspiratieloos te worden. D:]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 23:47 ]


    Take me to wonderland

    [ Eng...]

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Door al het gepor en geduw werden we naar elkaar toe gedreven. Een mooie glimlach sierde haar mond en er bevond een grijns op mijn gezicht. De muziek knalde in mijn oren. De drukte leek me niet eens meer te boeien. Ik had alleen nog oog voor haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Op dat moment was ik erg blij met mijn hakken, aangezien ik anders tot ergens bij zijn schouder was gekomen zonder op mijn tenen te gaan staan. Nu kon ik mijn lippen gemakkelijk plagend in de buurt van de zijne laten komen, om vervolgens de afstand weer te bewaren.
    Nee, makkelijk was ik niet. Ik hield ervan om uit te dagen, om te kijken hoever ik kon gaan en hoever anderen zouden gaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ze kwam dichter bij met haar lippen maar haalde ze toen uitdagend weg. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Ze wou dus een spelletje spelen he? Nou ik gaf me echt niet zo snel over. Hoe groot de drang om haar te zoenen ook was. Ik kende dit spelletje Mia speelde het ook altijd tenminste heb ik haar vaak genoeg horen zeggen. Ik ben en blijf haar broer. Ik keek naar Cherelle en kwam dichterbij. Vlak voor haar mond maakte ik een schijn beweging en plaatste ik het naast haar oor en fluisterde zwoel,'I can play the same games girl.' terwijl een grijns op mijn gezicht verscheen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Als ik een tweede rol mag aanmaken dan maak ik nog een bi jongen die het nog onkent. Dan is Dean minder alleen ;)]

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Langzaam tilde ik mijn handen op, liet mijn vingers even langs zijn borst strijken waarna één van mijn armen losjes om zijn hals rustte.
    'That could be,' antwoordde ik met een halfzachte, zoete stem. 'But are you as good as me?'
    De glimlach op mijn gezicht kwam weer terug, met mijn vrije hand streek ik mijn lange lokken naar achteren. Niet kort daarna bevond die tweede arm zich waar de eerste was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe Alex en Cherelle bijna stonden te zoenen, je kon een beide zien dat ze het graag wouden, maar ze speelde een spelletje met elkaar en ik kon het niet aanzien. Al was het pas 12 uur en was zo vroeg weg gaan niks voor mij, ik had het helemaal gehad. 'Hey ik ga', zei ik schor tegen Dean. Hij knikte en omhelsde me. 'Ik zal het de rest zeggen!' Ik drukte een vluchtig een kus op zijn wang en bedankte hem kort, waarna ik zo snel als ik kon de club uitbeende.
    Toen ik na een tijdje wandelen op het strand aan was gekomen liet ik mezelf in het zand vallen. Ik trok mijn schoenen uit en ik voelde hoe het water af en toe langs mijn blote voeten ging. Dit was wat ik nodig had, even wat tijd voor mezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Proprius schreef:
    [Als ik een tweede rol mag aanmaken dan maak ik nog een bi jongen die het nog onkent. Dan is Dean minder alleen ;)]


    [Jeeh! Dean likes the plan. x'D]


    Take me to wonderland